Zou dat aan het water daar liggen?Niet teveel klikken, anders denkt die gozer dat ie een goudmijntje heeft!

Zou dat aan het water daar liggen?Niet teveel klikken, anders denkt die gozer dat ie een goudmijntje heeft!
Een S2000 is wel vet hoor.Ruben schreef:Sorry Jacco, wat betreft een S2000 verschillen we van mening. Daar vind ik uiterlijk al geen reet aan, dan moet ie wel heeeeeel erg overtuigen op rijgebied en dat doet ie vast nietduifjes.com schreef:Ga nu eens serieus kijken naar een S2000...de dealer verkoopt ze heel moeilijk dus onderhandelen bij de vleet,........en het is echt een serieus wapen!![]()
Geld speelt geen rol, geld speelt wel een rol, als je begrijpt wat ik bedoel.
OMG...Tom schreef:Of koop een Aston Mazda MX5 Volante
Een S2000 is wel vet hoor.
Als je toch geen haast hebt zou ik gewoon een keer een proefritje maken. Is nog nooit iemand slechter van geworden
Tom schreef:nieuw blok in een s2000 zetten kost 8k
Op een trackday, in de race ongeveer 1,48Andre schreef:1.56 dan doet zo n bmw boot het nog niet zo slecht met 1.53.6
Die haalde ik laatst in op de snelweg. Ik dacht al wat is dat voor raar ding, maar geen moment gedacht Aston Martin Vanquish!Tom schreef:Of koop een Aston Mazda MX5 Volante
Sorry Andre.. je heb gelijk.. zie rondetijden van de LotuscupHans GP schreef:Op een trackday, in de race ongeveer 1,48Andre schreef:1.56 dan doet zo n bmw boot het nog niet zo slecht met 1.53.6(race Exige)
Goed bezig!Ruben schreef:Net een offer gemaakt op een pistonheads Lotus...
8) afwachten dus...we zijn benieuwdRuben schreef:Net een offer gemaakt op een pistonheads Lotus...
Gebruikers op dit forum: Martijn_bmw, Semrush [Bot] en 7 gasten