allen schreef:Die windeflectors zijn dan ook weer het enige dat ik er asap vanaf zou trekken.![]()
Prachtig bruut ding om te zien imho. 8)
Maar jij hebt dan ook geen gevoel bij Japanse supercars

allen schreef:Die windeflectors zijn dan ook weer het enige dat ik er asap vanaf zou trekken.![]()
Prachtig bruut ding om te zien imho. 8)
Ik maar denken, die 1000 heb ik al gehad, maar dat word voor jou misschien wel een goede optieErik dB schreef:Mooi, en dan op naar de Gixxer 1000 8)
Over dat eerste: Zeker laten zitten! STaat echt super vet!Capo_Miel schreef:Ik maar denken, die 1000 heb ik al gehad, maar dat word voor jou misschien wel een goede optieErik dB schreef:Mooi, en dan op naar de Gixxer 1000 8)![]()
Hopelijk heb je je bandje nog even mooi in kunnen gummen
Wat betreft die winddeflectors , Diverse mensen roepen dat ik ze eraf moet trekken, maar ik vind ze eigenlijk wel wat hebben.
Kan meedoen in een groupbuy voor setje coilovers maar sla deze keer nog maar even over, denk ik.
Drijfstangbouten zijn drijfstangbouten... Niks spannends aan..Stefan R schreef:Bij langdurig hoog in de toeren te rijden worden de drijfstangbouten wel een issue, je moet voor jezelf dus op een rijtje zetten of dat bij jou het geval is/wordt. Het vervangen kost niet heel de wereld, maar onnodig geld uit geven is ook weer zo jammer.
p.s. Als je het laat doen, laat het dan doen door iemand met verstand van zaken. Er zitten nog wel wat aandachtspuntjes aan :idea:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten