Ik lag gisteren een beetje ziek op bed, maar toen ik vanmorgen in oud gastel aankwam werd ik aangenaam verrast door een, onder plamuurstof badende, werkplaats met een bijna nieuwe 130i op de brug

Het leek een beetje een mission impossible bij het uitdeuken maar Jitse en Robert hebben echt erg goed hun best gedaan en het resultaat mag er absoluut zijn! Proficiat heren, maar toch liever niet voor herhaling vatbaar
Nico en ik zijn in de weer geweest en de auto staat bijna terug in elkaar. Morgen naar de spuiter en ik mag de auto zondagavond weer ophalen.
Jitse en Robert hebben de afgelopen weken echt heel hard gewerkt aan de 434 om hem terug toonbaar te krijgen en dat is absoluut gelukt. Nu is het aan Jitse en Peter om het harde werk om te zetten in goede resultaten.
De hangbuikzwijntjes op nike's staan weer in combat mode. :banaan:
Alle teamleden zijn de laatste stukjes energie en motivatie bij elkaar aan het rapen om vol goede moed naar zolder te gaan. Voor Bjorn, Tom, Nico en natuurlijk mezelf zal het een extra speciaal raceweekend zijn, omdat het voor ons een thuiswedstrijdje is. De uitgelezen kans om aan familie, vrienden, kennissen, maitresses, exen, aartsrivalen en jeugliefdes-die-je-nooit-kon-krijgen te laten zien wat we doen en vooral wat we kunnen bereiken.
Ohja, lijkt me overbodig om te zeggen maar toch... WE HEBBEN ER ZIN IN!
PS: Jitse, breng straks maar een goeie borstel en stofzuiger mee verdomme