Ik was afgelopen weekend ook een rustige rijder qua rondetijden hoor.
Miste het hele weekend het vertrouwen om er 100% voor te gaan. Dat kan verschillende oorzaken hebben, maar het belangrijkste is dat het in je hoofd moet zitten dat je wat er ook gebeurt die auto altijd wel onder controle hebt en houdt. En dat had ik gewoon niet, dat lag niet aan de auto, maar puur aan mezelf en misschien ook een beetje aan de voorbereiding (geen vrije training gereden, twee half-natte rondjes in de kwalificatie).
Je hoort dat ook heel duidelijk in het filmpje, dat als ik rij en de auto uitbreekt bij het uitkomen van een bocht ik vrijwel meteen gas los laat en dat moet niet, het gas moet er dan gewoon opblijven en met het stuur corrigeren, anders verlies je veel te veel tijd (ok, eigenlijk moet die auto helemaal niet uitbreken, maar dat is een andere discussie

).
Wel of geen vertrouwen hebben scheelt naar mijn smaak uiteindelijk veel meer dan details in rijstijl, ik weet zeker dat ik daardoor zeker 10km/u in Eau Rouge en in Blanchimont heb laten liggen op Jitse en Laurens.
Maar goed, we gaan door naar Zolder en dat is sowieso mijn baantje, dus dat komt helemaal goed, daar gaan we weer bekers verzamelen!