Nee, RIP MJ, ookal heb ik niks met je.
1:55-2:00 SMOOTH !!!!!!!!!!!!! 8) 8) 8)Mike R32 schreef:Deze bedoelde ik, tijdens/voor Motown echt gaaf!:
http://www.youtube.com/watch?v=C-blEgMy ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
gaan hem recyclen,bestaat voor 99% uit plastic dus kunnen de kinderen straks met de nieuwe lego blokken spelenErik Stoffelsen schreef:Als ze hem wél cremeren kunnen de kinders ermee in de zandbak spelen!![]()
Nee, RIP MJ, ookal heb ik niks met je.
Since he was 99% plastic he'll be melted down into Legos....So that little boys can still play with him.
Sting, Phil Collins, Moby, Seal, BT.Snipe schreef:Ik zat er net aan te denken. Vroeger had je The Beatles, Rolling Stones, Frank Sinatra, Elvis, Madonna, Michael Jackson, allemaal mega-sterren. Wat heb je nu nog wat er een beetje in de buurt komt?Nandor schreef: they don't make music like this nowadays.
Wat Rico al zegt, heel veel eendagsvliegen. Spice Girls en al die Idols-types die iedereen na een jaar weer vergeten is. Sterren die over een langere periode populair zijn en hits scoren, misschien dat Robbie Williams er nog het dichtst bij in de buurt komt. Madonna en de Stones heb je nog steeds natuurlijk, en verder... 50cent?
Edwin van der Velden schreef:euhm..
waarom zou RdW zichzelf moeten opknopen dan?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], JvH, Majestic-12 [Bot] en 6 gasten