[25-06-09]DF @ CPZ deel VII - Napraten, foto's en filmpjes

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Tim Schuurman

Re: [25-06-09]DF @ CPZ deel VII - Napraten, foto's en filmpjes

Bericht door Tim Schuurman » 25 jun 2009, 20:14

Een geweldige dag gehad, iedereen bedankt voor de gezelligheid en natuurlijk de organisatie voor de geweldige dag! :df:

allen

Bericht door allen » 25 jun 2009, 20:16

Dan heeft Ronald het nog goed gedaan. Volgens mij heb ik van die 2 uur dik een uur verspilt aan het ouwehoeren met al die gezellige Df'ers. :mrgreen:

Rico, als er 5 Allen's in jouw wagen vervoerd kunnen worden, zegt dat echt nog niets over de ruimte daarvan. :idea:

Snipe

Bericht door Snipe » 25 jun 2009, 20:21

Rico schreef:Met de M5 ga ik niet het circuit op, ook niet op een driftdag ofzo..
Cool om dat ding toch op een circuit te zien!

Foto's zien er sowieso wel goed uit.

Sander

Bericht door Sander » 25 jun 2009, 20:25

Ronald Middendorp schreef:Mochten er nog mensen zijn die foto's gemaakt hebben en mijn auto er op hebben staan dan zie ik ze graag verschijnen (Een blauwe Renault 19 16V met zwarte wielen :) )
Alstu, heb er nog wel een paar geloof ik..
Afbeelding

Afbeelding

Sven schreef:Hebben er nog meer zo'n foto collectie gemaakt?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

RVV

Bericht door RVV » 25 jun 2009, 20:30

Snipe schreef:
Rico schreef:Met de M5 ga ik niet het circuit op, ook niet op een driftdag ofzo..
Cool om dat ding toch op een circuit te zien!

Foto's zien er sowieso wel goed uit.

Perry, op mijn manier heb ik hem af en toe ook wel even van kiet gegeven :wink: Nadeel is het vermogen.. klinkt raar, maar daardoor begon ik gewoon op puur vermogen in te rijden op ervaren rijders.. voordeel was "wederom" weer het vermogen.. Wat is zo'n ding toch bruut..vroemvroem :df: ..

Maar ik heb toch wel vrij rustig gereden hoor. 2 rondjes vol ofzo.. daarna vond ik het wel genoeg.

Nog even over Hans GP zijn Lotus.. wat ligt dat ding toch mooi clean op de baan zeg.. bizar gewoon :shock:

RVV

Bericht door RVV » 25 jun 2009, 20:32

allen schreef:Dan heeft Ronald het nog goed gedaan. Volgens mij heb ik van die 2 uur dik een uur verspilt aan het ouwehoeren met al die gezellige Df'ers. :mrgreen:

Rico, als er 5 Allen's in jouw wagen vervoerd kunnen worden, zegt dat echt nog niets over de ruimte daarvan. :idea:

Er gan wel 5 Allen's in de kofferbak..

(samen met een Lotus 340R)
:mrgreen:

yorick

Bericht door yorick » 25 jun 2009, 20:32

Heb me vandaag meer dan prima vermaakt! Volgens de race chrono 41 ronden gedraaid, met een 2.17 als beste tijd. Voor de tweede keer op CPZ wel redelijk denk ik.

Tot de volgende keer :!:

Mike S.
Auto: M135i

Bericht door Mike S. » 25 jun 2009, 20:45

Wederom hardstikke gezellig vandaag gehad ! :thumbup:

Heb nog wel wat foto's gemaakt maar is niet veel en zal ze even uitzoeken als ik zin en tijd heb !

Alleen een beetje jammer dat ik op de afsluitdijk een cadeau van oom agent met zijn stille videowagen meekreeg op de terugweg :wtf: 41km/u te hard :wtf:

Adje ///M3

Bericht door Adje ///M3 » 25 jun 2009, 20:49

Nog iemand een fotos gemaakt van de blauwe Touring?

GTRene

Bericht door GTRene » 25 jun 2009, 20:53

oew das minder Mike, das en fikse bekeuring vrees ik...en hopen dat je de laatste 2? jaar niet iets soortgelijks had...

Mike S.
Auto: M135i

Bericht door Mike S. » 25 jun 2009, 20:54

GTRene schreef:oew das minder Mike, das en fikse bekeuring vrees ik...en hopen dat je de laatste 2? jaar niet iets soortgelijks had...
Ja wel dus, in januari had ik ongeveer hetzelfde aantal kilometers te hard aan me broek.
We zullen wel weer zien :bag:

Rein

Bericht door Rein » 25 jun 2009, 20:56

Zow he, das een zuur einde van de dag :? Navigatie leidde ons door de polder, dus we zijn daar langs gereden..

Linc (Bas)

Bericht door Linc (Bas) » 25 jun 2009, 20:58

allen schreef:
Ruben schreef:ps: Wie was de westfield rijder?
Zwarte Westfield was van Bas.
Jup dat was ik :D

Ten eerste iedereen bedankt voor een geweldige dag en dan met name de organisatie en de marshalls !!! Ik heb 1 keer eerder op zandvoort gereden met bleekemolen race experience in een porsche, maar dat was niks vergeleken met dit :D

Heb lekker veel gereden, kon er geen genoeg van krijgen. Uiteindelijk wel 50 rondjes gedaan denk ik. Voor het eerst op een circuit met de westfield, maar het voelde fantastisch. Kan goed merken wanneer de achterkant begint met uitbreken en daardoor ruim tijd om er iets aan te doen. 1 keertje was ik toch te overmoedig en ik ging ik met teveel snelheid de tarzan uit waardoor ik dus achterstevoren tot stilstand kwam :) .

Verder nog een spanned momentje gehad toen ik achter de witte Z3 reed. die in het scheivlak met z'n linker achterwiel een stukje gras pakte, waardoor de achterkant uitbrak. Netjes opgelost door de bestuurder door alle wielen te blokkeren en uiteindelijk zijwaarts tot stilstand gekomen. Natuurlijk stond toen net de camera uit dus helaas niet op film
:shithappens:

Me 2 snelste rondjes waren 2:14,5 en 2:13.7 . Heb ze even achter elkaar gezet en op youtube gegooid. Zie hier: (helaas zonder geluid, ik had de camera verkeerd ingesteld waardoor er nu alleen gekraak is opgenomen)

Opbouwende kritiek op mijn rijstijl mag natuurlijk altijd :D .

@rob bedankt voor de foto's lekker snel !

Oh en in de masterbocht was denk ik Peter (de downforce 130i) boos naar me aan het zwaaien waarschijnlijk omdat ik al weer beetje vroeg naar binnen stuurde terwijl hij nog naast me zat. Of was het iets anders? ik hoor het graag !!
Laatst gewijzigd door Linc (Bas) op 25 jun 2009, 21:24, 3 keer totaal gewijzigd.

allen

Bericht door allen » 25 jun 2009, 21:00

Adje ///M3 schreef:Nog iemand een fotos gemaakt van de blauwe Touring?
Je zou Hugo eens moeten vragen. Die liep op het rechte stuk volgens mij compleet debiel naar jullie te zwaaien met z'n fototoestel? Was bang dat hij me knock out zou slaan. :bag:

PatrickC2

Bericht door PatrickC2 » 25 jun 2009, 21:05

Ik heb wat gemist lees ik al :(

Goed om te lezen dat iedereen een top dag heeft gehad :D Volgende keer probeer ik er zeker bij te zijn, ik wil toch ook wel eens een echte DF-dag meemaken :D

Eric H
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Bericht door Eric H » 25 jun 2009, 21:09

Wat een fantastische dag !!

Lekker weer, gezellige mensen, niet te druk op de baan...

Weer veel mensen gezien, bekende gezichten, bekende namen, nieuwe namen en nieuwe gezichten !
Langs deze weg mijn complimenten aan de organisatie ( Peter / Rico ? )

Eerst met de E30 325i van m'n broer over de baan gegaan.
Hij eerst een paar rondjes en toen mocht ik ook even.
Heb hem even lekker laten schrikken met een momentje waarbij hij de vangrail snel op zich af zag komen.
Maar met het nodige kunst en vliegwerk de wagen uit de vangrail weten te houden, en de rest van het rondje maar even wat rustiger aan gedaan.
Sta nog steeds verbaast over de wegligging van die wagen, toch wel redelijk gemakkelijk hard te rijden, en ook makkelijk om z'n kont om te krijgen :mrgreen:

Als slagroom op de taart het meerijden en daarna zelf rijden in de Downforce 130i.

Eerst met Peter mee, die onder het rijden honderduit zit te vertellen.
Daarna zelf rijden, en wat gaat zo'n ding lekker van z'n plek en wat kan je zo'n wagen lekker de bocht in gooien.
Al denk ik wel dat Peter opeens lijnen heeft gezien die hij niet kende op Zandvoort, en rempunten die waarschijnlijk ook totaal nieuw waren voor hem :bag:
Ik maar knallen met die bak, en Peter op z'n gemakje met z'n mobieltje in z'n handen
Vraag me trouwens wel af wie je nou zat te SMS en in de wagen Peter ?? ( de verzekering ? )

( hoop dat er nog wat foto's zijn van mijn rondjes in de Downforce wagen.....hint..... )

Het respect voor de mannen die gedurende een race één uur in zo'n wagen moeten zitten, en één uur lang vol geconcentreerd hun rondes moeten afleggen is met mijlen groter geworden.
Ik had na twee rondjes al een natte rug van het zweet, laat staan als je een uur lang vol moet planken !
Nogmaals : RESPECT !

Langs deze weg dus ook mijn dank aan de mensen van Downforce voor het mogelijk maken van deze ervaring, en ik heb mijn belofte waar gemaakt.
Ik ben pas naar de kant gegaan toen de tank leeg was :mrgreen:

Aan alle andere deelnemers, ik hoop dat jullie er net zo van genoten hebben als ik.

Sander

Bericht door Sander » 25 jun 2009, 21:19

Ja heb ik !
Zal ze even uitzoeken.
Linc (Bas) schreef:Foto's van de zwarte westfield zijn ook altijd welkom :D
Heb ik ook!
Stéphane schreef: Als er nog foto's van mijn Elise zijn houd ik me uiteraard aanbevolen.
Heb ik ook :P
Laatst gewijzigd door Sander op 25 jun 2009, 21:47, 2 keer totaal gewijzigd.

Linc (Bas)

Bericht door Linc (Bas) » 25 jun 2009, 21:25

Foto's van de zwarte westfield zijn ook altijd welkom :D

Metchu

Bericht door Metchu » 25 jun 2009, 21:41

via de link: http://www.youtube.com/watch?v=EvnsApO29Uw" onclick="window.open(this.href);return false; in HD te bekijken @ Jijbuis

Stéphane

Bericht door Stéphane » 25 jun 2009, 21:41

Hans GP schreef:Nou, kort en krachtig was het..
10 rondjes ofzo en toen de versnellingsbak keerring kaput.. mooie rookpluim, gelukkig nog wel naar huis kunnen komen.
Da's balen, Hans :( Jammer dat dat soort dingen altijd net op dat soort dagen gebeurt.
Ruben schreef:Allen bedankt voor het meerijden en ook Stephane. Goede indruk van beide auto's gekregen en ben denk ik over mijn voorkeur voor dit moment wel uit.

Allen was overigens voorzichtig en begrijpelijk. De rijkunsten van Stephane was ik van onder de indruk. De Lotus ging hard in bochten, maar ik heb geen enkel moment de zenuwen gehad. Stephane was er zelfs zo snel bij een uitbreek poging van de auto bij, dat je bijna aan telepathie zou denken. Wat gaat dat lekker zeg zo'n Lotus op triple eights.
Graag gedaan, Ruben. Was leuk om je even mee te nemen en leuk om te zien dat je het naar je zin hebt gehad. Blijft leuk om lekker met de Elise te spelen ;)
allen schreef:Stephane leek voor me wel een pingpongbal zoekend naar gaten om niet door de auto's heen te hoeven. :roflol:
Ja, op een gegeven moment reden er 4-5 auto's bij elkaar zowel links als rechts langzaam. Dus zodoende dat ik me er op die manier doorheen heb bewogen. Ging verder allemaal goed toch?
JeroenT schreef:Stephane met z'n Exige ging daar ook heel erg vlot en erg laat in de ankers.
Die kon ik voorheen nog makkelijk passeren met z'n zwarte Smart Roadster toen ik nog in m'n M3 op het circuit reed.
Dat zal me nu niet meer lukken.
Het is een Elise, Jeroen. Exige misschien volgend jaar ;) Met de smart roadster reed ik rond de 2:25 en met de Elise nu 2:07 dus daar zit wel wat verschil in inderdaad :)
ChrisHK schreef:@ De zilveren Lotus rijder, daar kwamen we goed mee weg... :lol:
Help me even. Wat bedoel je precies, Chris?
Hans GP schreef:Ik zie dat Stephane weer aardig in de picture was.. heeft die zich weer misdragen? :mrgreen:
Dat laat ik even aan anderen over, Hans :P

Dus bij deze nogmaals mijn dank aan de organisatie en alle andere vrijwilligers voor het mogelijk maken van deze mooie ochtend. Dit zijn de dingen die zo mooi zijn, daar geniet ik echt van. Ben heel blij met de Lotus en hoe die rijdt, dus dat geeft mij in ieder geval heel veel driving fun :thumbup:

Als er nog foto's van mijn Elise zijn houd ik me uiteraard aanbevolen.

Rein

Bericht door Rein » 25 jun 2009, 21:46

Metchu schreef:

via de link: http://www.youtube.com/watch?v=EvnsApO29Uw" onclick="window.open(this.href);return false; in HD te bekijken @ Jijbuis
:lol: :lol: mooie beelden weer Metin :thumbup:

VLA

Bericht door VLA » 25 jun 2009, 21:52

Nou het was weer een super dag vandaag. Heerlijk weer, en een super sfeer ! Werd weer netjes gereden en zelfs de racers (cupwagens) hielden netjes rekening met de langzamere deelnemers (zoals ik). Alles was weer super georganiseerd. Dank daarvoor. :thumbup:

De Civic deed het best aardig, alleen had ik alweer snel een setje kromme remschijven, dus kon niet echt voluit remmen. Door het warme weer was het ook glijden met de straatbandjes maar had alsnog wel genoeg grip om de bochten door te komen. Heb vandaag een laptimer gebruikt en snelste wat ik gezien had was een 2.12 (2 personen, volledig interieur, straatbanden, kromme remschijven, volle tank). Denk dat een 2.09 er wel in zit met wat weight reduction en semi slicks.

Heb iets van een uur aan video materiaal, dus zal de leukste stukjes snel uploaden.

Sander

Bericht door Sander » 25 jun 2009, 22:09

Sander schreef:
Ja heb ik !
Zal ze even uitzoeken.
Linc (Bas) schreef:Foto's van de zwarte westfield zijn ook altijd welkom :D
Heb ik ook!
Stéphane schreef: Als er nog foto's van mijn Elise zijn houd ik me uiteraard aanbevolen.
Heb ik ook :P

Ik zal mezelf even quoten.. het zijn teveel foto's om online te gooien dus ik zet vandaag/morgen een selectie online.
Iedereen die graag foto's wil hebben (zeker de personen hierboven) stuur mij even een PB met je mail adres waar ik de foto's in originele grootte heen kan sturen. (kan ze ook in een zipfile online zetten).

ChrisHK

Bericht door ChrisHK » 25 jun 2009, 22:11

Stéphane schreef:
ChrisHK schreef:@ De zilveren Lotus rijder, daar kwamen we goed mee weg... :lol:
Help me even. Wat bedoel je precies, Chris?

Misschien ben ik in de war met een andere grijze Engelse cabrio...

We hadden bijna een "touché" net na de Vodafone bocht...

Later heb ik de bestuurder nog even gesproken in de pits... :beer:

Linc (Bas)

Bericht door Linc (Bas) » 25 jun 2009, 22:16

Metchu schreef:

Nice, ik vind de beelden uit de camera auto nu al gaaf :D

Plaats reactie