Dat is op zich een goede zaak als het echt zo'n misbruiker is natuurlijk...zo'n iemand waar bv Nandor zich zo aan ergert
Echter er schijnt 1 of ander zielig persoon te zijn die mij heeft aangegeven met 2 autos (heb er nu gelukkig 1) ik had toen ff voor nood die Citroen saxo die me dus ellende en geld heeft gekost..anyway werd net gebeld dat ze met 2 man hier wilden komen en of ik alles kon weerleggen e.d. ja ze begonnen voorzichtig en toen wist ik al waar het over ging
hoop niet dat het een gein is van iemand van hier, want dat zijn geen leuke geintjes, natuurlijk kan ik alles goed onderbouwen en is het verklaarbaar maar ik wil al die shit niet aan men kop....met die kop problemen zit ik al juist thuis!
dus al iemand dat hier van DF heeft gedaan en die gegevens door gespeeld heeft met alle info...mag die zich diep schamen...
anyway...gelukkig heb ik niks te verbergen, maar kan al dat gedoe slecht aan met men kop...maja komen we ook wel weer door...
magoed als er op dezeeee manier de echte foute mensen uit gehaald worden ist oke, maar mensen die mij kennen moeten toch beter weten als ze goed nadenken.