Daarentegen wel heel erg leuk dat je de hele race zo na kan kijken. Zonde van je klappert Peter!
Een jaar is wel heel kort maar het is inderdaad niet dat wat velen ervan verwachten.DownforceJan schreef:Kleine voorspelling mijnzerzijds: Dutch GT4 klasse leeft maar 1 seizoen.
Het is niet meer dan een kopie van het DSC en wordt door het publiek te hersenspoelen met "De Koningsklasse van de Nederlandse autosport" omhooggepraat. De Koningsklasse met rondetijden van 1.52. Hoe achterlijk denken ze daar dat het publiek is?
Toch klinkt het ding echt super! Als ik een M3 had dan kwamen die uitlaten er opRico schreef:Ik vind de e92 M3 geen mooie race auto
Onder welke steen heb jij gelegen, ik heb nog nooit zon lulverhaal gelezen, kijk eens goed naar de namenEen Koningsklasse is het omdat het puikje van de zalm van de Nederlandse coureurs in de GT4 rondrijdt. De achterhoede van de GT4 is nog superieur aan de kampioenen in de DSC.
Nou ik zie een aantal namen van BNers, en een paar coureurs ja, maar het puikje van de zalmNickC schreef:Ik zou nog een keer kijken luco
Wie zijn dat dan volgens jou?NickC schreef:Wie zijn dat volgens jou dan wel?
Ja, helemaal mee eens.Bert ///M3 schreef:Maar als je naar de rest kijkt, Duncan Huisman, Paul v Splunteren, Jeroen Bleekemolen etc dat zijn toch niet de minste namen, hebben hun sporen internationaal wel verdiend dacht ik zo.
Wat een flauwe reactie, je noemt er geneen.NickC schreef:Ik ging er even vanuit dat Hielke de rijders bedoelde die ook daadwerkelijk in Nederland rijden.
Dus niet,
Doornbos, Verstappen etc
Het veld van de GT4 is gewoon veel sterker ( De rijders die daar rijden kun je, als je kijkt naar de rijders die ook daadwerkelijk in Nederland rijden, wel het puikje van de zalm noemen. Heb weinig zin om al die namen nu te noemen. Het is namelijk imo overduidelijk.
@ Hans: Get a life
Lezen is soms moeilijk he, er staat toch dat gt4 nog duurder is, vandaar.NickC schreef:@ peters post
Waar ze vaak voor gevraagd worden ja![]()
Is iemand die één of een paar wedstrijden in een klasse rijdt meteen een """rijder.?
@ luco : In de DSC heeft het gelukkig helemaal niet met geld te maken .
Wat nou met je "get a life" Prutser.NickC schreef:Ik ging er even vanuit dat Hielke de rijders bedoelde die ook daadwerkelijk in Nederland rijden.
Dus niet,
Doornbos, Verstappen etc
Het veld van de GT4 is gewoon veel sterker ( De rijders die daar rijden kun je, als je kijkt naar de rijders die ook daadwerkelijk in Nederland rijden, wel het puikje van de zalm noemen. Heb weinig zin om al die namen nu te noemen. Het is namelijk imo overduidelijk.
Hans,Downforce Hans schreef:Wat nou met je "get a life" Prutser.NickC schreef:Ik ging er even vanuit dat Hielke de rijders bedoelde die ook daadwerkelijk in Nederland rijden.
Dus niet,
Doornbos, Verstappen etc
Als je het zo goed weet dan kom je toch zelf even met die namen zonder er zo naar te hengelen, of had je het programma boekje niet voorhanden?
Je kijkt zelf het liefst naar de clio`s of suzuki cup.
Nou nou, wat was dat spannend zeg.
Slaap verwekkend, kan niet anders zeggen tijdens de pinksterraces.
Voorlopig wordt er in het dsc meer ingehaald als bij je suzuki cup ondanks de volgens jou tot de niet bij het puikje van de zalm horende coureurs.
Beste Nick, eerst lul je Hielke maar na, met puikje van de Zalm en ze willen racen en winnen enLuco ik race in de Mégane Trophy. Ik heb daarvoor veel sponsoren nodig. Relatiemarketing speelt daarbij een belangrijke rol. Ja mijn team heeft best een grote tent. Ben ik nou zo dom dat ik kan racen zonder er zelf geld in te stoppen? Of begrijp jij iets niet helemaal?
Gebruikers op dit forum: Hielke en 1 gast