Welke duitse cabrio?

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Gebruikersavatar
MasterP
Berichten: 49
Lid geworden op: 21 sep 2006, 18:03

Bericht door MasterP » 30 okt 2006, 20:56

helaas heb ik geen motor rijbewijs en heb het gevoel als ik motor rijbewijs haal mezelf dood rij...

Gebruikersavatar
Elmar
Berichten: 4519
Lid geworden op: 19 feb 2006, 16:30

Bericht door Elmar » 30 okt 2006, 21:19

Hoezo, kan je niet rijden of heb je geen zelfcontrole?

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Bericht door Mari Oh Oh! » 30 okt 2006, 21:39

Motoren hebben mij nooit kunnen boeien, bromfietsen ook niet. Het is niet alsof een autogek ook maar iets met motoren hoeft te hebben en dat heb ik dus ook absoluut niet. Cabrio's daarentegen zijn een ander verhaal.

Gebruikersavatar
MasterP
Berichten: 49
Lid geworden op: 21 sep 2006, 18:03

Bericht door MasterP » 30 okt 2006, 21:59

kan vast wel rijden maar denk dat ik toch een beetje zelf controle mis op zo'n race monster...

Wouter81
Berichten: 9403
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86|California|Grand Vitara
Locatie: Curaçao

Bericht door Wouter81 » 30 okt 2006, 22:06

MasterP schreef:kan vast wel rijden maar denk dat ik toch een beetje zelf controle mis op zo'n race monster...
Je wilt toch niet dood? Je hebt het zelf in de hand. :)

Rij al 5 jaar motor en hou van hard rijden maar heb ook weinig zin me in een auto of boom te boren, koppie erbij en er is weinig aan de hand.

Dit argument hoor ik vaker (rij mezelf dood op zo'n ding), beetje raar vind ik dat.

Gebruikersavatar
Elmar
Berichten: 4519
Lid geworden op: 19 feb 2006, 16:30

Bericht door Elmar » 30 okt 2006, 22:08

Het is eigenlijk een argument van:
Ik wil wel maar mag niet van mijn vrouw... :twisted: :wink:

Gebruikersavatar
MasterP
Berichten: 49
Lid geworden op: 21 sep 2006, 18:03

Bericht door MasterP » 30 okt 2006, 22:18

wouter koppie erbij klopt wel maar op zo'n snel race monster zit een ongeluk in klein hoekje je bent heel kwetsbaar omdat er ook nog idioten automobilisten bestaan...

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 27048
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 30 okt 2006, 22:28

MasterP schreef:wouter koppie erbij klopt wel maar op zo'n snel race monster zit een ongeluk in klein hoekje je bent heel kwetsbaar omdat er ook nog idioten automobilisten bestaan...
Ook dat is geheel correct, helaas.

Ik ben niet bang op een motor, niet voor mezelf althans, wel voor andere idioten idd, die of je niet ( willen) zien, dann wel het niet kunnen hebben dat je op een motor rijdt. :cry: :evil:

Gebruikersavatar
MasterP
Berichten: 49
Lid geworden op: 21 sep 2006, 18:03

Bericht door MasterP » 30 okt 2006, 23:06

wat ik me net zit af te vragen er is een verschil in uitlaten bij de nieuwe tt als ik het goed heb bij de twee liter 2 pijpjes aan 1 kant en bij de 3.2 liter 2 pijpen aan weerszijde,
is het ook mogelijk denken jullie om bij de 2 liter de 3.2 liter pijpen eronder te hangen?
en dan bedoel ik wel als optie niet dat er compleet nieuwe uitlaat moet gemaakt worden

Gebruikersavatar
Sjoerd
Berichten: 1428
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:05

Bericht door Sjoerd » 30 okt 2006, 23:19

Indien geen quattro, de BMW. Indien wel de A4 tenzij je de ruimte niet nodig hebt!

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 30 okt 2006, 23:19

Denk niet dat het zomaar mogelijk is.

Gebruikersavatar
MasterP
Berichten: 49
Lid geworden op: 21 sep 2006, 18:03

Bericht door MasterP » 30 okt 2006, 23:32

want twee pijpen aan weerszijde is stuk mooier dan aan 1 kant...

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl

Bericht door Macboy » 30 okt 2006, 23:45

lol@robin :)

romo: no offence natuurlijk

MasterP (heb je al een single klaar?): niet mogelijk, tenzij je zelf met de lego-kit aan de slag gaat. bovendien vind ik zoiets geen recht doen aan de stijl van Audi.

Neem dan de BMW en plak er 335i op :)

Gebruikersavatar
MasterP
Berichten: 49
Lid geworden op: 21 sep 2006, 18:03

Bericht door MasterP » 31 okt 2006, 00:57

ja ben nu druk alles aan het bijschaven macboy ;)

haha bmw is heilig daar moet je niks op plakken ;)

en bij de audi vind ik het mooier bij zijn looks passen....

Rebel
Berichten: 4800
Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46

Bericht door Rebel » 31 okt 2006, 09:08

Als je kickt op uitlaten, 2 is geen enkel probleem.
Deze aanpassing gaat veel makkelijker dan bij de vorige TT.
Miltek heeft als eerste een dubbel uitlaat ontworpen voor de nieuwe TT 2.0 TFSI.
3.2 zijn ze nog mee bezig.

Je kunt kiezen uit verschillende versies (zelfs 2 aan iedere kant *kots*)


Meer info : http://www.millteksport.com




[img:600:450]http://www.wak-tt.com/tt2/fwd20_milltek/milltek3.jpg[/img]

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 31 okt 2006, 10:33

Toch kan die het wel goed hebben Rob. Maar je hebt gelijk echte auto's hebben 4 pijpen :twisted: :wink:

Rebel
Berichten: 4800
Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46

Bericht door Rebel » 31 okt 2006, 11:07

Nou sloeg niet op jouw M3, want daar vind ik die vier pijpen perfect op staan. Sterker, met twee zou het niet uitzien :wink:

Maar ik vind het persoonlijk op de MK2 niet fraai.
Dan liever een ovale of ronde aan iedere kant.


Maar hebben we het over?

8)

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 31 okt 2006, 11:09

Ga er ff serieus op in man :wink:

Gebruikersavatar
duifjes.com
Berichten: 8490
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: Fryslan

Bericht door duifjes.com » 31 okt 2006, 18:06

Nederland is HET cabrioland!

In het zuiden van Europa is het te warm...alles boven Nederland te koud...NL helemaal cabrioland!

Persoonlijk *(maar dus niet mijn gezinssituatie) zou ik altijd een cabrio rijden...waarom dak loss geeft mij een heerlijk gevoel kwa rijden.


antwoord op je vraag...een A4 want die lijnen kloppen....ik weet het FWD maar lekker cruisen met je cabrio.... 8)

Gebruikersavatar
MasterP
Berichten: 49
Lid geworden op: 21 sep 2006, 18:03

Bericht door MasterP » 31 okt 2006, 20:18

duifjes is het niet zo dat de a4 binnenkort herzien wordt of vergis ik me?

Gebruikersavatar
Tristan
Berichten: 13423
Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06

Bericht door Tristan » 31 okt 2006, 20:33

[img:600:450]http://www.wak-tt.com/tt2/fwd20_milltek/milltek3.jpg[/img]

Staat er goed. Milltek maakt geen Remus-like uitlaten. Staat erg subtiel en pasvorm is perfect.

Gebruikersavatar
Maik
Berichten: 3435
Lid geworden op: 27 jun 2006, 20:51
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik » 31 okt 2006, 20:56

Ja, gaan jullie even een auto uitzoeken op het feit of de uitlaat wel op de goede plaats zit! Stelletje poetswijven!

de TT voor mij btw...


(uitlaten in het midden is het mooiste natuurlijk, das wel duidelijk 8) )

Gebruikersavatar
MasterP
Berichten: 49
Lid geworden op: 21 sep 2006, 18:03

Bericht door MasterP » 31 okt 2006, 21:14

maik ik vind het belangrijk dat een auto zo standaar mogelijk mooi moet zijn. en toevallig vind ik het bij de tt er niet uit zien als de uitlaat aan 1 kant maar zit dat is persoonlijk en misschien ben ik toch wel een poetswijf ;)

Gebruikersavatar
Maik
Berichten: 3435
Lid geworden op: 27 jun 2006, 20:51
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik » 31 okt 2006, 21:21

D-F meeting:

[img:1024:768]http://www.bs-debeemd.nl/Marietje/DSC00075.JPG[/img]

Gebruikersavatar
Maik
Berichten: 3435
Lid geworden op: 27 jun 2006, 20:51
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik » 31 okt 2006, 21:21

:wink:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ArjanS, Bing [Bot], Godspeed, Majestic-12 [Bot], Opa, Semrush [Bot] en 19 gasten