Maar goed, als je dan de reacties eronder leest, da's helemaal om te janken zo triest. Alle standaard grindbakgrappen komen natuurlijk weer boven. Jos kan niet rijden, Jos is een prutser blabla.
Daarna een stukje gelezen over Robert Doornbos. Mogen denk ik trots zijn dat iemand een zitje in de IndyCars heeft weten te bemachtigen. Helaas de Indy 500 niet uitgereden maar ja, kan gebeuren en daarmee is hij niet de enige.
Wat voor reacties lees je dan weer op internet:
Hij bedoelt zeker dat hij dan een auto van de reclame karavaan mag besturen, het is niets , het was niets en het wordt niets met deze verwaande blaaskaak.Kan er aub gestopt worden met het nieuws over deze 3e rangs coureur uhhhhhhhhhh ik bedoel bestuurder van een trapkar
Alles wat ik op internet lees over onze coureurs is ALLEEN MAAR negatief. Iedereen ziet ze het liefst crashen, ontslagen worden en wat al niet meer. Wat is dat voor raar gedoe? Als Rintje Ritsma vroeger schaatste, dan hoopten 'we' toch ook niet met z'n allen dat hij onderuit zou gaan? Als het Nederlands elftal speelt, hopen 'we' met z'n allen toch ook dat ze winnen? Maar bij onze coureurs (Albers, Verstappen, Doornbos etc.) zijn de reacties altijd zuur. Misgunnen we onze coureurs hun succes of is het gewoon afgunst?de enige indruk die deze gozer heeft achtergelaten is de indruk op de muur.
Verbaas me er weer over, is dit typisch Nederlands of gebeurt dit ook in deze mate in andere landen?