Macboy schreef:PES was lange tijd beter. Maar niet voor niets spelen PES liefhebbers PES 2007. Terwijl er 2 latere versies zijn uitgekomen. Dat zou iedereen de mond moeten snoeren lijkt mij.
FIFA 2009 hoor ik briljante verhalen over, juist van de hardcore PES liefhebbers. Ben benieuwd.
Mods ? Misschien even splitsen PES/FIFA draadje ?
PES was inderdaad heel lang veel beter. Dit jaar komt eindelijk dan de volledig nieuwe versie.
Fifa10 wat ik daarvan gezien heb is dat het precies hetzelfde eruit ziet als 09, klein beetje geupdate.
Vervelende aan Fifa is dat ze je niet laten customizen, dat is echt gewoon debiel gewoon. Sommige spelers hebben gewoon zelfs de verkeerde huidskleur, en waarom kan je dat niet gewoon zelf rechtzetten. Vind ik erg triest want dat is voor hun oh zo simpel om te doen.
Zelfs de PES op de supernintendo kon je nog tenues etc aanpassen.
Maar ja dat is typisch EA.
Ik hoop echt dat PES goed speelt dit jaar, dan hoef ik FIFA niet meer :fy:
PES heeft de Champions League in ieder geval volledig met licentie, en op de PS3 zullen er vast net zoals op de PS2 gewoon savegames te downloaden zijn waar mensen alle teams die niet een licentie hadden hebben recht gezet. Lekker dat dat kan op PES, vind ik echt een van de zwakste punten van FIFA. (er zijn er meerdere trouwens).