http://www.ttraceworld.nl/vrijrijd.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mn broer en ik zijn van plan met de eigen voiture erheen te gaan, is eens wat dichter bij huis dan Zandvoort

Hebben anderen nog plannen om hier naartoe te gaan?
jos_br schreef:Ga maandag 24 Augustus........wanneer de TT time attack overleefd......
Jos.
Da's wel een leuke natuurlijk. Het is sowieso al lastig om 2 inch pijp te vinden maar ik zal kijken of ik er dan wat rubber aan de binnenkant aan kan brengen. Plaatselijke karwei en praxis hadden allebei niks dus ik ben toch overgeleverd aan pijp van de uitlatenboer...GTRene schreef:Als je nu zorgt dat wat je er over maakt van zacht materiaal is, dus bv aluminium, dan dempt dat al behoorlijk watdat absorbeert een beetje, bv RVS maakt kabaal en alu is rustiger...dus kijk daar eens naar...bv gamma e.d.
Je hebt toch wb gedaan? Rubber in een uitlaatlijn plaatsen lijkt me niet zo'n slim plan.. :morecoffee:944 guy schreef:Da's wel een leuke natuurlijk. Het is sowieso al lastig om 2 inch pijp te vinden maar ik zal kijken of ik er dan wat rubber aan de binnenkant aan kan brengen. Plaatselijke karwei en praxis hadden allebei niks dus ik ben toch overgeleverd aan pijp van de uitlatenboer...GTRene schreef:Als je nu zorgt dat wat je er over maakt van zacht materiaal is, dus bv aluminium, dan dempt dat al behoorlijk watdat absorbeert een beetje, bv RVS maakt kabaal en alu is rustiger...dus kijk daar eens naar...bv gamma e.d.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast