Toen maar het dak eraf.. nat wordt je toch..
Dat hangt natuurlijk vooral af van de de bestuurderGTRene schreef:hoe rijd het trouwens over de Ring,merk je dat je sneller gaat of stuiven de M3's en soortgenoten om je heen
Dat scheelt enorm dat je de Ring kent, ik nog lang ni met 3 of 4 rondjesRico schreef:Dat hangt natuurlijk vooral af van de de bestuurderGTRene schreef:hoe rijd het trouwens over de Ring,merk je dat je sneller gaat of stuiven de M3's en soortgenoten om je heen![]()
Ik heb met een Arosa 100pk ook wel eens het leven zuur gemaakt van een Porsche 911 rijder. Grote verschil tussen die Porsche rijder en mij was dat ik de ring wel kende.
+1yorick schreef:stopmotion filmpje is echt grappig. Vooral het eind als het donker wordt en de koplampen aanspringen.
fotocamera op statief gezet en die zo ingesteld dat hij elke minuut een foto neemt. Daarna al die foto's achterelkaar gezet.Tom V schreef:+1yorick schreef:stopmotion filmpje is echt grappig. Vooral het eind als het donker wordt en de koplampen aanspringen.En ineens auto weg, schitterend. Hoe heb je het gemaakt?