hugo schreef:Downforce Paraplu's te koop, slechts 10 Euro!!

Kwam wel een beetje als mosterd na de maaltijdhugo schreef:Downforce Paraplu's te koop, slechts 10 Euro!!
Om over Euroboss nog maar te zwijgen.Eric H schreef:ik heb zelf ook nog oordopjes gehaald, want het geluid van die Superleague wagens is wel godsallejezus hard hoor....
Zeker als ze op een metertje of 2 voorbij komen, de chicane ingaan en er vol accelerend weer vandoor gaan....![]()
Ik denk niet dat dat een bewuste keuze is; de enige manier om op slicks in de regen te rijden is eigenlijk zo (zeg ik nu met al mijn zes of zeven rondjes ervaring want ik had dat ook nog nooit eerder gedaan); een bocht insturen en hopen dat het kan en dat je überhaupt kunt sturen en dat de auto ongeveer ruwweg die kant op gaat waar je zelf ook heen wilde gaan, glijden, driften en stunten gebeurt dan sowieso wel, daar hoef je zelf helemaal niks extra's voor te doen.....Eric H schreef:( niet zo stunten als je voorop ligt, het leek net een drift-wedstrijd )
Andre schreef:Dan moet je een regen setup maken. Dan hoef je niet te stunten.
Ik denk dat dat in dit geval geen optie was geweest.Andre schreef:Dan moet je een regen setup maken. Dan hoef je niet te stunten.
Andre schreef:http://www.buienrader
Daar kan je meestal al een en ander aan zien. Je kan dan keuze maken om met regen afstelling op slicks te gaan. Of droogweer afstelling met intermediates etc.
Dat deed Hugo toch ook?Andre schreef:Dan moet je een regen setup maken.
Die foto laat het inderdaad erg realistisch zien, echt zwemmen...Snipe schreef:
Hier is wel aardig te zien hoe het weer in de laatste rondes was.
Met de weersomstandigheden van gisteren hadden ze in de F1 ook geen raad geweten hoor, geloof me....ArjandeV schreef:Niet om beste stuurlui staan aan wal etc over te komen.. maar waarom komt niemand binnen voor regenbanden?
In de f1 gebeurd dat natuurlijk ook, met natuurlijk het verschil dat een band vervangen daar ongeveer 4 sec duurt en in de dsc wat langer.. maar als je een uur moet rijden op slicks of een uur op regenbanden, scheelt dat niet behoorlijk qua ronde tijden en dus ook de uiteindelijke race tijd?
+1.ArjandeV schreef:Niet om beste stuurlui staan aan wal etc over te komen.. maar waarom komt niemand binnen voor regenbanden?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten