Deze zijn , vooral plaatje nr 1, http://www.Airliners.net zeker waardig! Gaaf Jorik.Jorik schreef:Hier paar foto's die ik wel mooi gelukt vond.
Fotografie
-
Xave30
Re: Fotografie
- Jorik
Haha, zoek alleen niet al te veel internationale faam. Hier waarderen ze camera's in de cockpit niet zo 
- Panamera
- Adje ///M3
-
Luuk
Jammer dat de eerste twee een beetje onderbelicht zijn, Ad. Kun je met photoshop wel wat rechttrekken. 
- Adje ///M3
Ik ben nog zo'n bijdehante gozer die het vertikt om photoshop te gebruiken, heheLuuk schreef:Jammer dat de eerste twee een beetje onderbelicht zijn, Ad. Kun je met photoshop wel wat rechttrekken.
Met Paint Shop gaat alles wel aardig moet ik je zeggen.
-
Rein
Adje, heb je die foto van je avatar ook in een groter formaat? Ziet er uit als een leuke wallpaper 
- Adje ///M3
Ik ga even googlen voor je...Rein schreef:Adje, heb je die foto van je avatar ook in een groter formaat? Ziet er uit als een leuke wallpaper
-
Thommy
nog even voor dat hij definitief weg gaat wat foto's geschoten na het wassen...
wat vinden jullie ervan............

wat vinden jullie ervan............
Laatst gewijzigd door Thommy op 04 jun 2009, 11:51, 2 keer totaal gewijzigd.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Fraaie plaatjes krullenbol!
-
Thommy
Mark Nauta schreef:Fraaie plaatjes krullenbol!
kan ik al in dienst komen bij je.................................
haha zat wat te stunten met de camera en de nieuwe lens en vind ze zelf voor een 'foto-leek' als ik aardig goed gelukt....
- Mark Nauta
Dat is ook zeker zo. De motor staat er ook erg goed op. Wat de foto´s iets minder maakt is de achtergrond.
Neem nu die laatste foto. Die hoek is echt supermooi. Maar de achtergrond verpest de foto een beetje. Dat is dan wel jammer.
Zet hem voor een mooi strak iets neer en de foto is veel gaver nog!
Neem nu die laatste foto. Die hoek is echt supermooi. Maar de achtergrond verpest de foto een beetje. Dat is dan wel jammer.
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
Mooie foto's Thommy!
-
Thommy
Mark Nauta schreef:Dat is ook zeker zo. De motor staat er ook erg goed op. Wat de foto´s iets minder maakt is de achtergrond.
jah had m even in de achter tuin staan... en das idd niet zo'n goede lokatie. morgen neem ik hem mee naar de A2 bij Den Bosch (bij de weg werkzaam heden, of in de werk loots) en ga daar even een mooie shoot proberen te maken...
moet wel toegeven dat een goede lens, fotograferen gelijk een stuk leuker maakt... hier nog een paar van ons hondje:
- Mark Nauta
Die foto´s zijn ook erg leuk Thommy!!
Een lens maakt het geheel ja. Dat is niet de camera. Beter een mindere camera met een dikke lens dan andersom!
Een lens maakt het geheel ja. Dat is niet de camera. Beter een mindere camera met een dikke lens dan andersom!
- Mark Nauta
Aansluitend op Chris' statief post en aanschaf hier ook een toevoeging op mijn gear.
Sinds eergisteren in het bezit van aan monopod. Altijd al eens willen hebben en nu toch gekocht. Lijkt me erg fijn werken
vooral op en langs circuits. Voorwaarde voor mij was dat hij een goede lengte had. Meeste monopods gaan tot 1.64m.
Aangezien ik zelf 1.92m. ben is dat vaak niet optimaal. Ik wilde dus minimaal +-1.83m. dan komt uiteindelijk je oculair
recht voor je oog te zitten. Heb er nu één gevonden die zelf al 1.92m. is en ondanks dat geen stevigheid verliest.
Het is de Giottos MML 3290B geworden. Zoals gezegd dus uit te trekken tot een lengte van 1.92m. Geheel van aluminium
wat hem niet alleen licht, maar ook erg sterk maakt. De clips zijn met een inbus in te stellen zodat ze ook niet slap kunnen
worden en altijd de juiste 'knijpkracht' behouden blijft.
Ik moet hem nog testen, maar verwacht dat het wel een voordeel gaat opleveren, vooral op het gebied van sluitertijden die
denk ik nu langer aan te houden zijn.
Fotootje

Sinds eergisteren in het bezit van aan monopod. Altijd al eens willen hebben en nu toch gekocht. Lijkt me erg fijn werken
vooral op en langs circuits. Voorwaarde voor mij was dat hij een goede lengte had. Meeste monopods gaan tot 1.64m.
Aangezien ik zelf 1.92m. ben is dat vaak niet optimaal. Ik wilde dus minimaal +-1.83m. dan komt uiteindelijk je oculair
recht voor je oog te zitten. Heb er nu één gevonden die zelf al 1.92m. is en ondanks dat geen stevigheid verliest.
Het is de Giottos MML 3290B geworden. Zoals gezegd dus uit te trekken tot een lengte van 1.92m. Geheel van aluminium
wat hem niet alleen licht, maar ook erg sterk maakt. De clips zijn met een inbus in te stellen zodat ze ook niet slap kunnen
worden en altijd de juiste 'knijpkracht' behouden blijft.
Ik moet hem nog testen, maar verwacht dat het wel een voordeel gaat opleveren, vooral op het gebied van sluitertijden die
denk ik nu langer aan te houden zijn.
Fotootje
- Mark Nauta
Deze lucht hing er 2 dagen terug boven Roosendaal.

Ingezoomd met telelens op het zonnige deel ziet het er zo uit:

Ingezoomd met telelens op het zonnige deel ziet het er zo uit:
-
Luuk
WOW! Ziet er érg gaaf uit, Mark.
Mis enkel nog de duivel die uit de wolken opdoemt.
Mis enkel nog de duivel die uit de wolken opdoemt.
-
Metchu
haha die man zit bij zn vriendin in roosendaal en wat doet ie? FOTO'S MAKEN! (maar wel vet)
-
Roy
Met een lichtmast van RBC Roosendaal ofzo rechtsonder op de foto? 
-
Luuk
Het onweert hier nu ook zo hard dat de ruiten zichtbaar trillen... 
-
Xave30
Super foto's Thommy (beide sets) Gaan we in het toekomst meer van jouw kant zien?
@- Mark- gefeli geinig dingen die monopods

@- Mark- gefeli geinig dingen die monopods
Tom schreef:Ik liet een boertje
-
Thommy
mooie plaatjes mark!!
zal her en der wel wat foto's gaan schieten maar niet zoals dhr. Nauta....
dat recht mag hij behouden
grt thommy
zal her en der wel wat foto's gaan schieten maar niet zoals dhr. Nauta....
grt thommy
- Macboy
Heb even veel moeten bijlezen, maar zitten paar wonderschone plaatjes bij van deze of gene !
@Sjoerd:

@Sjoerd:
Even edition aanpassen !the shop with limited edtion prints and a book, will launch june 8.
Mack schreef:Wat maakt een perspectief spannend?Dennis Cavallino schreef:
Ik zou een spannender perspectief hebben genomen. De foto op zichzelf is niet slecht, hij is alleen niet spannend.
Hier moest ik toch echt KEIHARD om lachen hahahaallen schreef:De auto een meter of 20 van je af duwen en op het juiste moment de foto nemen?![]()