Ben benieuwd, Rob. Misschien stiekem wat met je mobiel filmen...hint...hintRob Schouten schreef:Ik ben er bij komende woensdag in de Melkweg, gigantisch veel zin in..! Heb ze altijd al eens live willen zien :banaan:
Invaders must die - Prodigy @ Werchter 02-07 -
- Stéphane
Re: Invaders must die
-
Mark N
(waarschijnlijke) Setlist van aankomende woensdag:
1. World's on fire
2. Their law
3. Breathe
4. Omen
5. Poison
6. Warriors dance
7. Firestarter
8. Run with the wolves
9. Vodoo people
10. Commanche
Encore:
11. Invaders must die
12. Diesel power
13. Smack my bitch up
14. Take me to the hospital
15. Out of space
Vind alleen nummer 8 niet zo heel geweldig. De rest is heerlijk! 8)
1. World's on fire
2. Their law
3. Breathe
4. Omen
5. Poison
6. Warriors dance
7. Firestarter
8. Run with the wolves
9. Vodoo people
10. Commanche
Encore:
11. Invaders must die
12. Diesel power
13. Smack my bitch up
15. Out of space
- RobS
Ik mis No goodMark N schreef:(waarschijnlijke) Setlist van aankomende woensdag:
1. World's on fire
2. Their law
3. Breathe
4. Omen
5. Poison
6. Warriors dance
7. Firestarter
8. Run with the wolves
9. Vodoo people
10. Commanche
Encore:
11. Invaders must die
12. Diesel power
13. Smack my bitch up
15. Out of space
- RobS
Het was echt briljant..! Het eerste kwartiertje beneden gestaan, daar zag ik niet veel met m'n 1m78, was ook veel en veel te heet en druk, dus lekker boven gaan staan en helemaal uit ons dak gegaan. Het had van mij nog wel wat langer mogen duren, het uurtje was zo voorbij 
- VLA
heb deze cd inmiddels een week in mijn auto zitten, ben er nog niet op uitgekeken. Erg goede cd. Nummer 4 vind ik ook erg goed met dat game achtige deuntje.
wist het helaas niet van de melkweg, anders was ik er ook naartoe gegaan.
-
Mark N
Het was inderdaad briljant! Jammer dat ze sinds 3 maart out of space van de setlist hadden geschrapt, was een mooie afsluiter geweest. Ze zijn live echt geweldig, ik had er veel van verwacht, maar dit overtrof mijn verwachtingen nog eens! Die gasten weten zo veel energie over te brengen. Run with the wolves klonk live 10 keer beter dan op het album en paste absoluut perfect in het optreden, hier had ik eerst m'n twijfels bij. De beste track vond ik Commanche (the big gundown). Met de oude klappers er tussen was het echt een geweldig feest.
Ik heb het hele concert een beetje links vooraan gestaan waardoor ik af en toe zo'n pit in gebeukt werd. Ik ben zelf best wel lang en niet echt slap dus ik kon me wel staande houden. Was met m'n kleinere broertje en die heb ik een beetje moeten afschermen soms voor een paar idioten.
Er liepen een paar malloten tussen die er duidelijk niet voor de muziek waren en alleen maar met een onweergezicht mensen aan het beuken waren. Dat vond ik een beetje jammer. Beetje duwen en trekken is niet erg, dat hoort er bij, maar je komt wel voor de muziek, en niet om aan andere mannen te zitten.
(hoop ik).
Was inderdaad erg warm beneden en was na afloop dan ook zeiknat van het zweet en van het water wat constant van het podium de zaal in werd gegooid. Heerlijk.
Dit was de eerste keer dat ik ze live zag, en het zal zeker niet de laatste keer zijn. Het was heel apart om ze in zo'n kleine zaal te mogen zien, maar ben nu ook benieuwd naar hoe het is als ze op een groot podium staan. 8)
Ik heb het hele concert een beetje links vooraan gestaan waardoor ik af en toe zo'n pit in gebeukt werd. Ik ben zelf best wel lang en niet echt slap dus ik kon me wel staande houden. Was met m'n kleinere broertje en die heb ik een beetje moeten afschermen soms voor een paar idioten.
Was inderdaad erg warm beneden en was na afloop dan ook zeiknat van het zweet en van het water wat constant van het podium de zaal in werd gegooid. Heerlijk.
Dit was de eerste keer dat ik ze live zag, en het zal zeker niet de laatste keer zijn. Het was heel apart om ze in zo'n kleine zaal te mogen zien, maar ben nu ook benieuwd naar hoe het is als ze op een groot podium staan. 8)
- RobS
Het was in anderhalve minuut uitverkochtVLA schreef:heb deze cd inmiddels een week in mijn auto zitten, ben er nog niet op uitgekeken. Erg goede cd. Nummer 4 vind ik ook erg goed met dat game achtige deuntje.
Ik heb achteraan in het midden gestaan.Mark N schreef:Het was inderdaad briljant! Jammer dat ze sinds 3 maart out of space van de setlist hadden geschrapt, was een mooie afsluiter geweest. Ze zijn live echt geweldig, ik had er veel van verwacht, maar dit overtrof mijn verwachtingen nog eens! Die gasten weten zo veel energie over te brengen. Run with the wolves klonk live 10 keer beter dan op het album en paste absoluut perfect in het optreden, hier had ik eerst m'n twijfels bij. De beste track vond ik Commanche (the big gundown). Met de oude klappers er tussen was het echt een geweldig feest.
Ik heb het hele concert een beetje links vooraan gestaan waardoor ik af en toe zo'n pit in gebeukt werd. Ik ben zelf best wel lang en niet echt slap dus ik kon me wel staande houden. Was met m'n kleinere broertje en die heb ik een beetje moeten afschermen soms voor een paar idioten.Er liepen een paar malloten tussen die er duidelijk niet voor de muziek waren en alleen maar met een onweergezicht mensen aan het beuken waren. Dat vond ik een beetje jammer. Beetje duwen en trekken is niet erg, dat hoort er bij, maar je komt wel voor de muziek, en niet om aan andere mannen te zitten.
(hoop ik).
Was inderdaad erg warm beneden en was na afloop dan ook zeiknat van het zweet en van het water wat constant van het podium de zaal in werd gegooid. Heerlijk.![]()
Auto geparkeerd in parkeergarage, stonden we om 20:25 voor de melkweg, lagen de kaartjes nog in de auto. Wij terug rennen, niet te hard, stel dat je gaat zweten, is ook niet zo fris. Sta je uiteinlijk een uur later zeik nat binnen
- Stéphane
Klinkt echt goed :shakeit: Voor mij is nu Warrior's Dance favoriet van dit album.
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
HQ! 8)
- Joh@n
Prima cd! Ik had al een tijdje begrepen dat ie eraan zat te komen, maar hij is echt weer heel typisch Prodigy.. Lekker hoor 
- Stéphane
Ik ben zelf van plan om 2 juli naar Werchter te gaan:
MAIN STAGE
[ 01:10 - 02:25 ]THE PRODIGY
[ 23:00 - 00:30 ]OASIS
[ 20:50 - 22:20 ]PLACEBO
[ 18:45 - 20:10 ]DAVE MATTHEWS BAND
[ 17:15 - 18:15 ]LILY ALLEN
[ 16:00 - 16:50 ]EAGLES OF DEATH METAL
Zowel The Prodigy als Placebo zijn bands waar ik heel graag heen ga. Oasis, Dave Matthews band and Lily Allen vind ik dan ook nog wel om aan te horen, dus die neem ik dan maar op de koop toe
Zijn er hier misschien nog mensen die er heen (willen) gaan?
MAIN STAGE
Zowel The Prodigy als Placebo zijn bands waar ik heel graag heen ga. Oasis, Dave Matthews band and Lily Allen vind ik dan ook nog wel om aan te horen, dus die neem ik dan maar op de koop toe
Laatst gewijzigd door Stéphane op 20 mei 2009, 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Mark N
Re: Invaders must die - Prodigy @ Werchter 01-07 -
Mijn broertje gaat hier heen. Ik kan helaas niet. Ga dat weekend al naar Sensation white en Ground zero.
Voor The Prodigy staat op een andere stage Pendulum. Leuk opwarmer.
Voor The Prodigy staat op een andere stage Pendulum. Leuk opwarmer.
-
Christoph
1 juli is misschien wat vroeg of niet? 2 juli begint hetStéphane schreef:Ik ben zelf van plan om 1 juli naar Werchter te gaan:
MAIN STAGE
Ik ben er heel het weekeind met vriendin. Placebo en Oasis op Main, Tiga als afsluiter in de Marguee. Waarom ga je niet zaterdag? Veel vetter!
Goeie ervaringen met Placebo live, Prodigy al 3x gezien ofzo, dus dat laat ik zitten. Werchter publiek zal ws. wel een mooie Prodigy show opleveren
- Stéphane
Re: Invaders must die - Prodigy @ Werchter 01-07 -
@Christoph: Je hebt gelijk, het is 2 juli. My bad.
Placebo live heb ook erg goede ervaringen mee. Paar jaar geleden ook gezien in Ahoy! Prodigy heb ik nog nooit meegemaakt dus daar wil ik wel graag bij zijn.
Tiga is ook gaaf. Laatst ook nog Dance Department Podcast met hem geluisterd. PB anders even je nummer, dan kunnen we elkaar daar nog ff zien.
Zaterdag kon niet meer omdat de kaarten uitverkocht schijnen te zijn helaas
Was voor mij beetje laatste moment actie. Andere vrienden hadden al eerder gekocht en het schijnt echt heel snel uitverkocht geweest te zijn.
Placebo live heb ook erg goede ervaringen mee. Paar jaar geleden ook gezien in Ahoy! Prodigy heb ik nog nooit meegemaakt dus daar wil ik wel graag bij zijn.
Tiga is ook gaaf. Laatst ook nog Dance Department Podcast met hem geluisterd. PB anders even je nummer, dan kunnen we elkaar daar nog ff zien.
Zaterdag kon niet meer omdat de kaarten uitverkocht schijnen te zijn helaas
- Thomas
- Auto: Bmw 1-serie
Re: Invaders must die - Prodigy @ Werchter 02-07 -
Prodigy en Placebo beide ooit gezien op Lowlands. Van het rijtje bands zou ik dan Oasis nog wel eens live willen zien
. Leuk avondje zo.
- RobS
http://www.livenation.nl/event/4023/The-Prodigy-tickets" onclick="window.open(this.href);return false;
- Stéphane
Die ga ik nog even in de gaten houden, Rob.
Vannacht (1:10-2:30u) erbij geweest en het was echt kicken. Lekkere stevige shit zoals je van the Prodigy mag verwachten. Helemaal goed
[vimeo]http://www.vimeo.com/5435870[/vimeo]
Vannacht (1:10-2:30u) erbij geweest en het was echt kicken. Lekkere stevige shit zoals je van the Prodigy mag verwachten. Helemaal goed
- RobS
Hoef je niet meer in de gaten te houden, was in 2 minuten uitverkocht, ik heb geen kaartjesStéphane schreef:Die ga ik nog even in de gaten houden, Rob.
Vannacht (1:10-2:30u) erbij geweest en het was echt kicken. Lekkere stevige shit zoals je van the Prodigy mag verwachten. Helemaal goed![]()