Ik heb mijn oude RVS spruitstuk uit de kast gehaald en onder de GP gezet maar hier hoort software bij van MTH en dat heb ik geweten.. Tijdens de testbankdag van de Miniclub kwam er maar 210pk uit

minder dan standaard en hij liep veel te rijk.. dus heb ik besloten de GP op maat te laten tunen bij Beek autoracing en dat is vandaag gebeurt

maar toch een tegenslag..de GP is zo geperfectioneerd dat er niks meer uit te halen valt.. Ik heb nu 218PK (Beek PK

) en een koppel van 261NM ze zijn uit gegaan van de standaard file, maar deze was zo perfect dat er alleen met het gasrespons wat gerommeld kon worden en de ontstekking iets vroeger wat weer een heerlijk gasrespons geeft maar geen extra pk's waarschijnlijk zitten deze er wel in maar vanaf 6000 toeren wordt de inlaatlucht 75graden op de bank wat natuurlijk vermogen kost.. je ziet de grafiek ook iets afnemen vanaf 6000 toeren waar de standaard GP file normaal gesproken bij 7150 toeren zijn max vermogen zal moeten geven.. dus op de weg met rijwind moet die ongeveer 220pk hebben ofzo.. Maar de MTH file is echt een lachertje.. Ze hebben er aan gerommeld (MTH dan) maar alles was slechter geworden.. stond ook veel te rijk met grote verschillen.. zo stond die bijna te arm en zo verzoop die bijna dus iets wat al perfect was voor het spruitstuk hebben ze verpest! Beek was totaal niet te spreken over MTH. Maar voorlopig stopt hier mijn zoektocht naar meer pk's want de andere manier is hardware en daar wil ik vanaf blijven.. Denk eerder aan semi slicks en iets met de remmen te gaan doen daar valt nu de meeste winst te halen voor op het circuit.
