Welke duitse cabrio?
- Mari Oh Oh!
- Berichten: 3055
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
- Locatie: Assen
-
- Berichten: 9403
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- Locatie: Curaçao
Je wilt toch niet dood? Je hebt het zelf in de hand.MasterP schreef:kan vast wel rijden maar denk dat ik toch een beetje zelf controle mis op zo'n race monster...

Rij al 5 jaar motor en hou van hard rijden maar heb ook weinig zin me in een auto of boom te boren, koppie erbij en er is weinig aan de hand.
Dit argument hoor ik vaker (rij mezelf dood op zo'n ding), beetje raar vind ik dat.
- romo
- Berichten: 27048
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ook dat is geheel correct, helaas.MasterP schreef:wouter koppie erbij klopt wel maar op zo'n snel race monster zit een ongeluk in klein hoekje je bent heel kwetsbaar omdat er ook nog idioten automobilisten bestaan...
Ik ben niet bang op een motor, niet voor mezelf althans, wel voor andere idioten idd, die of je niet ( willen) zien, dann wel het niet kunnen hebben dat je op een motor rijdt.


- MasterP
- Berichten: 49
- Lid geworden op: 21 sep 2006, 18:03
wat ik me net zit af te vragen er is een verschil in uitlaten bij de nieuwe tt als ik het goed heb bij de twee liter 2 pijpjes aan 1 kant en bij de 3.2 liter 2 pijpen aan weerszijde,
is het ook mogelijk denken jullie om bij de 2 liter de 3.2 liter pijpen eronder te hangen?
en dan bedoel ik wel als optie niet dat er compleet nieuwe uitlaat moet gemaakt worden
is het ook mogelijk denken jullie om bij de 2 liter de 3.2 liter pijpen eronder te hangen?
en dan bedoel ik wel als optie niet dat er compleet nieuwe uitlaat moet gemaakt worden
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Als je kickt op uitlaten, 2 is geen enkel probleem.
Deze aanpassing gaat veel makkelijker dan bij de vorige TT.
Miltek heeft als eerste een dubbel uitlaat ontworpen voor de nieuwe TT 2.0 TFSI.
3.2 zijn ze nog mee bezig.
Je kunt kiezen uit verschillende versies (zelfs 2 aan iedere kant *kots*)
Meer info : http://www.millteksport.com
[img:600:450]http://www.wak-tt.com/tt2/fwd20_milltek/milltek3.jpg[/img]
Deze aanpassing gaat veel makkelijker dan bij de vorige TT.
Miltek heeft als eerste een dubbel uitlaat ontworpen voor de nieuwe TT 2.0 TFSI.
3.2 zijn ze nog mee bezig.
Je kunt kiezen uit verschillende versies (zelfs 2 aan iedere kant *kots*)
Meer info : http://www.millteksport.com
[img:600:450]http://www.wak-tt.com/tt2/fwd20_milltek/milltek3.jpg[/img]
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
- duifjes.com
- Berichten: 8490
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Locatie: Fryslan
Nederland is HET cabrioland!
In het zuiden van Europa is het te warm...alles boven Nederland te koud...NL helemaal cabrioland!
Persoonlijk *(maar dus niet mijn gezinssituatie) zou ik altijd een cabrio rijden...waarom dak loss geeft mij een heerlijk gevoel kwa rijden.
antwoord op je vraag...een A4 want die lijnen kloppen....ik weet het FWD maar lekker cruisen met je cabrio.... 8)
In het zuiden van Europa is het te warm...alles boven Nederland te koud...NL helemaal cabrioland!
Persoonlijk *(maar dus niet mijn gezinssituatie) zou ik altijd een cabrio rijden...waarom dak loss geeft mij een heerlijk gevoel kwa rijden.
antwoord op je vraag...een A4 want die lijnen kloppen....ik weet het FWD maar lekker cruisen met je cabrio.... 8)
- Tristan
- Berichten: 13423
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
[img:600:450]http://www.wak-tt.com/tt2/fwd20_milltek/milltek3.jpg[/img]
Staat er goed. Milltek maakt geen Remus-like uitlaten. Staat erg subtiel en pasvorm is perfect.
Staat er goed. Milltek maakt geen Remus-like uitlaten. Staat erg subtiel en pasvorm is perfect.
- Maik
- Berichten: 3435
- Lid geworden op: 27 jun 2006, 20:51
- Locatie: Zuid-Holland
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 10 gasten