ooow Niels, als ik het woord Spaarplan hoor krijg ik al de nare bankafschriften weer voor me....11 jaar meegedaan met zogenaamde winsten die we hierr nu horen,maar dat loopt dan lange tijd en zoals bij mij en velen (wist helemaal niet dat het aandelen waren maar dacht gewoon een goed belegd spaarplan) na 11 jaar inleg niks rente maar inder dan de helft van men inleg terug...(heb hem maar afgekocht, klopte niks van zoals ze het brachten destijds en nu nog betaal je veel aan verzekeringsgeld daar binnen)
dus kijk uit...als het vrij opneembaar is en zonder verzekering dan kun je zoiets wel doen....but better safe then sorry dus mijn geld komt alleen nog op de spaarbank..niet dat ik nog veel heb

en dan heh ik het nog niet eens over 2 polissen levensverz van 20 jaar al en die zijn ook op de helft van inleg maar die laat ik wel lopen, die lopen naast een destijds afgesloten hypotheek, maja weinig waarde nog...
verder hoop ik dat korte termijn aandelen handel helemaal weg gaat en verboden wordt, dus minimaal 1 jaar vast aan je aandelen anders snoepen graaiers overal geld uit en zo wordt alles weer duurder bijwijze van en moet er nog meer geld komen en zo gaat het door en door...ja loopt wel anders maar toch...het moet eerlijker verdiend zijn, dus meer ruil of koop en verkoop van produckt en niet van papier en of Internet, maar dus echt wat in handen hebben....geen snelle winsten meer uit aandelen, maar minimaal jaar eraan vast, dan zijn ze weer waar ze voor bedoeld waren, niet uitzuigen van geld maar investeren in.(ja zoiets)