MAARTEN MEMORIAL

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Kees Bunk

Re: MAARTEN MEMORIAL

Bericht door Kees Bunk » 04 aug 2009, 18:25

De motoren die voor 17.00 reden gingen anders ook met een noodgang door de pits :|

Smile!
Afbeelding

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 04 aug 2009, 19:34

Gewoon super gaaf en als ik een auto zou hebben die hierin thuis zou horen zou ik direct meedoen........de mensen die meerijden zien het niet *(waarschijnlijk) maar sommige rijden lijnen van een trabant......heb je een supercar rij je als een blinde.....dan denk ik....doe mij dat stuur dan maar. 8)

Rupie

Bericht door Rupie » 04 aug 2009, 19:48

Mooi plaatje zo achter die Z8 en Spyker.

Joop

Bericht door Joop » 04 aug 2009, 20:14

Mooie lijnen rijden is inderdaad niet iedereen gegeven, degene die in de Z8 rijdt, rijdt niet al te verkeerde lijnen. Je kunt tevens duidelijk zien dat de Z8 niet echt een hardcore sportwagen is, wat hangt ie in de bochten zeg...; maar spuit er nog wel lekker van door bocht uit :clap:

Blijft een heerlijke retromobiel die BMW Z8...; me like en zo te zien de passagier(e) ook :clap:

Hans R
Auto: Jeep Rubicon

Bericht door Hans R » 04 aug 2009, 20:27

Afbeelding

Leuk!

NSXRS

Bericht door NSXRS » 04 aug 2009, 20:33

Ernst Jan Dekker schreef:Ik heb genoten! 8)
Het is alleen jammer dat het evenement een groot kinderen met spiegelreflexcamera's gehalte heeft! :shock:
Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant: als ze zich netjes gedragen en geen overlast of ergernis veroorzaken, wat maakt het dan uit? Maakt volgens mij het hele evenement weer wat specialer voor de meerijders: dat zij meerijden in auto's waar anderen op staan te kwijlen en plaatjes van staan te klikken.

Bij mij kwam er zo'n ca 16jarige fotograaf naar me toe die mij zeer netjes me U aansprekend vroeg of er heel misschien een mogelijkheid bestond om een afspraak met mij te maken om een fotoshoot van mijn auto te maken. Toen ik aangaf daar in principe wel aan mee te willen werken, bedankte hij me uitgebreid en vertrok met de mededeling dat hij me zsm zou bellen voor een afspraak wanneer mij dat uitkwam.
In mijn opinie dus niet veel mis mee en er lopen dus ook nette plaatjes schieters rond.

Stéphane

Bericht door Stéphane » 04 aug 2009, 20:34

Gaaf, Hans! Leuke foto zo :thumbup:

Tom

Bericht door Tom » 04 aug 2009, 20:35

Hans GP schreef:Afbeelding

Leuk!
Wat een vette bak is het toch!

Kees Bunk

Bericht door Kees Bunk » 04 aug 2009, 20:39

NSXRS schreef:
Ernst Jan Dekker schreef:Ik heb genoten! 8)
Het is alleen jammer dat het evenement een groot kinderen met spiegelreflexcamera's gehalte heeft! :shock:
Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant: als ze zich netjes gedragen en geen overlast of ergernis veroorzaken, wat maakt het dan uit? Maakt volgens mij het hele evenement weer wat specialer voor de meerijders: dat zij meerijden in auto's waar anderen op staan te kwijlen en plaatjes van staan te klikken.

Bij mij kwam er zo'n ca 16jarige fotograaf naar me toe die mij zeer netjes me U aansprekend vroeg of er heel misschien een mogelijkheid bestond om een afspraak met mij te maken om een fotoshoot van mijn auto te maken. Toen ik aangaf daar in principe wel aan mee te willen werken, bedankte hij me uitgebreid en vertrok met de mededeling dat hij me zsm zou bellen voor een afspraak wanneer mij dat uitkwam.
In mijn opinie dus niet veel mis mee en er lopen dus ook nette plaatjes schieters rond.

Het evenement is groots aangekondigd op AG - mede ook omdat de eigenaren samenwerken met de organisatie van MM
Het is dan logisch dat er dan veel (vaak jong) volk op af komt.

Helaas is het niet altijd te voorkomen dat er in een fruitmand een rotte appel zit. Het voorbeeld dat Steve noemde valt natuurlijk ook niet goed te praten!
Als je kijkt naar de opbrengst van de AG-pot met een opbrengst van 585,10 dan zie je dat veel jongens wél hun beste beentje voorzetten.

Trouwens... het onderschrift in de Spits (en meerdere dagbladen) klopte niet helemaal: Een aantal verklede autoliefhebbers probeert een lift te krijgen naar het circuit van Zandvoort.
Die jongens hadden gewoon zelf een auto mee.

NSXRS

Bericht door NSXRS » 04 aug 2009, 20:50

Ook bij de chauffeurs is er wellicht een aso aanwezig geweest :evil: .
Mij kwam nl van twee kanten hetzelfde verhaal ter ore dat er s'morgens iemand arriveerde met 2 personen in een 2-persoons sportwagen.
Bij aanmelding toen hem werd medegedeeld dat hij zo dadelijk zijn passagier zou ontmoeten, zou hij gezegd hebben dat hij die al bij zich had: het vriendje.
Hij kwam nl om het evenement op te fleuren, en was niet van plan om een patient passagier mee te nemen. Toen hem verteld werd dat dit toch echt de bedoeling was, zou hij geweigerd hebben en voor zover ik begrepen heb heeft hij gewoon met vriendje als passagier meegereden.
Als dit allemaal waar is, dan valt bij mij de bek open :hammer: :wtf:

Kees Bunk

Bericht door Kees Bunk » 04 aug 2009, 20:56

Sja...

Tijd voor blije gezichten!
Afbeelding

Robert Geux

Bericht door Robert Geux » 04 aug 2009, 21:06

Kees Bunk schreef:Afbeelding
Briljante foto Kees. Schitterende gezichtsuitdrukkingen. :clap:

Wie is er nu blijer. Bestuurder of patient? Of beide evenveel...

Adje ///M3

Bericht door Adje ///M3 » 04 aug 2009, 21:07

Steve smith: Thanks voor je duimpje! De M5 klonk ook erg lekker!
Laatst gewijzigd door Adje ///M3 op 04 aug 2009, 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Stéphane

Bericht door Stéphane » 04 aug 2009, 21:07

@René: Hûh? Zo iemand zou wat mij betreft gelijk rechtsomkeert mogen maken. Dan ben je echt sneu :?

Maar wat Kees zegt: tijd voor blije gezichten :D Ik heb nu via de mail contact met mijn passagier en zijn vrouw die er beiden bij waren en zij zitten ook alles te volgen op Internet. Ze vinden het allemaal supermooi! Helaas is bij mij het filmen vanuit de auto mislukt, want mijn camera stond niet op de film-stand toen ik hem aanzette. Had beloofd DVD-tje te maken, dus dat moeten we even een andere keer regelen - kan hij nog een keertje meerijden en dan filmen we het gewoon nog een keer :thumbup:

Luco

Bericht door Luco » 04 aug 2009, 21:09

Schitterend evenement, Als de Alpine ooit af komt schrijf ik zeker in :thumbup:

allen

Bericht door allen » 04 aug 2009, 22:04

Lees nu pas wat er bedoeld wordt met die slr ventjes. Dat kan idd niet de bedoeling zijn. :|

jarno trulli

Bericht door jarno trulli » 05 aug 2009, 00:05

was voor mij ook een geweldige dag, heb eerst raambanners geplakt en daarna als vlaggenist(ben op de eerste foto van stephane zijn link te zien in dat overhemd :mrgreen: ) had niet eens door dat jij dat was. heel veel erg aardige wageneigenaren waar ik nog leuke gesprekken mee heb mogen voeren.
Heb nog een mooi linnen doek met een alfa logo kunnen krijgen bij de bieding 8) vond het echt supergaaf hoe iedereen zich inzetten voor die patienten en het hoofddoel.
Heb wel een paar keer dingen mee gemaakt met de ag aanhang dat ik dacht van jongens gebruik je verstand eens. Heb ze meerdere keren als marshall erop moeten wijzen dat het voor de veiligheid beter is om achter de vangrail plaats te nemen. Een andere ag aanhanger vond het nodig om op de gravelparking daar vlakbij de hoofdtribune donuts te gaan draaien zonder te kijken naar de omgeving waardoor mijn geparkeerde auto wat extra ONNODIGE steenslag krassen erbij heeft :roll: ik heb zoiets van jong en superenthausiast helemaal super maar blijf wel nadenken alstublieft.
verder een super geslaagde dag en hoop er volgende keer weer bij te mogen zijn!

Kgroot.nl
Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2

Bericht door Kgroot.nl » 05 aug 2009, 16:00

jarno trulli schreef: Een andere ag aanhanger vond het nodig om op de gravelparking daar vlakbij de hoofdtribune donuts te gaan draaien zonder te kijken naar de omgeving waardoor mijn geparkeerde auto wat extra ONNODIGE steenslag krassen erbij heeft :roll: ik heb zoiets van jong en superenthausiast helemaal super maar blijf wel nadenken alstublieft.
verder een super geslaagde dag en hoop er volgende keer weer bij te mogen zijn!
Eens. Denk eerst ff na voordat je zo'n actie uithaalt naast een bezit van iemand anders...

Stéphane

Bericht door Stéphane » 05 aug 2009, 16:04

jarno trulli schreef:was voor mij ook een geweldige dag, heb eerst raambanners geplakt en daarna als vlaggenist(ben op de eerste foto van stephane zijn link te zien in dat overhemd :mrgreen: ) had niet eens door dat jij dat was. heel veel erg aardige wageneigenaren waar ik nog leuke gesprekken mee heb mogen voeren.
Jammer, hadden we nog even kunnen praten verder. Er zijn op zich niet zo héél veel 135Rs in Nederland (2 om precies te zijn, 1 gele en de mijne), dus dat zou op zich wel een herkenningspunt moeten zijn ;)

steve smith

Bericht door steve smith » 05 aug 2009, 17:35

Ben toch benieuwd waar de foto's blijven.... Camera's genoeg zou je zeggen!

Stéphane

Bericht door Stéphane » 05 aug 2009, 17:41

steve smith schreef:Ben toch benieuwd waar de foto's blijven.... Camera's genoeg zou je zeggen!
Eens. Datzelfde geldt nog steeds ook voor de Time Attack...

Kees Bunk

Bericht door Kees Bunk » 05 aug 2009, 18:29

Ik heb sowieso van elke deelnemende bolide foto's. Ben alleen niet zo snel :P
Gelukkig heb ik morgen even vrij dus ik probeer het zo snel mogelijk af te ronden. Ik probeer een grote selectie online te zetten, mocht gewenste auto er dan nog niet tussen staan gewoon even contact opnemen.

jarno trulli

Bericht door jarno trulli » 05 aug 2009, 20:24

was trouwens ook een erg gaaf gezicht hoe steve in die m5, die z8 en volgens mij nog een ferrari 550 elkaar zaten op te jagen. Stephane als je ooit nog eens een bijrijder zoekt voor een leuk ritje :lol:

Inne

Bericht door Inne » 05 aug 2009, 20:39

Zal mezelf ook maar even meteen voorstellen met de eerste post :)

Afbeelding
.. achter het stuur dus... :hosanna:

steve smith

Bericht door steve smith » 05 aug 2009, 20:46

Inne schreef:Zal mezelf ook maar even meteen voorstellen met de eerste post :)

.. achter het stuur dus... :hosanna:
Welkom!

Afbeelding

(achter het stuur zwaait terug :mrgreen: )

Plaats reactie