
///M3 Supercharged GOES SWEDEN!!!!!! SOLD!!!!!!!!
- Erik K.
- Berichten: 7209
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
Re: ///M3 Supercharged, SCM3 vs 2x Ferrari = 2 - 0
Das een andere 

- Jarno
- Berichten: 480
- Lid geworden op: 14 feb 2009, 13:06
- Locatie: Drachten BMW 320D Touring VVT Ducati 916 SP Honda SP2
Re: ///M3 Supercharged, SCM3 vs 2x Ferrari = 2 - 0
Oké...maar wel snel...
Van 0-100-0 km/h
En zeer veel
Van 0-100-0 km/h
En zeer veel

- Bijlagen
-
- 040520092061.jpg (724.01 KiB) 3682 keer bekeken
-
- Berichten: 1684
- Lid geworden op: 30 sep 2008, 21:43
Re: ///M3 Supercharged, SCM3 vs 2x Ferrari = 2 - 0
Je ziet het er zo niet af van dat motorblok in die groene Golf iig 

- Erik K.
- Berichten: 7209
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
Re: ///M3 Supercharged, SCM3 vs 2x Ferrari = 2 - 0
Das een G60, die ik bedoel heeft een 1.8 20VT blok. Met flinke TURBO 

- Jarno
- Berichten: 480
- Lid geworden op: 14 feb 2009, 13:06
- Locatie: Drachten BMW 320D Touring VVT Ducati 916 SP Honda SP2
Re: ///M3 Supercharged, SCM3 vs 2x Ferrari = 2 - 0
Hier zie je de snelheid ook niet echt af knallen...Marco R. schreef:Je ziet het er zo niet af van dat motorblok in die groene Golf iig
Wel over de 700pk
1.8 20V Turbo in natuurlijk een G60 body
- Bijlagen
-
- 270620081273.jpg (491.04 KiB) 3522 keer bekeken
- Joy
- Berichten: 10872
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24
Re: ///M3 Supercharged, SCM3 vs 2x Ferrari = 2 - 0
Die turbo-conversies zie je toch wel vaak. Regelmatig dat ik Corrado's langs hoor komen met een blowoff geluidje wat daar niet hoort
Sleepers zoals die Golf hierboven zijn geweldig. Niet aan de buitenkant zichtbaar maar wel ontzettend snel.

-
- Berichten: 1684
- Lid geworden op: 30 sep 2008, 21:43
Re: ///M3 Supercharged, SCM3 vs 2x Ferrari = 2 - 0
Hoi Jarno,
Ik doelde meer op het formaat motorblok wat er in die Golf lag. Het is optisch niet indrukwekkend, ondanks dat het vast en zeker een leuk vermogen zal geven.
Niets persoonlijks, gewoon iets wat mij opviel. Ik weet dat optisch vertoon weinig hoeft te betekenen qua vermogen
in sommige gevallen!
Ik doelde meer op het formaat motorblok wat er in die Golf lag. Het is optisch niet indrukwekkend, ondanks dat het vast en zeker een leuk vermogen zal geven.
Niets persoonlijks, gewoon iets wat mij opviel. Ik weet dat optisch vertoon weinig hoeft te betekenen qua vermogen

- Jarno
- Berichten: 480
- Lid geworden op: 14 feb 2009, 13:06
- Locatie: Drachten BMW 320D Touring VVT Ducati 916 SP Honda SP2
Re: ///M3 Supercharged, SCM3 vs 2x Ferrari = 2 - 0
Hoi Marco,
Geen probleem hoor...
Motor heb ik elf jaar geleden samen met Freddy opgebouwd, is een motor voor mooie
dagelijkse kilometers... vanaf 1500 omw/min koppel en peekaas boven de 4500 omw/min...
De twintig kleppers waren toen nog niet voor het grijpen...
Ziet er ook niet spectaculair uit maar gaat als de brandweer...
Geen probleem hoor...
Motor heb ik elf jaar geleden samen met Freddy opgebouwd, is een motor voor mooie
dagelijkse kilometers... vanaf 1500 omw/min koppel en peekaas boven de 4500 omw/min...
De twintig kleppers waren toen nog niet voor het grijpen...
Ziet er ook niet spectaculair uit maar gaat als de brandweer...
Re: ///M3 Supercharged, SCM3 vs 2x Ferrari = 2 - 0
Jarno, blijft een ontzettend geile Golf die ex van je..
Maar 240 pk in een type 2 is tegenwoordig niet spectaculair meer... :playcar: in onze MAC tijd was ie snel!
Maar 240 pk in een type 2 is tegenwoordig niet spectaculair meer... :playcar: in onze MAC tijd was ie snel!
- Jarno
- Berichten: 480
- Lid geworden op: 14 feb 2009, 13:06
- Locatie: Drachten BMW 320D Touring VVT Ducati 916 SP Honda SP2
Re: ///M3 Supercharged, SCM3 vs 2x Ferrari = 2 - 0
Maar Bertus kan er nog steeds leuk mee spelen...
En begrensde BeeMWeetjes en MB's en Audi's opdrukken want 250 loopt ie op zijn sloffen...
Maar ja vroeger...was alles beter...toch???
En begrensde BeeMWeetjes en MB's en Audi's opdrukken want 250 loopt ie op zijn sloffen...

Maar ja vroeger...was alles beter...toch???
Re: ///M3 Supercharged, SCM3 vs 2x Ferrari = 2 - 0
idd vroeger was alles beter 
Blijft een heeeeeeeeel vet ding

Blijft een heeeeeeeeel vet ding
- MartijnGizmo
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
Re: ///M3 Supercharged, SCM3 vs 2x Ferrari = 2 - 0
Snelle Golfjes? Zoek maar eens op "Der Renner 2"...
- Jarno
- Berichten: 480
- Lid geworden op: 14 feb 2009, 13:06
- Locatie: Drachten BMW 320D Touring VVT Ducati 916 SP Honda SP2
Re: ///M3 Supercharged, SCM3 vs 2x Ferrari = 2 - 0
Ja leuk... maar internet heeft zoveel te bieden...Martijn Koevoets schreef:Snelle Golfjes? Zoek maar eens op "Der Renner 2"...
Deze Golf was van mijzelf en door mijzelf klaargemaakt vanaf nul...
Een jaar geleden verkocht en verruild voor mijn oude hobby...
De motorfiets...
- Bijlagen
-
- 251020081744.jpg (782.55 KiB) 2933 keer bekeken
-
- Berichten: 341
- Lid geworden op: 28 feb 2007, 01:16
- Locatie: schimmert(limburg)
Re: ///M3 Supercharged, SCM3 vs 2x Ferrari = 2 - 0
en Paul,nog wat wagens geowned deze week?
zelf vandaag de auto opgehaald,rijdt super na de upgrade 8) zuipt helaas wel wat meer dan voorheen ,but who cares
mijn neef had vandaag een nieuwe klant met een E46 M3,en die vond zijn wagen supersnel :playcar:
even met de jongen gepraat over de auto en toen achter hem aan naar huis.
op de autoweg hij het gas vol open en ik natuurlijk erachter aan
met driekwart gas was hij makkelijk bij te houden maar toen maar eens goed het pedaaltje ingedrukt.
haalde hem in en liep erg makkelijk uit op hem.
naderhand bij een bakkie koffie toch een erg telerugestelde jongen gezien die dacht dat hij een snelle M had.
tegenover de vorige set-up trekt hij nu een stuk beter(werd zelfs effe een beetje bang toen ik de eerste meters weer in de auto reed en het gas opentrok)
al met al een geslaagde uprade van de auto moet ik zeggen


zelf vandaag de auto opgehaald,rijdt super na de upgrade 8) zuipt helaas wel wat meer dan voorheen ,but who cares

mijn neef had vandaag een nieuwe klant met een E46 M3,en die vond zijn wagen supersnel :playcar:
even met de jongen gepraat over de auto en toen achter hem aan naar huis.
op de autoweg hij het gas vol open en ik natuurlijk erachter aan

met driekwart gas was hij makkelijk bij te houden maar toen maar eens goed het pedaaltje ingedrukt.

haalde hem in en liep erg makkelijk uit op hem.
naderhand bij een bakkie koffie toch een erg telerugestelde jongen gezien die dacht dat hij een snelle M had.

tegenover de vorige set-up trekt hij nu een stuk beter(werd zelfs effe een beetje bang toen ik de eerste meters weer in de auto reed en het gas opentrok)

al met al een geslaagde uprade van de auto moet ik zeggen
- Arthur
- Berichten: 43168
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: ///M3 Supercharged, SCM3 vs 2x Ferrari = 2 - 0
Duikel je eigen draadje weer eens op Tom. Ben benieuwd wat je hebt gedaan en wat 'ie er nu uitpompt?
- frank de jonge
- Berichten: 9950
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
- Locatie: Erica
Re: ///M3 Supercharged, SCM3 vs 2x Ferrari = 2 - 0
Die SC ///M van Albert was ook zoooooooooooooooooo snel
Maar die V10 atmo is gewoon 10x mooier.
Nu moet die waailap het alleen nog klaarmaken.

Maar die V10 atmo is gewoon 10x mooier.
Nu moet die waailap het alleen nog klaarmaken.
- Sperdy
- Berichten: 4635
- Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
- Locatie: Planet Earth
Re: ///M3 Supercharged, SCM3 vs 2x Ferrari = 2 - 0
Heerlijke Duc Jarno,Jarno schreef:Ja leuk... maar internet heeft zoveel te bieden...Martijn Koevoets schreef:Snelle Golfjes? Zoek maar eens op "Der Renner 2"...
Deze Golf was van mijzelf en door mijzelf klaargemaakt vanaf nul...
Een jaar geleden verkocht en verruild voor mijn oude hobby...
De motorfiets...
Het blijven toch de mooiste schepsels van God's hand. 916, machtig geluid, machtg vermogen en vooral sublieme rijeigenschappen. Sta zelf op dit moment - mogelijk - op het punt om te gaan bevallen van een Duc 848 (wit). Maar ik twijfel en twijfel. (maar goed, hoort niet in deze topic thuis

- Niels
- Berichten: 22506
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: ///M3 Supercharged, SCM3 vs 2x Ferrari = 2 - 0
Waarom twijfelen Ferdinand? Rijdt wel heel anders dan een V4 maar de 848 is wel heel erg mooi 

- frank de jonge
- Berichten: 9950
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
- Locatie: Erica
Re: ///M3 Supercharged, SCM3 vs 2x Ferrari = 2 - 0
Zag net nog een rooie 848, mooi ding als je het mij vraagt 
Kopuh kopuh!!!!

Kopuh kopuh!!!!
Re: ///M3 Supercharged, SCM3 vs 2x Ferrari = 2 - 0
Dames, verhuizen naar een ander topic! 

Re: ///M3 Supercharged, SCM3 vs 2x Ferrari = 2 - 0
Koppeling ligt klaar..
Misfire probleem is opgelost , heb de bougies geregaped naar 0.6 en probleem is weg en ding heeft nog nooit zo hard getrokken als nu, totaal geen overslaan meer hoog in toeren
Gisteravond stukje te toeren geweest, even een dikke CLS ster ongenadig op zijn flikker gegeven die er van overtuigd was die ouwe shoarmajanker wel even het stront voor de ogen te rijden
Mooi stukje binnendoor geknalt en op een binnenweggetje en met 130 ineens een harde BAM,kijk in de spiegel zie nog wat over de weg heen rollen, dacht aan een meerkoet ofzo. teruggereden en daar lag mn zgan Green filter waar ik net overheen gestuiterd was, plat en kapoet
Lol was er meteen af dus maar weer richting huis,bij Lemmer had het geregend en het is nu duidelijk te merken dat de koppeling wat minder zijn werk doet want nu boven de 150 geen wheelspin meer op nat, waar ie voorheen gewoon bij 180 daar nog wel zin in had.
Laatste stuk voor Joure nog even een Suzuki SRad 750 laten zien dat er niet te sollen valt met een ///M met Fohn erop en meteen maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt om hem even door te trekken naar 300 op teller, zal zon 290echt zijn geweest,en dat duurt niet lang
auto nog even ontdaan van de vele vliegjessmurrie en vlakbij de wasboxen ligt een leuke rotonde , die even fulllock gedrift , boel rook en hopsakee altijd leuk op droog.
De motoragent die 50mtr verderop verdekt opgesteld stond bij een bedrijf op het terrein had ik niet gezien, hij mij wel..... bijna art. 5 aan de broek maar hij kon de drift wel waarderen en de auto ook wel.
Hij matste me en kreeg alleen een bekeuring voor het niet bij me hebben van mijn rijbewijs. geluk gehad dus!
Auto neer gezet op de zaak en net achtergekomen dat de gehele rechterkant wat lager stond als normaal, 2 lege banden.
Mn bandenmannetje even gebeld,wielen eraf en even mee bezig, achtervelg LEKT! dus moet opnieuw gekit worden... .voor kwamen we tot een wat mindere ontdekking zit een klein scheurtje aan de binnenkant van de velg(barrel) en dat moet dus gelast worden!
Bandenmannetje was er overtuigd van dat het gebeurd is toen ik een hamburger van mn Green filter gemaakt heb.
dus al met al gaat het weer lekker!!!!!!
UUC Stage 2 LTW vliegwiel (3.5 kilo)
UUC Segmented Kevlar koppeling goed voor 880+nm!
SACHS HD drukgroep


Misfire probleem is opgelost , heb de bougies geregaped naar 0.6 en probleem is weg en ding heeft nog nooit zo hard getrokken als nu, totaal geen overslaan meer hoog in toeren
Gisteravond stukje te toeren geweest, even een dikke CLS ster ongenadig op zijn flikker gegeven die er van overtuigd was die ouwe shoarmajanker wel even het stront voor de ogen te rijden
Mooi stukje binnendoor geknalt en op een binnenweggetje en met 130 ineens een harde BAM,kijk in de spiegel zie nog wat over de weg heen rollen, dacht aan een meerkoet ofzo. teruggereden en daar lag mn zgan Green filter waar ik net overheen gestuiterd was, plat en kapoet
Lol was er meteen af dus maar weer richting huis,bij Lemmer had het geregend en het is nu duidelijk te merken dat de koppeling wat minder zijn werk doet want nu boven de 150 geen wheelspin meer op nat, waar ie voorheen gewoon bij 180 daar nog wel zin in had.
Laatste stuk voor Joure nog even een Suzuki SRad 750 laten zien dat er niet te sollen valt met een ///M met Fohn erop en meteen maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt om hem even door te trekken naar 300 op teller, zal zon 290echt zijn geweest,en dat duurt niet lang
auto nog even ontdaan van de vele vliegjessmurrie en vlakbij de wasboxen ligt een leuke rotonde , die even fulllock gedrift , boel rook en hopsakee altijd leuk op droog.
De motoragent die 50mtr verderop verdekt opgesteld stond bij een bedrijf op het terrein had ik niet gezien, hij mij wel..... bijna art. 5 aan de broek maar hij kon de drift wel waarderen en de auto ook wel.
Hij matste me en kreeg alleen een bekeuring voor het niet bij me hebben van mijn rijbewijs. geluk gehad dus!
Auto neer gezet op de zaak en net achtergekomen dat de gehele rechterkant wat lager stond als normaal, 2 lege banden.
Mn bandenmannetje even gebeld,wielen eraf en even mee bezig, achtervelg LEKT! dus moet opnieuw gekit worden... .voor kwamen we tot een wat mindere ontdekking zit een klein scheurtje aan de binnenkant van de velg(barrel) en dat moet dus gelast worden!
Bandenmannetje was er overtuigd van dat het gebeurd is toen ik een hamburger van mn Green filter gemaakt heb.
dus al met al gaat het weer lekker!!!!!!
UUC Stage 2 LTW vliegwiel (3.5 kilo)
UUC Segmented Kevlar koppeling goed voor 880+nm!
SACHS HD drukgroep
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: ///M3 Supercharged, SCM3 vs 2x Ferrari = 2 - 0
is dat alles wat erbij zit? zet je niet ook meteen een nwe drukregelaar erop...? ik heb een set gezien waar dat ook bij zat, bij mij zit dat achter het koppelingspedaal geloof ik
maar set ziet er verder oed uit lijkt me
en gewicht minder
benieuwd kerel wat dat doet 

maar set ziet er verder oed uit lijkt me



-
- Berichten: 18930
- Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
- Locatie: Boedelbak
Re: ///M3 Supercharged,Koppeling.....
Lekker, 300 aantikken met 2 zachte banden!



- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: ///M3 Supercharged, SCM3 vs 2x Ferrari = 2 - 0
euhm een master slave cilinder ofzoiets...achter het koppelingspedaal?Paul schreef:drukregelaar Rene?
http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... N%26um%3D1" onclick="window.open(this.href);return false;
hier zie je hem wel bij op staan, rechts boven
http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... N%26um%3D1" onclick="window.open(this.href);return false;