///M3 Supercharged GOES SWEDEN!!!!!! SOLD!!!!!!!!
- Hugo Bos
- Berichten: 807
- Lid geworden op: 22 apr 2007, 18:04
- Locatie: Ioniq EV
Re: ///M3 Supercharged, 500pk,Wheels,wheels,wheels!
Oh, ik dacht dat je ze naar Richard had gebracht? Hij heeft ze wel gepolijst dan of ook niet?
- Niels v D
- Berichten: 1945
- Lid geworden op: 31 mar 2008, 11:52
- Locatie: Sønderborg(DK)
Re: ///M3 Supercharged, 500pk,Wheels,wheels,wheels!
Even nieuwschierig..Hoeveel gram lood ging erop?Paul schreef:@ hugo, heb ze zelf inelkaar gezet hoor... dus gekit, en harten stukje laten afdraaien , tighonderduizend boutjes draaien..
-
Online
- Berichten: 1200
- Lid geworden op: 02 mei 2008, 16:03
Re: ///M3 Supercharged, 500pk,Wheels,wheels,wheels!
Dat ligt meestal aan de bandenNiels v D schreef:Even nieuwschierig..Hoeveel gram lood ging erop?Paul schreef:@ hugo, heb ze zelf inelkaar gezet hoor... dus gekit, en harten stukje laten afdraaien , tighonderduizend boutjes draaien..

- Bert ///M3
- Berichten: 9418
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Re: ///M3 Supercharged, 500pk,Wheels,wheels,wheels!
Gaap.Jarno schreef:Mag ik mijzelf en iedereen dan even vragen waarom elke race en rallye auto met asfalt setting dan zoooo
laag bij de baan ligt ?
En wie de INTRAX mannen kent, weet dat het dus geen stuiterauto is geworden...![]()
Gelukkig ken ik meer mensen met ECHT verstand van zaken en een x-aantal kampioenschappen op zak.
Ik zou zeggen: Bert, veel plezier !!!
http://www.freddycane.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gelukkig heb ik zelf maar 2 E36 M3's waarvan de M3 racer toevallig ook op Intrax race onderstel staat

Volgens mij heb jij geen flauw idee wat het verschil is tussen een onderstel op race setting en een gewoon straat schroefsetje ala KW of iets dergelijks.
De M3 racer staat bij mij niet eens zo laag als op die oude foto's van Paul alleen staat die wel nog eens 3 keer zo hard op zijn veren als met zo'n KW setje. Dat komt neer op ongeveer 10x zo hard als standaard, je kan met die auto niet eens normaal op straatbanden rijden of ze zijn na 1000 km naar de kloten, door de extreme uitlijnstanden die daar bij komen kijken. Je moet niet alleen naar auto's kijken die je op TV ziet, bijvoorbeeld WTCC etc zijn de ophangpunten van de ophanging naar boven verplaatst om op die manier toch nog lager te kunnen zonder al te veel last te krijgen van de nadelen van verlagen. Wat op raceauto's wel werkt werkt dus lang niet altijd op straatauto's.
-
- Berichten: 1424
- Lid geworden op: 22 jun 2006, 23:31
- Locatie: Dwingeloo
Re: ///M3 Supercharged, 500pk,Wheels,wheels,wheels!
Inderdaad! En dan 316 erop plakken!Peter van den Berg schreef:Ziet er lekker uit Paul! Nog één week en dan wordt het monster dus echt vrijgelaten?
Overigens zou ik de M3+supercharged badge mooi achterwege laten, laat ze maar raden waardoor ze zijn zoekgereden

-
- Berichten: 15240
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
- Locatie: Niet ver van Zandvoort
Re: ///M3 Supercharged, 500pk,Wheels,wheels,wheels!
Bertikipedia, need we say more!Bert ///M3 schreef:Gaap.Jarno schreef:Mag ik mijzelf en iedereen dan even vragen waarom elke race en rallye auto met asfalt setting dan zoooo
laag bij de baan ligt ?
En wie de INTRAX mannen kent, weet dat het dus geen stuiterauto is geworden...![]()
Gelukkig ken ik meer mensen met ECHT verstand van zaken en een x-aantal kampioenschappen op zak.
Ik zou zeggen: Bert, veel plezier !!!
http://www.freddycane.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gelukkig heb ik zelf maar 2 E36 M3's waarvan de M3 racer toevallig ook op Intrax race onderstel staat![]()
Volgens mij heb jij geen flauw idee wat het verschil is tussen een onderstel op race setting en een gewoon straat schroefsetje ala KW of iets dergelijks.
De M3 racer staat bij mij niet eens zo laag als op die oude foto's van Paul alleen staat die wel nog eens 3 keer zo hard op zijn veren als met zo'n KW setje. Dat komt neer op ongeveer 10x zo hard als standaard, je kan met die auto niet eens normaal op straatbanden rijden of ze zijn na 1000 km naar de kloten, door de extreme uitlijnstanden die daar bij komen kijken. Je moet niet alleen naar auto's kijken die je op TV ziet, bijvoorbeeld WTCC etc zijn de ophangpunten van de ophanging naar boven verplaatst om op die manier toch nog lager te kunnen zonder al te veel last te krijgen van de nadelen van verlagen. Wat op raceauto's wel werkt werkt dus lang niet altijd op straatauto's.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
- Stéphane
- Berichten: 6804
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
- Locatie: 010
Re: ///M3 Supercharged, 500pk,Wheels,wheels,wheels!
alleen de voorste!, achter zijn helemaal nieuwe randen.. was een drama.. het wielenverhaal!Hugo Bos schreef:Oh, ik dacht dat je ze naar Richard had gebracht? Hij heeft ze wel gepolijst dan of ook niet?
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: ///M3 Supercharged, 500pk,Wheels,wheels,wheels!
Kolere die man weet echt waar hij over praat! :banaan:Metchu schreef:Bertikipedia, need we say more!Bert ///M3 schreef:Gaap.Jarno schreef:Mag ik mijzelf en iedereen dan even vragen waarom elke race en rallye auto met asfalt setting dan zoooo
laag bij de baan ligt ?
En wie de INTRAX mannen kent, weet dat het dus geen stuiterauto is geworden...![]()
Gelukkig ken ik meer mensen met ECHT verstand van zaken en een x-aantal kampioenschappen op zak.
Ik zou zeggen: Bert, veel plezier !!!
http://www.freddycane.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gelukkig heb ik zelf maar 2 E36 M3's waarvan de M3 racer toevallig ook op Intrax race onderstel staat![]()
Volgens mij heb jij geen flauw idee wat het verschil is tussen een onderstel op race setting en een gewoon straat schroefsetje ala KW of iets dergelijks.
De M3 racer staat bij mij niet eens zo laag als op die oude foto's van Paul alleen staat die wel nog eens 3 keer zo hard op zijn veren als met zo'n KW setje. Dat komt neer op ongeveer 10x zo hard als standaard, je kan met die auto niet eens normaal op straatbanden rijden of ze zijn na 1000 km naar de kloten, door de extreme uitlijnstanden die daar bij komen kijken. Je moet niet alleen naar auto's kijken die je op TV ziet, bijvoorbeeld WTCC etc zijn de ophangpunten van de ophanging naar boven verplaatst om op die manier toch nog lager te kunnen zonder al te veel last te krijgen van de nadelen van verlagen. Wat op raceauto's wel werkt werkt dus lang niet altijd op straatauto's.
Nog tips voor een Micra?
Ohja back on topic! Strakke wielen man! Ben alleen geen fan van getrokken banden.
-
- Berichten: 1938
- Lid geworden op: 18 nov 2006, 14:58
- Locatie: Rosmalen
Re: ///M3 Supercharged, 500pk,Wheels,wheels,wheels!
Zo laag mogelijk !!! :drinking:Tom Westendorp schreef:
Kolere die man weet echt waar hij over praat! :banaan:
Nog tips voor een Micra?
Ohja back on topic! Strakke wielen man! Ben alleen geen fan van getrokken banden.


- Niels
- Berichten: 22506
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: ///M3 Supercharged, 500pk,Wheels,wheels,wheels!
Ophangpunten van de ophanging naar boven plaatsenTom Westendorp schreef:
Kolere die man weet echt waar hij over praat! :banaan:
Nog tips voor een Micra?
Ohja back on topic! Strakke wielen man! Ben alleen geen fan van getrokken banden.

- Ar
- Berichten: 2625
- Lid geworden op: 18 aug 2007, 22:00
- Auto: Prius
Re: ///M3 Supercharged, 500pk,Wheels,wheels,wheels!
Dan ben je ze ook meteen een paar maanden kwijt.Hugo Bos schreef:Velgen zijn mooi geworden! Ben blij dat ik mn BBSen naar Richard heb gebracht
- Jarno
- Berichten: 480
- Lid geworden op: 14 feb 2009, 13:06
- Locatie: Drachten BMW 320D Touring VVT Ducati 916 SP Honda SP2
Re: ///M3 Supercharged, 500pk,Wheels,wheels,wheels!
Volgens mij heeft Henk de hele vering voorsprong van de lage landen op de kaart gezet !!!Downforce Hans schreef:Onder mijn corvette zitten ook intrax dempers en mijn auto kan nog een stuk lager als dat hij nu staat.
Henk zal er wel geen verstand van hebben
Bij die site van je vriend Freddie kom ik niks tegen wat onderstel betreft
Hij is DE man achter bijna alle vooraanstaande schokbreker producenten in Nederland.
Hans, hier staan wel een aantal kampioensauto's op de foto's te bewonderen.
En dit komt in het geheel natuurlijk niet alleen door de geweldige motoren die Freddie klaarmaakt.
Ook verstand van wheelsetting en framebouw komt hierbij kijken en dat allemaal binnen
de soms geldende regelementen.
Maar nu gaan we weer verder met de verhalen van Paul zijn 36je...en de geluiden die daarbij te horen
zijn in de omgeving !!!
- Tom V
- Berichten: 4873
- Lid geworden op: 19 sep 2006, 11:50
Re: ///M3 Supercharged, 500pk,Wheels,wheels,wheels!
Je praat wel echt als een toeschouwer, misschien moet je nog maar even bij diezelfde Freddy je kennis gaan opwaarderen.Jarno schreef:Volgens mij heeft Henk de hele vering voorsprong van de lage landen op de kaart gezet !!!Downforce Hans schreef:Onder mijn corvette zitten ook intrax dempers en mijn auto kan nog een stuk lager als dat hij nu staat.
Henk zal er wel geen verstand van hebben
Bij die site van je vriend Freddie kom ik niks tegen wat onderstel betreft
Hij is DE man achter bijna alle vooraanstaande schokbreker producenten in Nederland.
Hans, hier staan wel een aantal kampioensauto's op de foto's te bewonderen.
En dit komt in het geheel natuurlijk niet alleen door de geweldige motoren die Freddie klaarmaakt.
Ook verstand van wheelsetting en framebouw komt hierbij kijken en dat allemaal binnen
de soms geldende regelementen.
Maar nu gaan we weer verder met de verhalen van Paul zijn 36je...en de geluiden die daarbij te horen
zijn in de omgeving !!!
- Peric
- Berichten: 8441
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
- Locatie: Driebruggen
- Hugo Bos
- Berichten: 807
- Lid geworden op: 22 apr 2007, 18:04
- Locatie: Ioniq EV
Re: ///M3 Supercharged, 500pk,Wheels,wheels,wheels!
Sja die kerel heeft gewoon een baan en doet dit er als hobby bij. Ben blij dat hij het uberhaupt wil doenAr schreef:Dan ben je ze ook meteen een paar maanden kwijt.Hugo Bos schreef:Velgen zijn mooi geworden! Ben blij dat ik mn BBSen naar Richard heb gebracht

-
- Berichten: 6859
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 14:33
- Locatie: Black Hole
Re: ///M3 Supercharged, 500pk,Wheels,wheels,wheels!
Bert ///M3 schreef:Gaap.Jarno schreef:Mag ik mijzelf en iedereen dan even vragen waarom elke race en rallye auto met asfalt setting dan zoooo
laag bij de baan ligt ?
En wie de INTRAX mannen kent, weet dat het dus geen stuiterauto is geworden...![]()
Gelukkig ken ik meer mensen met ECHT verstand van zaken en een x-aantal kampioenschappen op zak.
Ik zou zeggen: Bert, veel plezier !!!
http://www.freddycane.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gelukkig heb ik zelf maar 2 E36 M3's waarvan de M3 racer toevallig ook op Intrax race onderstel staat![]()
Volgens mij heb jij geen flauw idee wat het verschil is tussen een onderstel op race setting en een gewoon straat schroefsetje ala KW of iets dergelijks.
De M3 racer staat bij mij niet eens zo laag als op die oude foto's van Paul alleen staat die wel nog eens 3 keer zo hard op zijn veren als met zo'n KW setje. Dat komt neer op ongeveer 10x zo hard als standaard, je kan met die auto niet eens normaal op straatbanden rijden of ze zijn na 1000 km naar de kloten, door de extreme uitlijnstanden die daar bij komen kijken. Je moet niet alleen naar auto's kijken die je op TV ziet, bijvoorbeeld WTCC etc zijn de ophangpunten van de ophanging naar boven verplaatst om op die manier toch nog lager te kunnen zonder al te veel last te krijgen van de nadelen van verlagen. Wat op raceauto's wel werkt werkt dus lang niet altijd op straatauto's.
Don't fuck with the BERT......

- Jarno
- Berichten: 480
- Lid geworden op: 14 feb 2009, 13:06
- Locatie: Drachten BMW 320D Touring VVT Ducati 916 SP Honda SP2
Re: ///M3 Supercharged, 500pk,Wheels,wheels,wheels!
Why not ???Marc RS4 schreef:Bert ///M3 schreef:Gaap.Jarno schreef:Mag ik mijzelf en iedereen dan even vragen waarom elke race en rallye auto met asfalt setting dan zoooo
laag bij de baan ligt ?
En wie de INTRAX mannen kent, weet dat het dus geen stuiterauto is geworden...![]()
Gelukkig ken ik meer mensen met ECHT verstand van zaken en een x-aantal kampioenschappen op zak.
Ik zou zeggen: Bert, veel plezier !!!
http://www.freddycane.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gelukkig heb ik zelf maar 2 E36 M3's waarvan de M3 racer toevallig ook op Intrax race onderstel staat![]()
Volgens mij heb jij geen flauw idee wat het verschil is tussen een onderstel op race setting en een gewoon straat schroefsetje ala KW of iets dergelijks.
De M3 racer staat bij mij niet eens zo laag als op die oude foto's van Paul alleen staat die wel nog eens 3 keer zo hard op zijn veren als met zo'n KW setje. Dat komt neer op ongeveer 10x zo hard als standaard, je kan met die auto niet eens normaal op straatbanden rijden of ze zijn na 1000 km naar de kloten, door de extreme uitlijnstanden die daar bij komen kijken. Je moet niet alleen naar auto's kijken die je op TV ziet, bijvoorbeeld WTCC etc zijn de ophangpunten van de ophanging naar boven verplaatst om op die manier toch nog lager te kunnen zonder al te veel last te krijgen van de nadelen van verlagen. Wat op raceauto's wel werkt werkt dus lang niet altijd op straatauto's.
Don't fuck with the BERT......
Ik sta altijd open om (goeie) dingen te leren en waarderen.
Ik ben relatief nieuw in de autoracewereld... De roots liggen bij de tweewielers...
Maar met het bezit van twee E36 M3's ben je natuurlijk nog niet de meester van de klas...

- Arthur
- Berichten: 43168
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: ///M3 Supercharged, 500pk,Wheels,wheels,wheels!
En door alleen maar te posten in Paul z'n draadje en die laatste smiley in bovenstaande bericht van je ben je dat zeer zeker niet 

- Niels
- Berichten: 22506
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: ///M3 Supercharged, 500pk,Wheels,wheels,wheels!
Nee met een verlaagde Kever en een linkje naar Freddy ben je nog NIET de meester van de klasJarno schreef:Maar met het bezit van twee E36 M3's ben je natuurlijk nog niet de meester van de klas...

Met 2 M3's waarvan eentje met zeer veel kennis opgebouwd voor het circuit kom je iig een heel eind. Je kunt wel meteen een grote waffel opzetten maar je zou je beter eerst eens een beetje kunnen inlezen voordat je iemand probeert te overbluffen


-
- Berichten: 6859
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 14:33
- Locatie: Black Hole
Re: ///M3 Supercharged, 500pk,Wheels,wheels,wheels!
+1 nu snel weer on topic voordat Paul dit ziet......



- Jarno
- Berichten: 480
- Lid geworden op: 14 feb 2009, 13:06
- Locatie: Drachten BMW 320D Touring VVT Ducati 916 SP Honda SP2
Re: ///M3 Supercharged, 500pk,Wheels,wheels,wheels!
Oké +1Niels schreef:Nee met een verlaagde Kever en een linkje naar Freddy ben je nog NIET de meester van de klasJarno schreef:Maar met het bezit van twee E36 M3's ben je natuurlijk nog niet de meester van de klas...![]()
Met 2 M3's waarvan eentje met zeer veel kennis opgebouwd voor het circuit kom je iig een heel eind. Je kunt wel meteen een grote waffel opzetten maar je zou je beter eerst eens een beetje kunnen inlezen voordat je iemand probeert te overbluffenAls iemand verstand van zaken heeft, daarbij zoveel kennis heeft om zelfs te kunnen analyseren wat verschillende veer eigenschappen en dempingskarakteristieken gaan betekenen in de praktijk EN het vervolgens toepast.....dan breng jij daar met een paar kreten natuurlijk niet zoveel tegenin. We zijn hier nu eenmaal niet op http://www.hoeverlaagikmijnvwmetkwalititeitshit.nl" onclick="window.open(this.href);return false;. Hier zitten best wel redelijk wat mensen die WEL snappen waar ze het over hebben
Pas op het is niet een Kever...die heeft namelijk de basis opzet van de nog steeds geliefde Porsche 911... motor in de kont...
New Beetle heeft de 90pk TDi in het vooronder en is van mijn vrouw (met circuit ervaring)...
Dit is voor mij niet meer mogelijk i.v.m. gezonheid...

Zal dus altijd wel de toeschouwer blijven en iedereen zo goed mogelijk helpen met speciale handmade delen.
En gelukkig kan ik de meeste dingen zelf bouwen en niet laten bouwen voor veel geld...
- Niels
- Berichten: 22506
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: ///M3 Supercharged, 500pk,Wheels,wheels,wheels!
Ik ken de Beetle wel en vind het stiekum wel een leuk ding
Volgens mij heb je nog nooit een voorsteltopic aangemaakt
Ik ben wel benieuwd naar je handmade specialiteiten en je tweewieler ervaringen 



Re: ///M3 Supercharged, 500pk,Wheels,wheels,wheels!
Ar schreef:Dan ben je ze ook meteen een paar maanden kwijt.Hugo Bos schreef:Velgen zijn mooi geworden! Ben blij dat ik mn BBSen naar Richard heb gebracht

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Bjeffindividual, Cazzo46, Godspeed, Hans44, jvb, Mark, nickdoesburg, Robbert92, SlowCo, SvB en 9 gasten