Er waren rijders bij, die 1.30 sec. stil moeten staan voor hun reguliere pitstop (vanwege straf seconden wegens behaalde resultaten), als je aan ieder wiel een mannetje heb staan met een slagschroef machine dan zou je het kunnen redden in anderhalve minuut (5 moeren per wiel), maar die anderhalve minuut wil je niet in de pit spenderen, naast je reguliere pitstop, dan loop je een ronde achter stand op.
En de omstandigheden waren te wisselvallig om daar op te kunnen antisiperen, wat overigens voor het publiek waanzinnig was
@ Luco: De avond voor de race (zaterdag) zat je bij JR-Motorsport in de tent, en zei je nog:" als ik als prive rijder een 5e plek zou halen zou dat al super wezen" en zie hier, je haalt een fantastische 2e plek, natuurlijk vanwege de weers omstandigheden, maar dat zegt genoeg over je rij capaciteiten, ik zeg sjappo
Wat betreft het filmpje, dan heb ik een vraag, ergens halverwege het filmpje kom je uit de laatste bocht (opkomend start/finisch) dan neem je vol de curbs mee, en je accelereert vol uit, je wagen breekt uit, en je kan hem maar net opvangen, onder die omstandigheden ga je toch niet vol over de curbs? je ziet jezelf bij meerdere bochten uitbreken, vanwege de gladheid op de baan, waarom niet short shiften?, minder risico nemen.
Mogen jullie bij de DSC alleen maar op Dunlops rijden? en dan alleen de banden die zij ter beschikking stellen? slicks, inters, en full wets, ik weet dat ze van Dunlop een soort van semi slick hebben, vergelijkbaar met de Toyo R888, en die doen het verassend goed in zowel droog als natte omstandigheden, of mogen jullie daar geen gebruik van maken?
Ik heb me in ieder geval prima vermaakt, en heb een top weekeind gehad, en felies aan Laurens en Luco
Groet
Erwin