voor de info! De directie begrijpt dat meerdere lenzen beter zijn maar eigenlijk wil ze het gesleep er niet van
voor de info! Dank je. Je mag ze wel kopen hoorDennis Cavallino schreef:De middelste vind ik 't mooiste (ik houd niet zo van die Ikea photoshopacties met zwart-wit en kleur in 1 foto zoals je op die andere 2 hebt gedaan). Commercieel gezien zijn 't alledrie wel verkoopbare foto's Patrick. Veel mensen willen zoiets wel aan de muur hangen. Veel sfeer.
Echter wel jammer dat er op de tweede foto een hijskraan staat. Verpest de sfeerDennis Cavallino schreef:De middelste vind ik 't mooiste (ik houd niet zo van die Ikea photoshopacties met zwart-wit en kleur in 1 foto zoals je op die andere 2 hebt gedaan). Commercieel gezien zijn 't alledrie wel verkoopbare foto's Patrick. Veel mensen willen zoiets wel aan de muur hangen. Veel sfeer.
Inderdaad. Dat is gewoon een TV-antenne die daar ook thuis hoort waarschijnlijk.duifjes.com schreef:Je bedoelt een jaren 70 antenne 8) ach die sjop je toch zo ff. weg
Is inderdaad een TV-antenne.Stéphane schreef:Inderdaad. Dat is gewoon een TV-antenne die daar ook thuis hoort waarschijnlijk.duifjes.com schreef:Je bedoelt een jaren 70 antenne 8) ach die sjop je toch zo ff. weg
Niels schreef: Sigma 17-70mm F 2.8-4.5 DC Macro Canon (72mm)
:
Die oude antenne vind ik juist wel cool. Wanneer zie je nog zo'n ding op een dak?Roy schreef:Echter wel jammer dat er op de tweede foto een hijskraan staat. Verpest de sfeerDennis Cavallino schreef:De middelste vind ik 't mooiste (ik houd niet zo van die Ikea photoshopacties met zwart-wit en kleur in 1 foto zoals je op die andere 2 hebt gedaan). Commercieel gezien zijn 't alledrie wel verkoopbare foto's Patrick. Veel mensen willen zoiets wel aan de muur hangen. Veel sfeer.
Thanks,Panamera schreef:Gave foto's ad!
ik kan jullie allemaal aanraden om hier eens te gaan kijken voor wat stunning auto wallpapers/fotos
http://interpretiv.net/site/?page_id=119" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers op dit forum: D20VT, ED35, Kadett, Majestic-12 [Bot], MF1994CS, Peter-Paul, Semrush [Bot] en 12 gasten