Voor de liefhebbers wat mij betreft zeker wel weer een aanrader.
Meer hier: http://en.wikipedia.org/wiki/Invaders_Must_Die" onclick="window.open(this.href);return false;
Had em binnen 10 minuten ofzo binnen, voor het slapen gaan even kort alles beluisterd. Ben altijd wel liefhebber geweest van prodigy en deze nieuwe cd kan me ook wel aardig bekoren! Er zitten een aantal nummers bij dat echt de oldschool rave laat herinneren en een paar nummers die weer echt prodigy zijn. Vandaag onderweg in de trein nog maar eens goed luisteren, dan kan ik wel een favoriet kiezen 8)Stéphane schreef:Ik ben benieuwd wat je er van vindt, Metin. Ze komen 4 maart naar de Melkweg maar dat is helaas al uitverkocht. Damned
Dat kan ik me goed voorstellen! Laat even weten hoe het wasMark N schreef:Ik ga volgende week naar het concert in de Melkweg. Kaartjes waren in januari in anderhalve minuut uitverkocht!
en meer van dat soort dingen. Ze erkennen dus ook hun eigen terugkeer naar hun 'roots'Sort of a '91/'92 rave feel.....this must be the Smack My Bitch up of this album
Helemaal eens!Mark 320iS schreef:Ik heb hem nu al enkele dagen in de auto.
Ik vind het een lekker album. Lekker rauw, beetje oldskool / jaren 90. Heerlijk!
Dat zei mijn vriendin ook alMark 320iS schreef:Het lijkt trouwens wel alsof mijn Punto-tje met the Prodigy erin een stuk sneller is geworden![]()
Opvallend toch hoe muziek je rijstijl kan beïnvloeden...
@Rutgerk: Zie hierboven. Het is wat je leuk vindt of niet. Dit is voor mij weer back-to-the-roots van The Prodigy en dat vind ik in ieder geval goedHanna is wakker thuisgekomen met de nieuwe Prodigy.
De meeste albums staan wel bij ons in de kast of op de Harddisk. Misschien dat bij het horen van meer van de nummers het mee blijkt te vallen.Stéphane schreef:Dat zei mijn vriendin ook alMark 320iS schreef:Het lijkt trouwens wel alsof mijn Punto-tje met the Prodigy erin een stuk sneller is geworden![]()
Opvallend toch hoe muziek je rijstijl kan beïnvloeden...Je gaat er een beetje (te) hard van rijden *kuch*
Vanmorgen haar de CD meegegeven en wat ze al zelf zei:
@Rutgerk: Zie hierboven. Het is wat je leuk vindt of niet. Dit is voor mij weer back-to-the-roots van The Prodigy en dat vind ik in ieder geval goedHanna is wakker thuisgekomen met de nieuwe Prodigy.
Da's de oldschool sound. Lekkere 8-12-bit samples(lekker niet-zuiver) en soms zelfs bijna Amiga/C64(crack intro-)style synths. Echt helemaal top en beter dan hun vorige 3 albums wat mij betreft(waar ik elke opvolgende een tikje minder vond). D'r zijn heel wat fans die vonden dat ze na hun eerste album niet meer de Prodigy sound hadden, die opmerking konden ze niet bepaald waarderen omdat ze zelf wel uitmaakten wat hun stijl was. Zijn ze toch weer terug bij af :twisted: .RutgerK schreef: Meer dan de helft van de nummers lijkt geschreven te zijn voor de games markt.
Ze staan ook op Rock am Ring heb ik gezien. Eigenlijk is het tegen mijn principes om daar heen te gaan omdat het dan altijd één grote puinhoop op de Ring is, maar dit zou een argument kunnen zijn om het wel te doen.Mark N schreef:Van de zomer gaan ze trouwens weer een festival toer doen geloof ik. Lijkt me ook leuk om bij te zijn.
Ik ben zelf ook niet echt een fan van dat soort festivals. Maar lijkt me wel gaaf om ze live te zien op zo'n groot podium.Stéphane schreef:Ze staan ook op Rock am Ring heb ik gezien. Eigenlijk is het tegen mijn principes om daar heen te gaan omdat het dan altijd één grote puinhoop op de Ring is, maar dit zou een argument kunnen zijn om het wel te doen.Mark N schreef:Van de zomer gaan ze trouwens weer een festival toer doen geloof ik. Lijkt me ook leuk om bij te zijn.