allen schreef:Alle gekheid op een stokje. Laten we niet teveel overdrijven Romo. Er zijn geheelonthouders die het loodje leggen voor ze 40 zijn en net zo lief mensen die met roken en drinken 90+ worden. Geniet van het leven. Doe vooral wat je niet laten kan. Liever 10 jaar minder te leven waarbij je de volle 100% van je leven hebt genoten. Zo denk ik er in ieder geval over. :idea:
Prima, kan ik wel mee leven................
Toch even wat feiten (daar houd ik wel van)
1 Roken is bewezen slecht voor het lijf ( 1 sigaret en je gehele vaatsysteem gaat 4 uur lang in een spasme), grote kans op arteroslcerose ( etalagebenen en hersenbloeding/infarct, ook wel CVA geheten)
2 Op termijn gaat de "rek" uit het longweefsel ( Emfyseem/COPD), 1 keer gediagnosticeerd als zodanig is dit een irreversibel verhaal; u zult stikkend deze wereld verlaten.
3 Geheel onthouders leven idd bewezen minder lang, een gematigde hoeveelheid C2H5OH ( alcohol voor de niet kenners van formules), dwz niet meer dan 2 glazen per dag, levert een behoorlijke winst op van de gemiddelde levensduur. Niets drinken is slecht, teveel is nog slechter, lever cirrose en uiteindelijk lever/slokdarm kanker zal uw deel zijn.
4 Mannelijke singles hebben een bewezen verlaagde gemiddelde levensduur ( GTRene, doe je best) Liever 2 vrouwen dan 1, maar ook niet meer, anders, vanwege alle leugens, verhoogde kans op een stress geïnduceerd hartinfarct, en al die weduwen zijn ook zielig)
Zo kan ik nog even doorgaan.................
Maar leven kan ik er wel mee........................let wel;bovenstaande feiten wil ik aan niemand opleggen, ik leg ze ook niet aan mezelf op, het is en blijft en nuchter rijtje, doe er mee wat je wil, het wordt u geheel gratis aangeboden ter verrijking uwer kennis.......