Hij leek weinig onder de indruk van al 't geweld en ging gewoon lekker z'n gang daar.
Misschien staat ie bij mij nog op de onboard beelden, zal van de week de beelden es bekijken.......jij zal er ook nog wel opstaan.

Eerst kijken wat de schade precies is en misschien kan dan 't oude blok wel weer hergebruikt worden, met wat betere lagers en drijfstangen.......hoelang 't gaat duren weet ik nog niet.eerst geschikt blok vinden en weer tunen? of het nwe type blok erin
David en Jamie in de Subaru Forester, met allerlei onderstel-aanpassingen en getuned naar ongeveer 260 à 270 pk.achter die hoge SUV subaru?
Tuurlijk een Z06, zit net met het vrouwke te kletsen over een C6, per ongeluk dat ingetypt.....Metchu schreef:Sjack, de corvette was geen C6, maar een Z06
Maar kijk uit met slicks, opa reed gister ook met slicks
Een C6 Z06 om precies te zijn.Metchu schreef:Sjack, de corvette was geen C6, maar een Z06
Tsja en toch ligt ergens de grens met de standaard carterpan, met slicks ga je nog iets harder, ik heb net effe snel m'n video bekeken en met semi's was m'n snelste tijd een 2:07 min, met de slicks tot nu toe een 2:06 min en meerdere rondjes van 2:07 à 2:08 min........met de semi's was 2:07 min tot nu toe éénmalig.De Sjack schreef: Wat is het probleem om met slicks te rijden dan?
Dat verhaal over de olie geloof ik niet zo, er is wel meer G te halen,
maar als de motor lucht wil aanzuigen ipv olie, doet ie dat ook met semi-slicks.
Maar heeft Leo een ander of aangepast olietoevoer dan,Opa schreef: Dus waarschijnlijk toch teveel G-krachten in bepaalde bochten, waardoor de olie net teveel 1 kant opgeslingerd is.
Zeker weten doe je zoiets natuurlijk nooit, maar 't is wel de meest voor de hand liggende verklaring. :idea:
Ik weet niet hoe hard jouw onderstel is Opa maar als een auto een beetje op slicks aangepast is dan is er aardig wat te halen over semislicks, 4 seconden denk ik wel.Opa schreef:Een C6 Z06 om precies te zijn.Metchu schreef:Sjack, de corvette was geen C6, maar een Z06![]()
Tsja en toch ligt ergens de grens met de standaard carterpan, met slicks ga je nog iets harder, ik heb net effe snel m'n video bekeken en met semi's was m'n snelste tijd een 2:07 min, met de slicks tot nu toe een 2:06 min en meerdere rondjes van 2:07 à 2:08 min........met de semi's was 2:07 min tot nu toe éénmalig.De Sjack schreef: Wat is het probleem om met slicks te rijden dan?
Dat verhaal over de olie geloof ik niet zo, er is wel meer G te halen,
maar als de motor lucht wil aanzuigen ipv olie, doet ie dat ook met semi-slicks.
Ook was 't vermogen van m'n auto een stuk minder[heeft te maken met dat kapotte lager] en weet ik zeker dat er met de slicks een 2:05 min. ingezeten zou hebben, als ik er echt aan gewend ben en 't volledige vermogen er is.![]()
Dus waarschijnlijk toch teveel G-krachten in bepaalde bochten, waardoor de olie net teveel 1 kant opgeslingerd is.
Zeker weten doe je zoiets natuurlijk nooit, maar 't is wel de meest voor de hand liggende verklaring. :idea:
Mijn onderstel is niet heel erg hard, valt gewoon ook goed mee te rijden op de openbare weg, hoewel ik 'm op 't circuit wel iets harder zet.Bert ///M3 schreef: Ik weet niet hoe hard jouw onderstel is Opa maar als een auto een beetje op slicks aangepast is dan is er aardig wat te halen over semislicks, 4 seconden denk ik wel.
Je kan op slicks al vrij snel over de 1,6G dwarsversnelling heen komen voornamelijk in de kortere bochten. Dus dat doet idd wel wat met de olie in je carter
Ik snap dat je een olie-aanzuig probleem kunt krijgen, maar is dat risico met slicks nu zo veel groter?Bert ///M3 schreef: Je kan op slicks al vrij snel over de 1,6G dwarsversnelling heen komen voornamelijk in de kortere bochten.
Dus dat doet idd wel wat met de olie in je carter
Ik zou als ik jou was maar eerst voor een carter gaan. is denk ik de beste modificatie als je van snelle bochten houd.De Sjack schreef:Ik snap dat je een olie-aanzuig probleem kunt krijgen, maar is dat risico met slicks nu zo veel groter?Bert ///M3 schreef: Je kan op slicks al vrij snel over de 1,6G dwarsversnelling heen komen voornamelijk in de kortere bochten.
Dus dat doet idd wel wat met de olie in je carter
Als je met slicks 1.6G trekt, semi bv 1.4G, straat 1.1G ? (Ik noem maar iets)
Die olie is dun en vliegt in elke bocht ergens naar toe, ook met de straatbanden lijkt mij.
Is dat verschil tussen de semi en de slicks dan net zo veel, dat het met de semi's allemaal nog net gaat en met de slicks niet?
Begin me af te vragen of ik dan bij voorbaat iets moet gaan verzinnen op dit fenomeen.
Leo rijdt idd. met een soort schotjes in z'n carter waardoor de olie niet zo erg heen en weer kan klotsen en dat komt er bij mij straks ook in.De Sjack schreef: Begin me af te vragen of ik dan bij voorbaat iets moet gaan verzinnen op dit fenomeen.
Misschien kunnen ze ook een paar van die schotjes in je hersenpan plaatsenOpa schreef:Leo rijdt idd. met een soort schotjes in z'n carter waardoor de olie niet zo erg heen en weer kan klotsen en dat komt er bij mij straks ook in.De Sjack schreef: Begin me af te vragen of ik dan bij voorbaat iets moet gaan verzinnen op dit fenomeen.
Ik denk dat ie al een carter heeft?!Downforce Hans schreef:Ik zou als ik jou was maar eerst voor een carter gaan.
klopt Rico, tis echt niet normaal...jaren geleden gold dat ook al voor de Toeristenweg van Nijverdal naar Holten, een super weggetje lekker om te sturen gaat dan op slot op bepaalde tijden voor een paar KorhoendersRico schreef:Je mag wel oppassen met zo'n vos.. voor je het weet krijgt een of andere milieu hippie of groen clubje er lucht van en kan zo het circuit op "slot"..
Ze sluiten ook een fietspad van 230000 euro af omdat er ergens een vogeltje in het gras ligt te broeden..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast