Oh Kasteel, om die reden staat hier nog een bmw voor de deur. Groot, degelijk en comfortabel. Ze is perfect voor dagelijks gebruik.

Precies!bij 64km/h 5 sterren, rij nu eens met 80km/h tegen diezelfde muur: dood!Michel P schreef:De EURO NCAP campagne heeft al vele mensen gehersenspoeld ze voelen zich in hun 5 sterren NCAp auto volledig bullit proof en dat zie je in hun manier van rijden.
Beter ben je je bewust van het gevaar bij een ongeluk waardoor de bestuurder assertiever rijdt. Het gevaar van zo'n 5 sterren wagen met zoveel "veiligheidssystemen" is dat je als eigenaar denkt onoverwinnelijk te zijn.Geelhoed schreef:Precies!bij 64km/h 5 sterren, rij nu eens met 80km/h tegen diezelfde muur: dood!Michel P schreef:De EURO NCAP campagne heeft al vele mensen gehersenspoeld ze voelen zich in hun 5 sterren NCAp auto volledig bullit proof en dat zie je in hun manier van rijden.
Rij met de Seven langs de muur: niet dood.
Geelhoed schreef:Precies!bij 64km/h 5 sterren, rij nu eens met 80km/h tegen diezelfde muur: dood!Michel P schreef:De EURO NCAP campagne heeft al vele mensen gehersenspoeld ze voelen zich in hun 5 sterren NCAp auto volledig bullit proof en dat zie je in hun manier van rijden.
Rij met de Seven langs de muur: niet dood.
+1, veiligheid is relatief en het kan altijd beter en het kan altijd slechter. Het is wel iets waar ik op let maar je kunt ook niet alles voorkomenN!co schreef:Jazeker wel.wjn schreef:Geen van allen motorrijders
Ik weet heus wel dat je in een lightweight kwetsbaarder bent dan in een dikke personenwagen, maarja, die verliest het weer van een SUV, en die weer van een vrachtwagen. Het enige wat ik op de motor en in de auto kan doen is zo defensief mogelijk proberen te rijden, en voor de rest kan ik er weinig aan doen. Het is iedergeval geen reden om het te laten.
Of twee grinttegels eten voor je weg gaat AllenHans GP schreef:@ Allen, ik zal wel als ik jou was wel andere plakbanden (en breder) monteren.. (is ook extra veiligheid) dat was niet normaal laatst richting Zolder
Daar had ik met de Dax geen last van..
Gebruikers op dit forum: EvdP, Martijn_bmw en 6 gasten