Dat is goed nieuws dat je blij wordt van een Golf TDI want die van mijn nicht staat te koop

Ik wist wel dat ze em over had (Passat TDI gekocht om een paardenkar mee te trekken) maar haar vriend rijdt ermee dus ik wist niet zeker of ze er wel vanaf wilde

Echter, hij rijdt maar 8 kilometer per dag ermee
Anderhalf jaar geleden (ofzo, ongeveer) ben ik mee geweest om de auto te kopen en het is absoluut een heel erg net ding!! Ze gaf toen iets van 3250,- wat wel iets aan de hoge kant was maar het was ook absoluut een van de nettere auto's die we tegenkwamen met ook relatief weinig kilometers. De auto had toen 235000km met alle onderhouds stempeltjes in het boekje. Sindsdien is ie bij "mijn" monteurs in onderhoud geweest en die jongens werken bij de VW dealer
Eigenschappen:
Golf GT TDI
90pk TDI motor
Donkergroen metalic
3-drs
Bouwjaar 1995
Kilometerstand 290000km (echt geen probleem voor dit blok geloof me!)
GT uitvoering dus voorzien van sport interieur, zwarte wielranden, zwarte onderdorpels, meegespoten bumpers, lichtmetalen velgen, sportstuur enz.
Extra opties:
ABS!!
Airbags in stuur en dashboard!!
Glazen open dakje (origineel af fabriek)
Cruise control
Dit is de advertentie
http://link.marktplaats.nl/258524345" onclick="window.open(this.href);return false; (de kleur is in het echt donkerder = mooier) en voor mp hebben ze de vraagprijs iets hoger gezet. Daar kan nog wel redelijk wat vanaf
Als het goed is dan zou de distributie om en nabij de 270.000km vervangen moeten zijn. Dit heb ik nog even voor je nagevraagd al lijkt me dat het wel is gebeurd.
Helaas voor je staat de auto helemaal in Groningen maar ik wil best ff wat duidelijke foto's voor je schieten zodat je weet waar je aan toe bent. Dit lijkt me echt de moeite voor je, mooier kwamen wij ze destijds niet tegen

Kwestie van hierheen treinen en terugdieselen :shakeit: