Arthur schreef:Knot z'n goedkeuring krijg je iig niet heb ik al gezien
Niels schreef:En dat is een hele goede zaak natuurlijk

De auto is dan ook wel minder interessant geworden aangezien ik gok dat je nog 2-3K moet investeren. Aan de andere kant heb je voor 25K dan een nieuwe M3

Da's ook weer zo. Durf je die gok aan?
Nee deze komt niet door de Knot keuring heen

Tja wat is gokken? Met name rubber deeltjes kunnen uitgehard en vervormd zijn waardoor lekkage optreedt. Het meeste bang zou ik zijn voor de krukas keering en dan met name aan de bak kant zodat de hele bak er achter vandaan moet. Je moet gewoon accepteren als er nog een behoorlijk bedrag achterweg komt en dat is natuurlijk de afweging.
Erik Stoffelsen schreef:Bij een M zit je alleen zo op meer dan 2 a 3 K inversteren....
Want?
Zoals ik het inschat:
4 nieuwe banden a 1000,-
Alle filters + olie ca. 250,-
Krukas keering bakzijde 500,- (door een monteur in de avond uren zonder de koppeling te vervangen)
Krukas keering voorzijde 250,-
Onvoorziene zaken a 1000,-
@Stephan: inderdaad staat ie relatief dichtbij
Ik moet wel zeggen dat dit ook geen verkeerde is qua kilometerstand en historie:
http://www.pistonheads.com/sales/1148893.htm" onclick="window.open(this.href);return false; Alleen komt daar nog 1500,- bij voor een ander interieur
