Nee, RIP MJ, ookal heb ik niks met je.
Michael Jackson R.I.P.
-
ErikS
Re: Michael Jackson R.I.P.
Als ze hem wél cremeren kunnen de kinders ermee in de zandbak spelen!
-
M@rcel
Wie kan hier eigenlijk moonwalken?
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Ben blij dat ik hem heb kunnen aanschouwen in de Arena tijdens zijn HIStory tour, was een bizarre ervaring als je het gaat vergelijken met 'andere' concerten. Zijn verschijning, de extreme show, zijn stem, de moonwalk, hoe hij beweegt, het is echt heel apart om dat in het echt te zien en mee te maken.
De man is echt net even wat anders dan de rest.
Heel erg sneu dat hij op deze manier vertrekt, maar het zou me niet verbazen als dit gewoon zijn wens is geweest. Ik denk dat zo goed als niemand de druk aan kan waarmee hij globaal 45 jaar mee heeft moeten leven.
De man is echt net even wat anders dan de rest.
Heel erg sneu dat hij op deze manier vertrekt, maar het zou me niet verbazen als dit gewoon zijn wens is geweest. Ik denk dat zo goed als niemand de druk aan kan waarmee hij globaal 45 jaar mee heeft moeten leven.
- GTRene
1 van z'n mooiste nummers vind ik nog altijd "Ben" gevoelig nr
-
Xave30
1:55-2:00 SMOOTH !!!!!!!!!!!!! 8) 8) 8)Mike R32 schreef:Deze bedoelde ik, tijdens/voor Motown echt gaaf!:
http://www.youtube.com/watch?v=C-blEgMy ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
-
tom caubo
R.I.P. een van de beste performers uit zijn periode.Dirty Diana mijn favouriet
(sh!t,eigenlijk erg dat we zo grapjes erover maken, r.i.p. Michael)
gaan hem recyclen,bestaat voor 99% uit plastic dus kunnen de kinderen straks met de nieuwe lego blokken spelenErik Stoffelsen schreef:Als ze hem wél cremeren kunnen de kinders ermee in de zandbak spelen!![]()
-
Roy
Dit soort dingen vind ik dus altijd misselijk:
http://www.nooitmeerwassen.nl/product_i ... cts_id=125" onclick="window.open(this.href);return false;
Zullen heus hartstikke veel mensen lollig vinden, maar vind het altijd maar respectloos. Niet omdat het MJ is, vind dit soort dingen altijd respectloos.
http://www.nooitmeerwassen.nl/product_i ... cts_id=125" onclick="window.open(this.href);return false;
Zullen heus hartstikke veel mensen lollig vinden, maar vind het altijd maar respectloos. Niet omdat het MJ is, vind dit soort dingen altijd respectloos.
-
allen
Ach Roy, ik geloof met heel m'n hart dat die mensen het niet kwaad bedoelen. Een lolletje moet kunnen he. Ze zouden er namelijk zelf ook om moeten lachen als een direct familielid van hun was overleden en iedereen die grapjes over hem / haar zou maken en het financieel zouden uitbuiten. Absoluut van overtuigd! 
- Lee M3
Ben het wel met Roy eens. Te goedkoop voor woorden dit.
Anyway, ik vind het wel treurig dat MJ is overleden. Hij was toch wel een muzikale held voor mij, en vele anderen. Ik ben dan ook opgegroeid met zijn muziek. Volgens mij was Dangerous de eerste cd die ik kocht, en die heb ik aardig grijs gedraaid.
Hier kan ik naar blijven kijken trouwens, ontzettend gave clip.
Anyway, ik vind het wel treurig dat MJ is overleden. Hij was toch wel een muzikale held voor mij, en vele anderen. Ik ben dan ook opgegroeid met zijn muziek. Volgens mij was Dangerous de eerste cd die ik kocht, en die heb ik aardig grijs gedraaid.
Hier kan ik naar blijven kijken trouwens, ontzettend gave clip.
-
Metchu
- Snipe
WTF
:
"I'm great, my family is doing pretty good"
Joe Jackson verwerkt het kennelijk op zijn eigen manier.
"I'm great, my family is doing pretty good"
Joe Jackson verwerkt het kennelijk op zijn eigen manier.
- Erik K.
Deze is niet zo bekend, maar best goed:
-
EJGT3CS
Zelfmoord uit verdriet na dood Michael Jackson
TUNIS - Een Tunesisch meisje heeft zelfmoord gepleegd uit verdriet over de dood van haar idool Michael Jackson. Dit heeft de krant Le Quotidien maandag gemeld.
Het meisje luisterde de hele dag in haar kamer naar de hits van de King of Pop. Daarna slikte zij een grote hoeveelheid pillen.
Jackson had veel fans in het Noord-Afrikaanse Tunesië. De Amerikaanse popzanger gaf zijn eerste concert op Afrikaanse bodem in 1996 in Tunesië. Er kwamen 65.000 bezoekers op af.
telegraaf.nl
TUNIS - Een Tunesisch meisje heeft zelfmoord gepleegd uit verdriet over de dood van haar idool Michael Jackson. Dit heeft de krant Le Quotidien maandag gemeld.
Het meisje luisterde de hele dag in haar kamer naar de hits van de King of Pop. Daarna slikte zij een grote hoeveelheid pillen.
Jackson had veel fans in het Noord-Afrikaanse Tunesië. De Amerikaanse popzanger gaf zijn eerste concert op Afrikaanse bodem in 1996 in Tunesië. Er kwamen 65.000 bezoekers op af.
telegraaf.nl
- Roman
Het was natuurlijk een super artiest voordat ie doordraaide. Gezien z'n jeugd is het geen wonder dat dat een keer ging gebeuren.
Maar goed...
Maar goed...
Since he was 99% plastic he'll be melted down into Legos....So that little boys can still play with him.
-
Tom
Bij ons in Best staat bij de McDonalds een groot beeld van Michael Jackson.
Ging vandaag ff een milkshake scoren. Wist dat er wat mensen bloemen hadden gelegd, maar lag goed vol

mafkezen.
Ging vandaag ff een milkshake scoren. Wist dat er wat mensen bloemen hadden gelegd, maar lag goed vol
mafkezen.
-
Metchu
op NOVA was daar nog een special over... tjah, als je ERGENS bloemen wil leggen, is dat wel een goede plek denk ik
- Peric
Sting, Phil Collins, Moby, Seal, BT.Snipe schreef:Ik zat er net aan te denken. Vroeger had je The Beatles, Rolling Stones, Frank Sinatra, Elvis, Madonna, Michael Jackson, allemaal mega-sterren. Wat heb je nu nog wat er een beetje in de buurt komt?Nandor schreef: they don't make music like this nowadays.
Wat Rico al zegt, heel veel eendagsvliegen. Spice Girls en al die Idols-types die iedereen na een jaar weer vergeten is. Sterren die over een langere periode populair zijn en hits scoren, misschien dat Robbie Williams er nog het dichtst bij in de buurt komt. Madonna en de Stones heb je nog steeds natuurlijk, en verder... 50cent?
Maar verwarren we entertainer niet een beetje met musicus?
Nope, ben nooit een fan geweest, en vond het de laatste 15 jaar gewoon zielig..
- Edwin van der Velden
Laatste 15 jaar praat iedereen vol afgrijzen over M.J.
Nu opeens is het de held...
Wat Ruud de Wild al zei, die man is 15 jaar te laat dood gegaan.
Nu opeens is het de held...
Wat Ruud de Wild al zei, die man is 15 jaar te laat dood gegaan.
-
allen
Ach ja, ik ben benieuwd wat de beste Ruud voor prestaties heeft geleverd de laatste 15 jaar. Zal ongetwijfeld nog altijd minder zijn dan de persoon waar hij het over heeft. Misschien is hij zelf ook al 15 jaar over datum? 
-
EJGT3CS
Jordan Chandler (Michaels grootste aanklager) loog over misbruik door Michael Jackson! Deze aanklacht zette zijn ouders maar liefst 10 jaar door.
Jordan Chandler, de jongen die door Michael Jackson zou zijn misbruikt, lijkt door de plotselinge dood van Michael Jackson wroeging te hebben gekregen. Hij zou inmiddels verklaard hebben dat hij destijds loog over de vermeende sexuele escapades van de popster…
In 1993 vertelde Chandler aan een psychaiter en de politie dat Jackson hem sexueel misbruikt zou hebben. Zo zou hij onder meer orale sex met hem hebben gehad. De zaak werd uiteindelijk buiten de rechtzaal afgekocht door Jackson, die naar verluid een bedrag van 22 miljoen zou hebben neergeteld.
Deze rechtzaak zou ertoe geleid hebben dat Michael Jackson medicijnen begon te slikken, die mogelijk zijn dood hebben veroorzaakt. Aan de website Awkward Star zou Chandler nu de waarheid hebben verteld: “Ik heb nooit willen liggen en Michael Jackson willen kapot maken, maar mijn vader dwong me om deze leugens te vertellen. Ik zou Michael willen zeggen hoe veel het me spijt en of hij me wil vergeven.” Tja, ietwat laat wellicht…
Onder invloed van zijn controversiele vader Evan Chandler vertelde Jordan onder meer dan hij de penis van Jackson moest aanraken. Hij vertelde de politie dat hij moest zoenen, masturberen en orale sex uitvoeren. Hij gaf ook een gedetailleerde beschrijving van de genitalien van Jackson geven.
“Ik kan het niet meer aan om te liegen. Michael Jackson deed niets met mij. Het waren de leugens van mijn vader, die op deze manier uit de armoede wou komen”.
Jordan Chandler, de jongen die door Michael Jackson zou zijn misbruikt, lijkt door de plotselinge dood van Michael Jackson wroeging te hebben gekregen. Hij zou inmiddels verklaard hebben dat hij destijds loog over de vermeende sexuele escapades van de popster…
In 1993 vertelde Chandler aan een psychaiter en de politie dat Jackson hem sexueel misbruikt zou hebben. Zo zou hij onder meer orale sex met hem hebben gehad. De zaak werd uiteindelijk buiten de rechtzaal afgekocht door Jackson, die naar verluid een bedrag van 22 miljoen zou hebben neergeteld.
Deze rechtzaak zou ertoe geleid hebben dat Michael Jackson medicijnen begon te slikken, die mogelijk zijn dood hebben veroorzaakt. Aan de website Awkward Star zou Chandler nu de waarheid hebben verteld: “Ik heb nooit willen liggen en Michael Jackson willen kapot maken, maar mijn vader dwong me om deze leugens te vertellen. Ik zou Michael willen zeggen hoe veel het me spijt en of hij me wil vergeven.” Tja, ietwat laat wellicht…
Onder invloed van zijn controversiele vader Evan Chandler vertelde Jordan onder meer dan hij de penis van Jackson moest aanraken. Hij vertelde de politie dat hij moest zoenen, masturberen en orale sex uitvoeren. Hij gaf ook een gedetailleerde beschrijving van de genitalien van Jackson geven.
“Ik kan het niet meer aan om te liegen. Michael Jackson deed niets met mij. Het waren de leugens van mijn vader, die op deze manier uit de armoede wou komen”.
- Ravin ///M
Ruud de Wild had zelfmoord moeten plegen toen ze Pim vermoordden, sinds dien
is het een trieste zelfingenomen hufter van de bovenste plank geworden.
En al die pedoleugenaars zou je het uitkomen van hun leugens toewensen.
is het een trieste zelfingenomen hufter van de bovenste plank geworden.
En al die pedoleugenaars zou je het uitkomen van hun leugens toewensen.
- Edwin van der Velden
euhm..
waarom zou RdW zichzelf moeten opknopen dan?
- RVV
Edwin van der Velden schreef:euhm..
Word het weer wat rustiger op de radio
Sorry ik ben geen Ruud de Wild liefhebber. Staat verder los van zijn MJ opmerking.
- Edwin van der Velden
Ik ook geen RdW fan. Verre van dat.
Maar vond zijn uitspraak wel treffend,
Maar vond zijn uitspraak wel treffend,