@ Collin: I know, maar deze beslissing gaat wel verder dan sneller zijn bij rechtuit, maar deze beslissing, daar weet je natuurlijk alles van
@ Michel P: " helaas" moet er nog wel iets van praktisch inzitten (as in zitjes achterin) om die twee kleine koters eventueel nog even te kunnen vervoeren, " helaas" voor mij 'moet' het dan een 911 worden als ik zou kiezen tussen een Cayman/Boxster en 911
@ Kasteel: De auto kan eventueel onder fabrieksgarantie nog naar 385pk gebracht worden (ik geloof aanpassing Motormanegement en in- en uitlaat traject, was bij de 997 MK I een optie) dus alleen daarvoor zou ik het niet hoeven laten. Zijn er aan het onderstel van de MK II nog duidelijke verbeteringen t.o.v. het oude model, of is het vooral de facelift, vermogen en mogelijkheid van PDK wat de nieuwe onderscheidt van de oude? (oh ja...de nieuwe heeft een e/F label ipv G label vd oude, maar ik denk dat dat weinig mensen kan schelen die zo'n auto kopen)
@ MAcBoy: oopssss...je mag m verplaatsen als je wil hoor.....
