Deze twee voor een opdracht voor m'n studie:
En deze gewoon om lekker wat te prutsen thuis:
Mark Nauta schreef:And he is back!!!
Niets mis mee!Xave30 schreef:Fris
Martijn,Prins Claus † schreef:Kan er hier iemand iets roepen over Canon EF 70-300/4,0-5,6 IS USM vs Canon EF 70-200/4,0 L USM?
![]()
Bij voorbaat dank!
M.vr.gr.,
Sander AKA ZKH
ThanxXave30 schreef:Nice Tom !
Was dit bij een soort (studio) opname?
Die Sigma is natuurlijk een lawaaiding, maar op f/8-f/11 goed te doen. Ik verkoop hem na de vakantie weer voor hetzelfde geld, dus verwacht er ook niet al teveel van.Prins Claus † schreef:Martijn,
Als collega Floridaganger (wij gaan half Augustus) zou jij wellicht ook je licht over bovenstaande vraag kunnen laten schijnen? En hoe verhoudt die Sigma zich tot bovenstaand duo?
M.vr.gr.,
Sander AKA ZKH
En jij zat tussen de rest van de pedofielen?Tom schreef:ThanxXave30 schreef:Nice Tom !
Het was een danswedstrijd/show in een theater.
Was Rene er ook dan?Dennis Cavallino schreef:En jij zat tussen de rest van de pedofielen?Tom schreef:ThanxXave30 schreef:Nice Tom !
Het was een danswedstrijd/show in een theater.
Nee, is een poepverhaal, IS wil prima met autosport. De IS is nog weer een stuk scherper dan de gewone 70-200 f/4, maar helaas ook beduidend duurder. Is in de VS kopen trouwens geen optie voor je?Prins Claus † schreef:Tom, valt me nog niet eens tegen voor een binnenopnames!![]()
Las trouwens elders dat IS je tegen zou kunnen werken bij autosportfotografie. Zou een scherpe achtergrond en wazige auto opleveren. Kan dit kloppen?
70-200 F4.0 L is trouwens op dit moment nergens leverbaar (zover ik heb kunnen vinden)...![]()
M.vr.gr.,
Sander AKA ZKH
Mark Nauta schreef:Verkeerde topic Thommy. Wel leuke kar
Op zich geen probleem, zeker aangezien de Dollar nu best laag staat. Zal 's kijken of ik ergens kan vinden wat ze daar moeten kosten (en als er iemand mee wil Googlen vind ik het ook prima)...Martijn Koevoets schreef:Prins Claus † schreef:Is in de VS kopen trouwens geen optie voor je?
Gebruikers op dit forum: Crookie, Estoque, Sabberjoch, Sander-E46, smiley, Wimo, WJ en 12 gasten