Hoor ik hier een E36 meet @ Spaarnwoude opkomen.Ahmed schreef:Mini-meet

Hoor ik hier een E36 meet @ Spaarnwoude opkomen.Ahmed schreef:Mini-meet
En, Tristan, vertel eens over je montage-ervaringen?Tristan schreef:Ga morgen de H&R stabi's monteren op de E36, voor op hard en achter op zacht. Gewoon proberen en anders oude achter stabi weer terug.
Copy / Paste:Dutch schreef:En, Tristan, vertel eens over je montage-ervaringen?Tristan schreef:Ga morgen de H&R stabi's monteren op de E36, voor op hard en achter op zacht. Gewoon proberen en anders oude achter stabi weer terug.![]()
Op z'n hoogste stand. En dat staat goed (zie paar posts eerder). En ja, nog steeds tevreden.Knot schreef:Dutch, hoe staat de B14 set nu verlaagd, weet je dat? En nogsteeds tevreden, stuk beter dan het standaard M onderstel?
Prachtig foto voor een Alpine.Dutch schreef:
![]()
Ah yes A1 Carcleaning!Dutch schreef: na een poetssessie van A1 Carcleaning.
Ah ja, klopt. En daar is inderdaad een boel in te krijgen. Maar alleen toerbanden. Een beetje sportband begint tegenwoordig pas bij 16". En die 225-breedte vind ik eigenlijk wel zo fijn (zitten nu Michelin Pilots onder in 225/55 R15 die niet meer te krijgen zijn).Mika schreef:205/60R15 is toch de juiste bandenmaat voor deze wielen?
Gebruikers op dit forum: D. Peters, jvb, Mark 320iS, MParallel, Robbert92, S-RS, Vanreijmersdal en 5 gasten