Ringtrip weekend 8/9 Augustus?

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Chuck

Re: Ringtrip weekend 8/9 Augustus?

Bericht door Chuck » 10 aug 2009, 11:17

Erik dB schreef:Was jij dat met die witte E30 M3 Chuck? Zou ja: wat een gaaf ding, zo nee, dan was er iemand anders met een erg gave E30 M3 :bag:

(we stonden naast je bij de Tankstelle in de E30 325i Mtech2)

Ja zou wel kunnen als er een chinees stond te tanken dan was ik het.:D

Was een erg lange dag voor me, ben nog 2 keer gestopt om even een powernap te doen langs de kant van de snelweg. De zaterdagavond rond 02.00

waren we nog in antwerpen voor een vrijgezelledag en gelukkig niet veel gezopen. Ik dacht toen nog ik ga dat niet redden maar eenmaal in mijn bed

besloot ik toch te gaan, want ik had me de hele week gehaast en de auto tot laat in de uurtjes klaargemaakt om voor deze dag te kunnen rijden. Daarna

7:30 met Ben 968 CS afgeproken en richting de duitse grens gegaan.

Ik verheugde me op de m3 om de eerste circuitdoop te geven, ik was benieuwd hoe het ast onderstel was. Ik had de auto al in januari gekocht en had

er nog niet veel in gereden want hij stond erg lang bij Bas Roos. Maar ondanks alles de auto voelde goed aan en een erg leuke dag gehad. Met veel

bekende gezichten. Tot de volgende circuit weer :thumbup:
Laatst gewijzigd door Chuck op 10 aug 2009, 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Xave30

Bericht door Xave30 » 10 aug 2009, 11:21

Tristan schreef:Mijn verslag hierbij:
.....
Na de lunch zijn we gaan kijken bij........*naam vergeten, Mark help me*.

.....
Brunnchen II :)

Tristan

Bericht door Tristan » 10 aug 2009, 11:25

Tks! :mrgreen:

@Chuck: Je stond helemaal strak van de RedBull. :lol: Maar je M3 is echt heel gaaf geworden, ben eigenlijk stik jaloers. :oops: :wink:

Tom van H.

Bericht door Tom van H. » 10 aug 2009, 11:36

Heerlijk weekendje gehad, vooral de zondag natuurlijk. Lekker weer (tegen de voorspelling in) en paar leuke rondjes gemaakt in de 318is van Jenna. Ook nog even de Clio sport van Arie van Vliet een rondje uitgeprobeerd en moet zeggen dat dat helemaal niet verkeerd rijdt! Volgende keer neem ik toch wel weer de m3 mee, begint erg te jeuken om daar weer in te ringen. Helaas weinig df'ers gezien, maar dat komt omdat wij veel bij breidscheid hebben gezeten.

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 10 aug 2009, 11:39

Kheb jou wel naast Jenna gespot Tom maar je wou niet eens terugzwaaien man!!!!!

Kheb Jenna nog kort gesproken toen we weer de parking opreden 8)

Fabian heb ik nog bij Ardenau gezien maar die was volgens mij niet echt in de stemming om ff te teuten. Btw, wat had die Duitser te mekkeren omdat je daar met je Z3qpe stond?

Tom van H.

Bericht door Tom van H. » 10 aug 2009, 11:48

frank de jonge schreef:Kheb jou wel naast Jenna gespot Tom maar je wou niet eens terugzwaaien man!!!!!

Fabian heb ik nog bij Ardenau gezien maar die was volgens mij niet echt in de stemming om ff te teuten. Btw, wat had die Duitser te mekkeren omdat je daar met je Z3qpe stond?
Niet zo zeer een kwestie van niet willen als meer van niet uit m'n doppen kijken ben ik bang ;)

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 10 aug 2009, 12:09

Haha idd beter kijken lol.
Je keek ons recht aan :D hahaha.
Maar geeft verder niet joh :P

Was gister prachtige mooie dag!

Ben_968CS

Bericht door Ben_968CS » 10 aug 2009, 12:26

Zo, ik ben weer uitslapen en bijgekomen van gisteren. Om 7.30 de deur uit en om 1.30 weer terug. Maar het was de moeite waard.

De pech op de terugrit: na een half uurtje in het donker te hebben gestaan tussen Venray en Nijmegen kwam de Wegenwacht met 2 autootjes. 1 sleepte me weg en 1 reed er met een zwaailicht achteraan. De achterlichten deden het nauwelijks meer, vandaar. Na een kilometer of 5 kwam er een benzinestation aan. Daar heeft de ANWB een andere accu in de auto gezet en zijn we er achteraan gereden naar hun werkplaats in Nijmegen. Auto op de brug en daar bleek dat de bout van de spanner van de dynamo (of zo, je kunt mij alles vertellen) weg was waardoor de v-snaar slap was gaan hangen en de tanden op de v-snaar kapot waren gegaan. Hierdoor kon de accu niet meer worden opgeladen en heb ik hem eerst op de baan en daarna op de weg terug naar huis, leeg gereden. De Wegenwacht toverde een M8 bout te voorschijn en een v-snaar en na een kwartier deed het hele spul het weer. Eigen accu er weer in en klaar. Op de brug bleek ook nog dat de ophanging van de uitlaat op 2 punten was gebroken, wat met een paar ijzerdraadjes provisorisch werd gefixt. Daarna op weg naar huis, en wat rijdt dat dan lekker als alles het gewoon doet.

Een verslagje van de dag:

Om 7.30 naar de straat van Chuck gereden en samen met hem naar de Shell bij Zevenaar gereden. Hij probeerde mij een paar keer te bellen dat hij moest tanken, maar de 968 maakt zo'n t*** lawaai dat ik hem niet hoorde. Het bleek dat hij erg dringend moest tanken (en Red Bull moest innemen :mrgreen: ) en maar net de Shell bereikte voor de grens. Daar werd er verzameld en met een mooi clubje ging het de Oberhausen-straight op. De 968 kon ik daar even maximaal laten lopen, wat een topsnelheid op de gps opleverde van 253 kmh. De auto lag prima op de weg, maar stuiterde vreselijk over de autobahn. Goed het stuur vasthouden dus. In de buurt van Dusseldorf viel de auto oppeens dood en konden we nog net uitrollen op een uitrit. Motorkap open, stekkertje tussen bobine en rotor bleek los, weer ingeplugd en met ducktape extra vastgezet en er weer vandoor gegaan. De mannen bleken een stukje verderop te hebben gewacht :thumbup: en het treintje kon weer verder.

Op de Ring aangekomen geparkeerd en een kaart aangeschaft. In de auto gesprongen met Patrick als bijrijder en vervolgens gaan rijden. Dat was zo verslavend dat ik de DF mannen een beetje uit het oog ben verloren. Ik kwam gewoon de auto niet meer uit. Wat een waanzinnige baan zeg! :shock: Fascinerend, moeilijk, razendsnel, etc. Het duurde een rondje of 5 voor ik wat racesnelheid kon maken die ik gewend ben met een 968, maar daarna ging het harder en harder. Patrick kende de baan beter dan ik en onthield hem ook beter, zodat hij een soort rally navigator werd. Hij schreeuwde in welke versnelling de auto moest, waar het gas er op moest blijven (de rechte stukken waren gewoon angstaanjagend, met enorme dalingen en stijgingen, met blinde stukken overal), etc. Dat werkte zo goed, dat toen ik met Mark en Tristan de baan op ging het een stuk minder ging omdat ik alles zelf moest bedenken. Daarbij kwam ook nog dat Mark de plaatsen wist waar ik in moest sturen en ik dat meestal verkeerd deed en moest corrigeren (ik was al blij als ik kon zien of we een rechter- of linkerbocht kregen).

Al met al 16 rondjes gereden en een geweldige dag gehad. De 968 heeft het geweldig gedaan. De missende bout van de dynamospanner en de ophanging van de uitlaat zijn waarschijnlijk gensneuveld op de curbstones van een erg moeilijke links-rechts chicane (geen idee hoe die heet, bij het ingaan naar links moet je helemaal rechts buiten blijven; iemand een idee?) en de auto zelf heeft geen kick gegeven. De 968 was super makkelijk te besturen (wel zwaar nu er een onbekrachtigd stuurhuis in zit), de remmen (928 GTS) zijn net zo goed als de remmen (993 BT) op de racer, de wegligging is geweldig (wel wat te hard) en de banden (R888) plakten perfect. Verder trok hij erg mooi weg overal (op een paar stukken na waar ik een pk of 50 miste) en produceerde hij een prachtige brul die ik nog niet eerder uit een 968 heb horen komen. Kortom: een geweldige ervaring.

Aan het einde van de middag de mannen weer teruggezien bij het startpunt en even bijgekomen en bijgekletst. Mark en Tristan nog een paar rondjes meegenomen (je moet maar durven...) en daarna met zijn allen gaan eten. Een geweldige dag, geweldig gezelschap en een geweldige baan. Ik sta al weer klaar voor de volgende Ringtrip!

Ivar

Bericht door Ivar » 10 aug 2009, 12:45

@Ben,

Die bocht heet Adenauer Forst, wij zaten daar toevallig net te kijken toen jij er een lekker stuk curbstones meenam.
gezien het feit dat je een ronde later keurig langs kwam dachten wij dat er niet zo veel aan de hand was.

Ben_968CS

Bericht door Ben_968CS » 10 aug 2009, 12:52

Aha, dank Ivar! Het voelt en klonk alsof de hele voorwielophanging er onderuit klapte. Dat viel dus wel mee.

Ik noteer dus even in mijn Ring ringboekje: Adenauer Forst. Die vergeet ik nu niet meer.

Miesjel
Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4

Bericht door Miesjel » 10 aug 2009, 12:56

Haha :mrgreen:

Je bent de eerste niet Ben, dus dat scheelt. Je hebt nog geluk, in het verleden zijn er toch wel wat heftige ongelukjes gebeurd..

Ayrton Jenna

Bericht door Ayrton Jenna » 10 aug 2009, 13:01

frank de jonge schreef:
Klopt! Ik reed door voor nog een rondje en zag in mn spiegel oid ineens een bekend gezicht!
Dat was overigens na mijn eerste solo lap op de ring. Ik heb al mn rondjes gereden met voornamelijk Tom als navigator/instructeur maar vond dat het na 20 rondjes toch wel een keer tijd werd om het eens helemaal alleen te ervaren.
Ik heb echt een topdag gehad, het weer zat mee en de drukte op de baan viel me alles mee. Vooral het weer was een echte meevaller, dat zorgde ook voor een opklaring van mijn humeur: de dag ervoor waren we pas rond een uur of 4 aanwezig op de parkplatz. Ik parkeer de auto, doe de deur open om vervolgens meteen het omroepbericht te horen dat de ring de rest vd dag niet meer open zou gaan...ik wilde bijna omkeren en weer naar huis gaan :P
Maar de zondag heeft alles goed gemaakt! Helaas alleen maar vanuit de auto naar wat df-ers gezwaaid, ik ben de hele dag bij breitscheid te vinden geweest of natuurlijk op de baan :banaan:

Omdat ik op een gegeven moment wel erg moe werd ben ik maar gestopt met rijden, dus er staan nog twee rondjes op de kaart :angel: Helaas voor mij pas weer in Oktober op te maken :(

Fabian

Bericht door Fabian » 10 aug 2009, 13:03

frank de jonge schreef:
Ik was niet in de stemming? Hoezo dat dan?! K heb je niet gezien helaas :(

Ach, ik stond te wachten tot een Toyota wegreed uit een parkeerplekje (ik stond een beetje lastig verkeer op te houden), vervolgens dacht die Duitser in de Touran dat ie op MIJN parkeerplekkie mocht staan. Ik dacht het dus niet he :mrgreen: Dus er snel ingestoken, dat vond ie niet lief en dus bleef ie maar dreigen met zn achteruitrijlichtje dat ie erin wilde. Dacht het niet. Ben uitgestapt, auto op slot en ben op t terras gaan zitten :wink: Hij heeft nog 5 minuten met zn achteruitrijlichtje aangestaan en gaf het toen maar op.

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 10 aug 2009, 16:39

Op mijn beurt ook een verslagje

Mijn verjaardagscadeau was dit jaar erg origineel van m'n vrienden, een ronden kaart voor de Ring 8) Dus een vriend van me meegenomen om ervan te genieten. Was 2u thuis uit de kroeg en om 6u weer uit bed, dus heerlijk fris :? Kwart voor 8 bij Zwolle, en kwart voor 9 netjes bij Zevenaar gemeld. Lekker wezen knallen richting de Ring, had in Tristan zijn 123d een maatje gevonden qua snelheid. Op top liep de 325i iets harder, maar waren erg leuke stukken knallen.

Aangekomen bij de Ring rustig op de Parkplatz rond gekeken, Ring card gehaald en aansluiten currywurst pommes genuttigd bij Ed. Zo begint elke Ringtrip natuurlijk! Meteen al erg veel leuks gezien en ik geniet er elke keer meer van, bizar gewoon! Heb begon al snel te jeuken, dus hop de baan op. Eerste ronde lekker inkomen en meteen de 2e ronde gedaan. Had al snel weer het gevoel te pakken en het asfalt lag er prima bij. Het AST onderstel doet enorm goed zijn werk, zelfs op de zachtste stand. Toen richting Brunnchen II gegaan om ons bij de rest te voegen. Mark had me gelukkig al mooi vast kunnen leggen. De 996 GT3 stond nog tegen de vangrail dus werdt er rustig gereden. Uiteraard weer enorm veel mooi spul voorbij zien komen en ook verrassend veel DF'ers gezien. Maar kijken kan altijd nog, dus nog eens 2 rondes. Vond het helemaal niet druk op de baan, op deze manier kon ik lekker op tempo blijven rijden en vooral enorm veel leren door "smoother" de lijnen te rijden. Na het afkoelen van de wagen terug gekeerd op de parkplatz, waar helaas de baan gesloten was door een redelijk ernstig ongeluk zo leek het.
De auto op een strategische plaats kunnen parkeren, dus wachten op de opening. Nog even gesproken met Stephen en zijn witte CSL, misschien bekend van Mark zijn photoshoot. Na een uur ofzo kwam de schade van de Ring en samen met Mark besloten om alvast in de auto te gaan zitten. Dit bleek de juiste tactiek want de baan ging al snel weer open toen we eenmaal zaten. Meteen opgereden en een ronde gemaakt, daarna Tristan meegenomen en vervolgens Kees. Een ieder was onder de indruk van het onderstel, net als ikzelf. Wat een goede investering! Voorkant op 5 van 15 clicks gezet en achter 2 van 15, dit was prima voor de Ring. Als laatste mijn vaste bijrijder Martin nog meegenomen. En daarna is het balen, je ronde kaart is leeg :( Het was ook 19:00 dus tijd om te eten.
Erg gezellig zitten eten en veel lol gehad om al die prachtige duitse mensen :lol: Terugweg zat het tempo er bijzonder lekker in, Kees met de Z3M achter en knallen. Voor de statistieken: 410km in 2:45 wat een gemiddelde geeft van 150 km/h. Kan ook eigenlijk, ik weet het :lol:
De auto heeft het perfect gehouden geeft werkelijk waar geen krimp, ben er nog steeds erg blij mee! De trip heeft me 2,5 tank benzine gekost en een heeft me nog meer plezier gegeven.

Kgroot.nl
Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2

Bericht door Kgroot.nl » 10 aug 2009, 16:46

Brandstof verbuik weet je het als je naar de ring gaat.
Ik moet binnenkort ook maar weer is die kant op..
Zit te denken aan het eerste weekend van september.
Oo ja, de Seat gaat de Ring in ieder geval niet op :lol:

Thommy

Bericht door Thommy » 10 aug 2009, 16:52

Mijn dagje was ook TOP...

gingen om 9 uur weg uit Hagestein op de Bike en zijn net na de grens binnendoor naar de Ring gegaan.
totaal 4uur heen :shock: 2,5 uur rond de ring gereden met 1 rondje :nerd: als een echt toerist........
mn pak was nat van het angst zweet :P
nog een paar mannen van DF gezien! Jammer genoeg te kort... een maat van mn had een huur motor en deze moest voor 9uur terug zijn :evil:
dus konden niet lang kleppen.
verder mijn excuus voor de gene die de Duc wilde horen... motor was koud en onbelast is ook niet echt goed... hoop dat jullie me net na de rotonden nog hoorde................... :nerd:

volgende keer ga ik 2 dagen wand mn kont was totaal gehomoficeerd........

te veel km en te weinig stops..........

tot snel mannen (dames) :thumbup:

ps: iemand nog een Nerd op een Duc gezien op de foto's?

zo iets:

Afbeelding

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 10 aug 2009, 17:23

Thommy schreef:ps: iemand nog een Nerd op een Duc gezien op de foto's?
Heb alleen maar motorrijders op foto's gezien met hun knietje uit...

yorick

Bericht door yorick » 10 aug 2009, 17:27

Leuke verslagen :thumbup: Heb spijt dat ik niet voor dat ene dagje ben gegaan. Aankomend weekend dan maar weer proberen.

Tristan

Bericht door Tristan » 10 aug 2009, 17:42

@Steven: Lekker doorgereden dus. :shock: :mrgreen:

Heb overigens getankt bij de grens en pas op de terugweg bij Leiden weer moeten tanken. :whistle:

GarreTT

Bericht door GarreTT » 10 aug 2009, 18:37

Mijn eerste dag Ring was wel een succes kan ik zeggen. Wel vermoeiend. :oops:
's Ochtends met een steeds groter wordende (en steeds sneller rijdende) groep richting Nordschleife gereden. Tegen het einde van de reis raakte ik de groep kwijt doordat meerdere malen een langzame verkeersdeelnemer vond dat hij/zij de auto er zonodig tussen moest drukken. Maar toch nog de juiste ingang kunnen vinden. Het duurde overigens nog wel een half uur voordat ik op de parkeerplaats kon komen. Het was mega druk, ik denk vanwege een baansluiting.
Maar eenmaal geparkeerd heb ik me de ogen uitgekeken. Schitterende auto's in overvloed. Zo heb ik me de eerste uren prima vermaakt.
In de middag ben ik een ronde met Bart in de Z4M meegeweest. Bart zei: als je wat wilt opsteken ben ik niet de juiste persoon want ik ken de baan nog niet zo goed. Nou dat viel wel mee hoor, het ging hard en bij elke bocht kreeg ik een uitleg hoe je het beste in kon sturen e.d. :P Bedankt Bart :thumbup:
Toen even bij een plekje langs de baan gekeken samen met Bart, Chuck, Peter en Ruben. Helaas was er toen al gauw een baansluiting omdat er een motorrijder afgevoerd moest worden. Dus maar even een pommes mit mayo gehaald en gekeken wat er allemaal op de wegen rond de baan reed. En daar zat ook veel mooi spul tussen.
En toen moest ik er zelf maar aan geloven. Een kaartje voor 4 ritten gekocht en daar 2 van gebruikt. Geweldig mooi, maar wel moeilijk. Ik schat dat er nog wel 100 ronden nodig zijn voordat ik de baan enigzins ken. Ik had nu geen idee hoe de bochten liepen. En ondanks dat het niet hard ging was het toch veel te snel afgelopen naar mijn zin. Binnenkort maar gauw weer eens heen.
Om half 7 ben ik richting huis gegaan. In het begin verliep de terugreis een beetje stroef, veel langzaam rijdend en stilstaand verkeer. Na Keulen werd het echter snel beter en ik heb de Oberhausen Straight bijna helemaal plankgas af kunnen leggen. Heerlijk. Na de grens is het dan even slikken qua tempo maar uiteindelijk was ik zo rond kwart voor 11 weer thuis.
Wanneer gaan we weer?

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 10 aug 2009, 19:35

Mooie verhalen mannen!!!!

En Thommy.....standje 8 :twisted:

Xave30

Bericht door Xave30 » 10 aug 2009, 19:42

Weer opgeladen:

De wekker ging bij mij om 6.00 uur af. Na wat flink te hebben ontbeten voor het lange rit reed ik richting de McDonald vóór Zevenaar waar ik met (Nutt)Kees afgesproken had. Eenmaal daar kwam een treintje bestaande uit Kees, Steven, Frank de Jonge en GareTT aan zodra ik mijn portier open deed om uit te stappen; wat een perfecte timing!

Bij het verzamelpunt lekker gekletst en de goods aangeschouwd. De bekende 325i E30 van Richard R. ziet er IRL net zo prachtig uit als op de foto's en de Chuck zijn M3 is echt mooi geworden :)

Met een 'leuke tempo' meteen de grens overgegaan naar mijn eerste keer Nurburgring waar er genoeg eye candy rond reed in de omliggende dorpjes. This was heaven on Earth :love: .
Na een kleine 1/2 uur daar ben ik samen met een kleine groep wezen lunchen bij die Dottinger waar ik vettig friet naar binnen werkte :lol: . Er was veel te beleven bij Brunnchen II. Enkele hoogtepunten:
- GT3 crash :(
- Die gekke Hollander in een 850 T5 touring die keer op keer de baan af ging met meest breed smile ook :nah: :lol:
- Enkele close-calls oa. Ford Fiesta, E34 540i, M5 Ring Taxi wat resulteerde in een mooie subtiele drift

Eenmaal terug op de Parkplatz was het verder kletsen met de vele aanwezig DF'ers en staan kwijlen tot een uur of 6-7. Ik vond de Thommy z'n Ducati erg gaaf. Veel plezier mee!

De route langs Adenau, Dumpelfed en Honningen naar Ahrbruck is echt adembenemend met twisties zat toen wenste ik dat ik met de E34 mee was geweest. Hotel-Restaurant Zum Arbogen is een echte aanrader, lekker sfeer, eten (meer sla en groente eten Patrick :nerd: ) , RS4's in t achtergrond voorbij zien/horen knallen, wat wil de liefhebber nog meer hebben? Zeer goede tip Ilija.

Al met al een erg geslaagde dag.

Tristan schreef:@Steven: Lekker doorgereden dus. :shock: :mrgreen:

Heb overigens getankt bij de grens en pas op de terugweg bij Leiden weer moeten tanken. :whistle:
Waar sloeg jij eigenlijk af Tristan? :?: Na Keulen of Dusseldorf zagen wij jullie niet meer..
Laatst gewijzigd door Xave30 op 10 aug 2009, 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 10 aug 2009, 19:53

Ook ik ben weer bijgekomen van een lange lange dag, mijn hemel....

Moest om 6:15uur vertrekken om op tijd in Zwolle te zijn, alles liep wel die ochtend totdat ik mijn auto ging starten, accu leeg! :wtf:

Gelukkig stond de beemer van me vriendin nog thuis, dus snel met startkabels in de weer en gaan, uiteindelijk met een half uur vertraging vertrokken en dus een gem. snelheid van 115km/uur gereden :whistle:

Daarna door om Xavier op te halen en volgas richting de grens. Even de Porsche van Ben bekeken en tot de conclusie gekomen dat het toch wel een prachtige wagen is, volgende keer maar eens een rondje bietsen :df:

Eenmaal in Duitsland het gas erop en erachter komen dat de auto aardig kan stuiteren, dus beide handen aan het stuur. Ook opgemerkt dat Nederlanders NIET in hun spiegels kijken en dat was erg jammer.

Al snel moest ik aangeven dat de M weer wat levensvocht kon gebruiken, voor de 2de maal!! Heel jammer dat je dan een Tristan ziet lachen met zijn diesel :fy: Bij de ring aangekomen meteen eten en kijken bij de baan. Porsche in de muur zien knallen en veel moois voorbij zien komen, vooral de Mosler blijft mij bij qua geluid en looks.

Rondje met Steven was ook indrukwekkend, onbegrijpelijk hoeveel grip hij nog heeft. Erg leuk allemaal.....

Toen we eenmaal richting huis gingen, moest ik worden aangeduwd, dank daarvoor x2 :angel:

Lekker gegeten en daarna door naar Nederland, achter Steven 1 keer hard in de remmen door wederom een Nederlander en daardoor een laag stenen over me heen gekrenge, maar gelukkig geen schade aan overgehouden.......

Uiteindelijk kon ik om 00:30 mijn huis weer binnenstappen.

Iedereen weer bedankt voor de gezelligheid en enthousiasme!

Tristan

Bericht door Tristan » 10 aug 2009, 19:53

Bij Venlo zijn we eraf gegaan.

Xave30

Bericht door Xave30 » 10 aug 2009, 20:20

Nutkees schreef:
Eenmaal in Duitsland het gas erop en erachter komen dat de auto aardig kan stuiteren, dus beide handen aan het stuur. Ook opgemerkt dat Nederlanders NIET in hun spiegels kijken en dat was erg jammer.
Soms best scary, vooral tijdens het terugrit met + 240km/u in een bocht en dan plotseling een serie hobbels . Het was net turbulentie!! :mrgreen: Achteraf gezien was het erg spannend en leuk.
Nutkees schreef: en daardoor een laag stenen over me heen gekrenge, maar gelukkig geen schade aan overgehouden.......
LOL een ware meteor-shower was dat. Helemaal niks voor de gemiddelde poetser.

Tristan schreef:Bij Venlo zijn we eraf gegaan.
dacht ik wel :)

Plaats reactie