Ruben schreef:Kan ik me hier nog populair maken? Mijn plaats voor Malmedy komt misschien wel vrij, weet niet of het gaat lukken om voor 19 september een auto te regelen.
Ga je wel mee?
Ik zoek nog een bijrijder;)
Ruben schreef:Kan ik me hier nog populair maken? Mijn plaats voor Malmedy komt misschien wel vrij, weet niet of het gaat lukken om voor 19 september een auto te regelen.
Ruben schreef:Ik zal het onthouden Erik. Bedankt voor het aanbod!
allen schreef:Precies. Ik wist niet eens dat het 'misschien' was, dus ik had Maik definitief opgegeven. Weet Denny hier meer vanaf?
Ja, dat lag aan mijzelfSteV6 schreef:Mijn stoelverstelling werkt nog prima, dus dat lag aan jezelfjaydee schreef:... doordat ik in je Speedster te ver naar voren zat. In mijn Speedster is de actief-sturen houding twee centimeter meer naar voren, omdat ik de stuurnaafverlenging niet heb. In jouw Speedster voldoet mijn autobahn-stand als actief-sturen houdingMaar wat je daarna schrijft snap ik niet helemaal
Leg eens uit.
Stephan
Even door de zure prijs heenbijten Jelle en bij Egon zo'n precies op maat stuurnaafspacer bestellen. Het kan natuurlijk ook goedkoper, maar ja, je kent me, 't mot er ook wel gelikt uit blijven zienjaydee schreef:Voor het betere hoekwerk zit ik dan echter te ver van het stuur af, maar dus niet in jouw Speedster.
Groeten,
Jelle
SteV6: Hé, zit het stuur van een Exige lager ofzo?
jaydee: Nee, jij hebt een spacer achter je stuurtje
SteV6: Ojadat is waar ook. Sindsdien heb ik ruimte genoeg tussen het stuur en mijn benen
Nee, als je een lightweight heb kun je normaal eten, de broeksriem hoeft niet te worden aangetrokken.'Denny schreef:haha ik snap het al. Al dat lightweight volk verkeerd natuurlijk in hogere sferen. 's ochtend ook light cornflakes bij het ontbijt zeker
allen schreef:Hoeft niet nee. Maar ik heb wel cornflakes op deze ochtend.
---
edit: ik heb rs14 voor de voorzijde besteld. Dus het is kijken of ik epma red.
Heb je nog wat terug kunnen vinden Allen?allen schreef:Zal nog eens kijken of ik een mailtje kan vinden van Nitron vanavond. Herinner me nog het geklooi op Zolder vorig jaar. :idea:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten