Opvolger Z3Qpe => vanille gele Seat Arosa

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
allen

Re: Kleine automaatjes, welke moet je nemen? => Arosa gezocht!

Bericht door allen » 09 jul 2009, 09:54

Voor een mooie Arosa klik hier!!! :mrgreen:

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 09 jul 2009, 10:01

Arthur schreef:
Niels schreef:ik kijk ook wel op http://www.gaspedaal.nl" onclick="window.open(this.href);return false; :mrgreen:
Dus we hoeven niet mee te zoeken?
:angel:
Ik heb vandaag nog niet gekeken, stond er nog wat nieuws? :mrgreen:

@Allen, zeker een mooie Arosa :love: Trouwens, ik heb nog niks gehoord van de A170 eigenaar dus dat is zowieso v.d. baan :hmmm:

allen

Bericht door allen » 09 jul 2009, 10:49

:thumbup:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 09 jul 2009, 11:51

Het oudere model dan? Een 2000 met maar 39kkm bv. Staan er wel meer.

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... e_lijst=RL" onclick="window.open(this.href);return false;

En ze wilde geel? :mrgreen:

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... e_lijst=RL" onclick="window.open(this.href);return false;

Niels

Bericht door Niels » 09 jul 2009, 12:18

Het ouwe model ziet er niet in uit t.o.v. de facelift. Het ouwe Polo dash van nog minder mooi materiaal enz. enz. Ik ga straks even een bod doen denk ik :wink:

Niels

Re: Kleine automaatjes, welke moet je nemen?

Bericht door Niels » 09 jul 2009, 14:06

Arthur schreef:Je moet je sloper wel een jaar op naam hebben. Die VR6 voldoet dan wel :mrgreen: :shock:
Maar die moet nog 3 maanden apk hebben en daar voldoet ie niet meer aan :mrgreen:

Dit wordt em trouwens:

Afbeelding

Ik heb een "zo mee" prijs kunnen overeenkomen waar ik vrede mee heb en de vrouw vond dit de mooiste :love: :mrgreen: Die auto bij AenD vond ik na de positieve (not) verhalen niet echt meer interessant. Met name de optie lijst van die auto was veruit de langste en volgens de verhalen op internet is dat vaker zo bij hun ......in de advertentie :bag: Verder heb ik nog achter de shadow grey uit 2004 aan gebeld die in Zuid Holland staat maar aangezien ik na een beetje moeilijk gesprek na een paar minuten werd overgegeven met de telefoon aan de andere kant, men half engels sprak en eerst verstond dat ik voor de Chrysler belde... ga ik liever naar een Seat dealer :beer:
Laatst gewijzigd door Niels op 09 jul 2009, 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Arthur

Re: Kleine automaatjes, welke moet je nemen? => Arosa gevonden

Bericht door Arthur » 09 jul 2009, 14:13

:thumbup:

Heb afgelopen dinsdag net een ritje Belgie gedaan, was ik redelijk in de buurt :?

Arthur

Bericht door Arthur » 09 jul 2009, 14:33

Ben ff zo vrij geweest deze te verplaatsen :P

Had je deze nog gezien?

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=6205205" onclick="window.open(this.href);return false;

Niels

Bericht door Niels » 09 jul 2009, 14:52

Brie zal enorm veel DF :df: hebben in dit ding dus een "mijn auto" is gerechtvaardigd :mrgreen:

Had die advertentie wel gezien maar die auto is volgens de site nog niet binnen, geen prijs en geen geel :lol: Ik moet gewoon voor volgende week eentje hebben en ga voor een paar centen of een paar km's minder niet wachten.

Niels

Bericht door Niels » 11 jul 2009, 10:15

Goed het gele monster opgehaald gisteren :banaan: Ik had de auto gewoon ongezien over de telefoon eigenlijk al gekocht bij de Seat dealer in Terneuzen. De Zeeuwse verkoper (tevens eigenaar => kleine dealer) was lekker nuchter, had geen geen vlotte babbel en volgens hem was de auto was in prachtige staat. In principe zat er een jaar garantie op maar aangezien Groningen - Terneuzen gewoonweg een t#ring eind is was me dat niet zoveel waard. Daarnaast nog even contact gehad met een VAG monteur voor zijn visie en vervolgens op basis van "zo mee" een scherp bod gedaan. De verkoper/eigenaar deed een tegenbod van 250,- hoger waarmee ik vrijwel direct akkoord ging. Een prima en zeer concurrerende prijs die menig particulier nog vraagt of zelfs nog lager :wink:

Dus donderdag naar familie in Breda gereden en gisteren naar Terneuzen. Van Breda t/m ring Antwerpen stond vast met vakantie verkeer dus zijn we maar door de Westerschelde tunnel gegaan en dat ging perfect. Daar aangekomen stond de gele knarie al voor de showroom te wachten :D Echt alsof je een nieuwe auto koopt :mrgreen: Over de staat was geen woord gelogen want op een paar lichte krasjes bij de tankdop (v.h. vulpistool) heb ik nog niets maar dan ook niets kunnen vinden aan die hele auto :hosanna: Eenmaal binnen gestapt kregen we een warm onthaal want men vond het toch wel leuk om enthousiaste kopers helemaal vanuit Groningen over de vloer te krijgen :D

Bij de afrekening bleek het "zo mee" verhaal niet echt te kloppen want men had de Seat nog voorzien van een nieuwe apk en ook nog een kleine beurt netjes met een stempeltje in het boekje :hosanna: Buitengewoon netjes!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het mag dan wel geen Z3 zijn, het is echt een leuke en lekkere frisse auto en werkelijk een snoepje om te zien! Het enige jammere vind ik dat ie niet zo veel opties heeft dus ik ben aan het kijken of ik er nog elektrische ramen, CC en eventueel CV in ga bouwen. Het zal de moeite zijn aangezien de auto “nooit weer weggaat” om in vrouwtermen te blijven (zei ze ook bij de Z3 :wink: )

Xave30

Bericht door Xave30 » 11 jul 2009, 10:32

Niels schreef:
Daar aangekomen stond de gele knarie al voor de showroom te wachten :D Echt alsof je een nieuwe auto koopt :mrgreen: ........
Eenmaal binnen gestapt kregen we een warm onthaal want men vond het toch wel leuk om enthousiaste kopers helemaal vanuit Groningen over de vloer te krijgen :D
... en ook nog een kleine beurt netjes met een stempeltje in het boekje :hosanna: Buitengewoon netjes!

:) Gefeliciteerd met jullie nieuwe speetje. Veel plezier mee :df:

Laatste foto's no worky?

GTRene

Re: Opvolger Z3Qpe => vanille gele Seat Arosa

Bericht door GTRene » 11 jul 2009, 10:37

ziet er goed uit :thumbup: gefeliciteerd en goed geregeld :clap:

Niels

Bericht door Niels » 11 jul 2009, 11:13

Xave30 schreef:

:) Gefeliciteerd met jullie nieuwe speetje. Veel plezier mee :df:

Laatste foto's no worky?
Ik zie ze wel gewoon :hmmm: Heb ik wel vaker gehad met google (picasa) trouwens..ff copy pasten in de url helpt wel. Zijn gewoon de dealer foto's nog trouwens :mrgreen:

ErikS

Bericht door ErikS » 11 jul 2009, 12:05

Delaer foto's?

Je moet Mark Nauta inhuren man! :twisted:
Voor minder doen we het hier niet! :twisted:

RVV

Bericht door RVV » 11 jul 2009, 12:11

:thumbup: Gefeliciteerd.

Plaats reactie