Michel P schreef:Ja, dat is mega irritant.
Inderdaad. En ik ben al zo'n geduldig type met dit soort dingen
Michel P schreef:Welke uitlaat heb jij gemonteerd, stage II op de Exige klinkt super fraai, maar op circuits met DB eisen kun je het wel shaken, volgens seloc maakt de uitlaat 99 op 105db........
Ben erg benieuwd hoe de nitrons t.o.v. de standaard Exige dempers zijn, gisteren al even de wielen los gehad van de weg

wat een kart. 100% hooligan.......
Michel
Bij mij zit er een Janspeed onder als ik het goed weet, met een sport-katalysator. Ik heb natuurlijk nog wel de K-series motor, dat maakt wel een verschil met jou Yota-motor. De mijne is best luidruchtig, heb ik me laten vertellen. Kun je niet zo goed horen als je in de auto zit. Maar ik heb geen cijfers er van. Wel weet ik dat ik nog nooit problemen ermee heb gehad op Zandvoort of ergens anders.
Misschien dat Wilbert of Chris iets over de uitlaat op de Exige kunnen zeggen?
Mijn ervaring met de Nitrons is in ieder geval heel erg positief. Ik ben er zowel op de S1 als de S2 erg over te spreken. De auto maakt inderdaad wel een 100% hooligan gevoel los en dat is heeeel erg gevaarlijk voor je rijbewijs, weet ik uit ervaring. Je kunt dat ding zo godsgruwelijk hard over het asfalt gooien en smijten, dat is echt niet normaal
Nitrons kunnen we binnenkort wel proberen als de Elise weer OK is. Moeten dus even paar dingen gefixed worden nu.