Misschien kunnen we specifiek dat stukje baan eens afhuren

Dan moet je dat blok hout eronder vandaan halenAad schreef:Vooral dat ding van Lida , ze trek enorm van mijn los als ze het gas erop zet , ik heb zo hard moeten trappen dat ik mijn gaspedaal in tweeen heb getrapt !
Aad schreef:Vooral dat ding van Lida , ze trek enorm van mijn los als ze het gas erop zet , ik heb zo hard moeten trappen dat ik mijn gaspedaal in tweeen heb getrapt !
Waarom ik jat die van Lida wel :banaan: :banaan:Bert ///M3 schreef:Aad schreef:Vooral dat ding van Lida , ze trek enorm van mijn los als ze het gas erop zet , ik heb zo hard moeten trappen dat ik mijn gaspedaal in tweeen heb getrapt !
Verbaasd me dat je nog niet met JR gebeld hebt of ze niet nog zo'n motor hebben staan Aad
Die witte , alleen zijn spiegels waren niet goed afgesteldRuben schreef:Die liep inderdaad ook hard.
Moet zeggen, zoals anderen ook al opgemerkt hebben, dat de oude 911 ook erg mooi rond ging. :playcar:
Ga jij nu eerst zelf maar eens beginnen met rijden in plaats van commentaar geven en roepen dat alles wat voor jou is. Je bent momenteel nog erger dan Hans. Die doet in ieder geval nog voorkomen alsof hij niet alleen een poetser is. En overigens... De handschoenen zijn me niet opgevallen, maar stel dat ze van leer zijn en gouden stiksels hebben, dan moet dat voor jou toch een genot om te zien zijn? :twisted:Macboy schreef:Heeft Ruben nu nette herenschoenen aan ? Das nog erger dan die kisten![]()
Verdorie, vroeg ik om foto's, heeft niemand ze gemaakt ...
Was die oude 911 wel een DF'er? Het leek mij namelijk een HARCer die wat rondjes DF meepikte, maar ik kan het natuurlijk mis hebben. Tijdens de eerste HARC rondjes was hij namelijk ook/nog op de baan.Ruben schreef:Die liep inderdaad ook hard.
Moet zeggen, zoals anderen ook al opgemerkt hebben, dat de oude 911 ook erg mooi rond ging. :playcar:
Aad schreef:Jij hoef je niet te schamen voor je foto`s , zitten zeer mooie bij en met de ben ik weer heel blij , bedankt daarvoor![]()
Dikke foto's hoor, erg bedankt ! Vind deze heel mooi van mijn wagen :Adje ///M3 schreef:Foto's
Circuitfotografie is niet mijn sterkste kant. Toch heb ik een poging gewaagd en alles op de volgende link gezet:
Aad schreef:Die witte , alleen zijn spiegels waren niet goed afgesteldRuben schreef:Die liep inderdaad ook hard.
Steven Nauta schreef:Ja de Z3 M is bijzonder mooi, van Puk hier op het forum. Heb érg leuke ronden gereden met hem, tempo zit er goed in!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten