Mannen, bedankt voor de leuke reply's. Ik rij eigenlijk alleen maar met de auto zodra de zon begint te schijnen en het niet regent. Voor de rest van de tijd staat hij lekker in de garage.
Het rijden van de auto is echt een genot, daarom rij ik ook tourritten, ga ik enkele auto show's af en ben ik helemaal verslaafd aan het dragracen.
Daarom ben ik ook te vinden op enkele dragstrips in de Benelux.
Het onderstel van de auto is al zwaarder uitgevoerd, simpelweg omdat de Lancer voor homologatie doeleinden gemaakt is. Men moest enkele duizenden produktie modellen maken om uberhaupt mee te mogen doen met de WRC. Standaard zitten er daarom ook geventileerde schijven rondom op. De auto is nu verlaagd en zitten er achter Bilstein's onder en voor gewoon Koni's op.
Maar idd, met deze vermogens mogen de remmen nu ook wel een upgrade hebben. Nu had ik al remschijven en klauwen van een Starion Widebody onder, maar die zijn nu echt te krap bemeten. Daarom ben ik nu ook bezig met het plaatsen van 3000GT remklauwen en komen er schijven op van een Audi A8. De 3000GT klauwen zijn voorzien van 4 zuigers en de schijven zijn 310mm.
En ja, de auto is dus RWD! Gelukkig heb ik een LSD weten te bemachtigen van een gesneuvelde LT die gebruikt was voor de heuvelklim in Luxemburg. Dat rijd veel fijner, anders begint er één wiel te spinnen als ik door een bocht ging met iets teveel gas.
Hier nu dus de modificatie lijst.
Hybride motor.
JE Zuigers 8.5:1 compr
Eagle rods
Garrett T3/T04E Turbo 50 trim A/R .64
Tial 35mm Externe wastegate
FMIC.
3Inch uitlaat van voor naar achter.
Apexi AVC-R boostcontroller
Apexi RSM met G-sensor.
Scanmaster III.
PLX M300 wideband.
Fidanza Camgears.
Greddy oil catch can.
Greddy Boost, Oil gauge.
Aeromotive FPR.
3.5 inch GM MAF
6AN fittingen en gevlochten benzine leidingen.
Full Throttle Maf-Translator
Stage III engine ECU (Keydiver)
Tial 50mm BOV
Starion Big brake upgrade.
LSD.
Centerforce dual friction Clutchkit.
Whislist;
AEM standalone.
Big brake upgrade.
[img:653:493]
http://www.automaxx.nl/profielen/ID642_FotoAuto2.jpg[/img]
Foto van het blok.