allen schreef:Romo, je zeurt over veiligheid en ondertussen kwijl je bij die afzichtelijk bmw motorfiets! Kom op zeg!!!![]()
Ik constateer dat idd (ratio)......................................emotioneel is het een ander verhaal.........................

allen schreef:Romo, je zeurt over veiligheid en ondertussen kwijl je bij die afzichtelijk bmw motorfiets! Kom op zeg!!!![]()
steve smith schreef:Heb tot nu toe redelijk op m'n lip zitten bijten. Zeker als Rico om de post weer in herhaling valt. Maar wil toch kiezen. Voor optie 4. Allebei de bovengenoemde scenario's zijn nl. kut.
De M5 omdat je iets van 'm vraagt maar die niet voor geschikt is, ook al kan zo'n ding met 4 wielen los, dan landen en NIET z'n carter schrapen (don't ask). Natuurlijk kun zo'n ding best vlot over zo'n weggetje, maar voordat je daar lol in hebt zit je wel op snelheden waarop je helemaal niet wilt zitten. Heb nog wel ergens een filmpje terugweg MM07 wat niet op het net kan. 4de versnelling is op straat gewoon foute boel,
Een lightweight vind ik net zo kut wegens a: zitcomfort, b: bij tik altijd verliezer, c: zeer onvriendelijk grensbereik
Zou dus graag in het midden uit willen komen. 1250 tot 1450kg, 200 tot 300 pk, en bij voorkeur geen dak, geen FWD en geen 4-pitter.
Hans GP schreef:Ooit wel eens verder gekeken Rico naar iets anders? (na je M3)
Boten Met Wielenallen schreef:Rico is een bmw man.
Wat dat ook moge inhouden...
Geld voor mij ook, ik heb voor de M5 gekozen omdat die geen reservewiel heeft..voelt gewoon lichtallen schreef:Snap jou ook wel hoor Rico.![]()
Weet je hoe moeilijk het was om een Opel te kopen ipv BMW? Achteraf ook een stomme zet. Sindsdien kan het niet licht genoeg zijn voor me. :morecoffee:
Je vergeet de btw er weer bij op te tellen. Volgens mij kom je dan op een totaal van bijna 99K (btw over netto catalogusprijs ex bpm).GTRene schreef:@Michel, ff uitgerekend van de Artega GT wat ie hier zou kosten, al snap ik de nwe berekening niet, maar stel dat het klopt valt het me mee...
in DLD kost hij incl BTW bijna 75.000,-euro zeg dus 75.000,-euro...min 19% btw is 60.750,-euro dan plus 40% bpm is 85.050,-euro daar mag je 1.288,-euro vanaf trekken is 83.762,-euro en daar komt Co2 toeslag bij, maar das weinig slechts 750,-euro
dan zou dus al met al als ik de berekening goed heb84.512,-euro voor de Artega GT neergelegd moeten worden....voorwaar voor het gebodene een fare prijs...volgend jaar minder want elk jaar bouwen ze de BPM af...
Joop schreef:Vervolgens wel een compressor achterin liggen (M-Mobilitty pakket), die het ontbreken van een reserve wiel weer te niet doet...
Heb 1 M5 voorwiel met een oude band erop liggen for emergency use. Heeft op de sedans en op de touring ook aan de achterkant gemonteerd gezeten en werkt prima. Zowel voor onszelf als voor de lokale dealer die tegenwoordig het reservewiel komt lenen ipv. een takelwagen te sturenRico schreef:Mischien vanwege de verschillende wielmaten ?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 7 gasten