ik rijd ook nog altijd het liefste met mijn afgetrapte "Van Lier" halfhoge herenschoenen, ik snap niet dat mensen met iets met een dikke rubberzool kunnen rijden, dan heb je toch helemaal geen pedaalgevoel?Macboy schreef:allen schreef:Echt iets voor mij die Allen.Macboy schreef:Heeft Ruben nu nette herenschoenen aan ? Das nog erger dan die kisten![]()
Groeten van een echte rijder!
een trage, dat dan weer wel
Ik had het niet over handschoenen, maar herenschoenen prutser 8)
En rijden kunnen we op de Ring toch wel samen ? Ga je een keer gezellig mee ! Of ben je bang dat ik je met de Audi voorblijf
[25-06-09]DF @ CPZ deel VII - Napraten, foto's en filmpjes
- frankv
Re: [25-06-09]DF @ CPZ deel VII - Napraten, foto's en filmpjes
- VLA
Super wagen heb je kerel.HarmO schreef:dat is mijn auto

- PdN
- Auto: Porsche Cayman 981S
[quote="Adje ///M3"]Foto's
Circuitfotografie is niet mijn sterkste kant. Toch heb ik een poging gewaagd en alles op de volgende link gezet:
http://www.mijnalbum.nl/Album=K7MLZ6MX" onclick="window.open(this.href);return false;
Hi Ad,
Vind dat je geweldige foto's gemaakt hebt! Mij heb je in elk geval blij gemaakt met een paar mooie platen van mijn Megane.
Peter
Circuitfotografie is niet mijn sterkste kant. Toch heb ik een poging gewaagd en alles op de volgende link gezet:
http://www.mijnalbum.nl/Album=K7MLZ6MX" onclick="window.open(this.href);return false;
Hi Ad,
Vind dat je geweldige foto's gemaakt hebt! Mij heb je in elk geval blij gemaakt met een paar mooie platen van mijn Megane.

Peter
- @iko
leuke foto's
Ik zal vandaag of morgen nog ff een filmpje in elkaar zetten

- @iko
Daar is ie dan.
Ik heb alle auto's die ik in mijn 2e heat tegenkwam achter elkaar gezet. Misschien sta je er tussen
Rond 8:15 was het nog even krap.
Jammer dat ik op het eind een lege tank kreeg, dan begint hij in te houden in de lange rechterbochten (net toen ik een rode chrysler met allemaal strepen in het vizier had
)
[vimeo]http://www.vimeo.com/5398994[/vimeo]
Ik heb alle auto's die ik in mijn 2e heat tegenkwam achter elkaar gezet. Misschien sta je er tussen

Rond 8:15 was het nog even krap.
Jammer dat ik op het eind een lege tank kreeg, dan begint hij in te houden in de lange rechterbochten (net toen ik een rode chrysler met allemaal strepen in het vizier had

[vimeo]http://www.vimeo.com/5398994[/vimeo]
- De Sjack
[/quote]Roy schreef:
Id een hele mooie kar, nog mooier vind ik het turbo geluid, is net een F16 die er vandoor gaat.
- frankv
de offenga bmw maakt rond 3.40 ook een leuk klein uitstapje op de top van het scheivlak (toch?)...
ik reed daar zo'n beetje 140, lijkt me geen prettig gevoel
ik reed daar zo'n beetje 140, lijkt me geen prettig gevoel
- Anton
Ja, klopt Frank, ik kwam die bult over en schrok van de Sierra van het camerateam.
Die had ik daar niet verwacht en ook niet gezien....
Dus even de concentratie kwijt en net naast de baan, gelukkig kon ik corrigeren,
zodat het bij kwispelen bleef i.pv een picknick naast het scheivlak....
Leuk om dat zo terug te zien, ben benieuwd naar de shots van DF/Metchu productions.....
Die had ik daar niet verwacht en ook niet gezien....
Dus even de concentratie kwijt en net naast de baan, gelukkig kon ik corrigeren,
zodat het bij kwispelen bleef i.pv een picknick naast het scheivlak....
Leuk om dat zo terug te zien, ben benieuwd naar de shots van DF/Metchu productions.....
- Erik dB
Hmm, tijd voor een setje stabi's?
- GTRene
Goed gereden Aiko, reed je op slicks ofzo? je kan echt veel eerder op het gas dan ik en veel later remmen en dan nog zonder problemen ook...
je kan wel zien dat het erg veel scheelt goede track banden en remmen.
Mooi filmpje trouwens....en wat kan ie hard door bochten, ik moet echt heel gebalanceerd "rustig" erdoor.
Je kreeg Elmar mooi in het vizier, knappe prestatie, je kwam alleen net wat vermogen te kort, 30pk erbij en de tank wat voller en je kon hem wat makkelijker inhalen zo lijkt het.
je kan wel zien dat het erg veel scheelt goede track banden en remmen.
Mooi filmpje trouwens....en wat kan ie hard door bochten, ik moet echt heel gebalanceerd "rustig" erdoor.
Je kreeg Elmar mooi in het vizier, knappe prestatie, je kwam alleen net wat vermogen te kort, 30pk erbij en de tank wat voller en je kon hem wat makkelijker inhalen zo lijkt het.
-
Who the fuck is jaap kraai
http://www.whatdoestheinternetthink.net ... &st=google" onclick="window.open(this.href);return false;
FAIL!

http://www.whatdoestheinternetthink.net ... &st=google" onclick="window.open(this.href);return false;
FAIL!

-
Hey Aiko,Aiko schreef:leuke foto's
Rijden die velgen een beetje fijn?

- Bert ///M3
Mooi filmpje Aiko 

- Elmar
Aiko schreef: Jammer dat ik op het eind een lege tank kreeg, dan begint hij in te houden in de lange rechterbochten (net toen ik een rode chrysler met allemaal strepen in het vizier had)
Filmpje eens bekeken, echter zie ik dat ik bij ca. 12:45 de baan op ga. Dan doe ik altijd minstens 1,5 rongje rustig aan om de boel op te warmen.GTRene schreef: Je kreeg Elmar mooi in het vizier, knappe prestatie, je kwam alleen net wat vermogen te kort, 30pk erbij en de tank wat voller en je kon hem wat makkelijker inhalen zo lijkt het.
En zelfs dan komt die race auto op slicks niet eens dichter bij.... Net voor het scheivlak begin ik gas te geven, weg ben ik en dan komt het excuus van dat de tank leeg is...

- Tristan
Bitch fight! :banaan:
- Tom V
Staartmannen fight. :banaan:
- GTRene

net als een filmpje van gisteren CPZ van een Subaru tijdens extreme machine's open pitlane...aan het einde in 1 der filmpjes zie je hem mij voorbij gaan, ik zat toen al bijna een halve ronde in men uitrij modus zoveel mogelijk rechts houdend

heel af en toe doe ik zo'n afkoel stuk...echter soms denk ik van...ik heb meer last van die mensen die me dan voorbij gaan dan aan het afkoelen van...soms doe ik dat niet en dan gaat alles ook goed zonder kromme schijven ofzo.
Als ik trouwens zie hoe makkelijk sommige met slicks grip houden en al vroeg op het gas kunnen baal ik wel, maja ben wel heel wat goedkoper af met die banden wat ik rijd en geen gesleep met banden

Echter helemaal slicks zou ik niet snel doen, maar als ik een andere tool zou hebben zou ik wel een setje semi's erbij willen hebben, dat scheelt ook al veel met remmen en bochten en eerder op het gas kunnen bij de bocht uit....als ik nog moet oppassen hoor ik ze achter mij al gas geven die jongens met slicks

-
Jij bedoelt het einde van dit filmpje denk!
http://www.youtube.com/watch?v=3yFyKbf-AIE" onclick="window.open(this.href);return false;
Bij 8.47 kom je in beeld
http://www.youtube.com/watch?v=3yFyKbf-AIE" onclick="window.open(this.href);return false;
Bij 8.47 kom je in beeld

- GTRene
JaMichelWRX schreef:Jij bedoelt het einde van dit filmpje denk!
Bij 8.47 kom je in beeld

-
Ik heb 3 filmpjes gemaakt en je bent volgens mij wel vaker te zien.
Was voor mij de eerste keer CPZ maar dat gaat best 8)

Was voor mij de eerste keer CPZ maar dat gaat best 8)
- @iko
@Elmar: ik wou ff checken of je het forum nog leest... Ja, dus 
@Rickstah: goed opgelet. velgjes doen het goed hoor. Het is de reserve set, ze zijn een paar kilo zwaarder dan de BBSen

@Rickstah: goed opgelet. velgjes doen het goed hoor. Het is de reserve set, ze zijn een paar kilo zwaarder dan de BBSen
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Ik zie die stucadoor ook uitlopen.. was bij mij ook zo, Elmar kwam de baan op ik liep iets in daarna gaat die gas geven en kom helaas niet meer in de buurt.. begrijpelijk gezien zijn 1,59 8) Wat waren jouw rondetijden eigenlijk Aiko? Wel een net filmpje, goed gereden die BMW's kunnen het welElmar schreef:Aiko schreef: Jammer dat ik op het eind een lege tank kreeg, dan begint hij in te houden in de lange rechterbochten (net toen ik een rode chrysler met allemaal strepen in het vizier had)
Filmpje eens bekeken, echter zie ik dat ik bij ca. 12:45 de baan op ga. Dan doe ik altijd minstens 1,5 rongje rustig aan om de boel op te warmen.GTRene schreef: Je kreeg Elmar mooi in het vizier, knappe prestatie, je kwam alleen net wat vermogen te kort, 30pk erbij en de tank wat voller en je kon hem wat makkelijker inhalen zo lijkt het.
En zelfs dan komt die race auto op slicks niet eens dichter bij.... Net voor het scheivlak begin ik gas te geven, weg ben ik en dan komt het excuus van dat de tank leeg is...![]()
![]()

- @iko
@Hans GP: 2.04. Was ik blij mee, had ik eerder nog niet gehaald.
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Mooie tijd, mijn streeftijd voor 2009 is 2,03min ben nog niet verder gekomen dan een 2,06
Ik ben een mooi filmpje aan het uploaden met Rico als een slome slak voor me

- GTRene
ben wel benieuwd hoe die 340R ligt op CPZ was al onder de indruk van je snelle mini destijds, die had ook al veel meer grip dan mijn karHans GP schreef:Mooie tijd, mijn streeftijd voor 2009 is 2,03min ben nog niet verder gekomen dan een 2,06