Smile!
Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant: als ze zich netjes gedragen en geen overlast of ergernis veroorzaken, wat maakt het dan uit? Maakt volgens mij het hele evenement weer wat specialer voor de meerijders: dat zij meerijden in auto's waar anderen op staan te kwijlen en plaatjes van staan te klikken.Ernst Jan Dekker schreef:Ik heb genoten! 8)
Het is alleen jammer dat het evenement een groot kinderen met spiegelreflexcamera's gehalte heeft!
Wat een vette bak is het toch!Hans GP schreef:
Leuk!
NSXRS schreef:Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant: als ze zich netjes gedragen en geen overlast of ergernis veroorzaken, wat maakt het dan uit? Maakt volgens mij het hele evenement weer wat specialer voor de meerijders: dat zij meerijden in auto's waar anderen op staan te kwijlen en plaatjes van staan te klikken.Ernst Jan Dekker schreef:Ik heb genoten! 8)
Het is alleen jammer dat het evenement een groot kinderen met spiegelreflexcamera's gehalte heeft!
Bij mij kwam er zo'n ca 16jarige fotograaf naar me toe die mij zeer netjes me U aansprekend vroeg of er heel misschien een mogelijkheid bestond om een afspraak met mij te maken om een fotoshoot van mijn auto te maken. Toen ik aangaf daar in principe wel aan mee te willen werken, bedankte hij me uitgebreid en vertrok met de mededeling dat hij me zsm zou bellen voor een afspraak wanneer mij dat uitkwam.
In mijn opinie dus niet veel mis mee en er lopen dus ook nette plaatjes schieters rond.
Briljante foto Kees. Schitterende gezichtsuitdrukkingen.Kees Bunk schreef:
Eens. Denk eerst ff na voordat je zo'n actie uithaalt naast een bezit van iemand anders...jarno trulli schreef: Een andere ag aanhanger vond het nodig om op de gravelparking daar vlakbij de hoofdtribune donuts te gaan draaien zonder te kijken naar de omgeving waardoor mijn geparkeerde auto wat extra ONNODIGE steenslag krassen erbij heeftik heb zoiets van jong en superenthausiast helemaal super maar blijf wel nadenken alstublieft.
verder een super geslaagde dag en hoop er volgende keer weer bij te mogen zijn!
Jammer, hadden we nog even kunnen praten verder. Er zijn op zich niet zo héél veel 135Rs in Nederland (2 om precies te zijn, 1 gele en de mijne), dus dat zou op zich wel een herkenningspunt moeten zijnjarno trulli schreef:was voor mij ook een geweldige dag, heb eerst raambanners geplakt en daarna als vlaggenist(ben op de eerste foto van stephane zijn link te zien in dat overhemd) had niet eens door dat jij dat was. heel veel erg aardige wageneigenaren waar ik nog leuke gesprekken mee heb mogen voeren.
Eens. Datzelfde geldt nog steeds ook voor de Time Attack...steve smith schreef:Ben toch benieuwd waar de foto's blijven.... Camera's genoeg zou je zeggen!
Welkom!Inne schreef:Zal mezelf ook maar even meteen voorstellen met de eerste post
.. achter het stuur dus...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten