Deur is gewoon niet helemaal dicht gesmeten en achterbumper is idd erg lelijk... Maar om nu te stellen dat lelijk gelijk staat aan Japans ?!?
Jeroen van Emmerik schreef:ook deze BMW wilde gewoon een Japanner zijn en dat wil elke auto eigenlijk..
Voorlopig blijft de Japstyle bumper toch nog maar eff hangen, eerst wil ik hem technisch trackday klaar hebben.
To do list:
* remmen upgrade
* olielekkage motorblok verhelpen
* strippen, voetenbakken voor vlak maken & rolkooi plaatsen
* stabilisatorstangen vervangen door m3 exemplaren
* kuipstoelen & vierpuntsgordels & ander stuur plaatsen
* wielgeometrie aan laten passen
* chippen naar + 200 pk
Dan eerst maar gewoon eens eff proberen hoe ie bevalt op het circuit en daarna verder zien.
Kan de achterbumper natuurlijk wel vervangen, maar ik bedacht mezelf pas dat het voor mij persoonlijk niet zoveel uit maakt.
Ik rij tot slot van rekening zelf in die auto en van binnenuit kan ik de bumper toch niet zien zitten. De rest van de wereld moet me maar inhalen als ze hem te lelijk voor woorden vindt. Als je de Red Lagoon Bumper dus binnenkort op het circuit ziet en je moet er te lang tegenaan kijken ben je gewoon te traag... :shakeit:
Zo eerst maar eens eff de zoekfunctie hier helemaal gek maken voor tips en trucs. Hoop over een maandje redelijk klaar te zijn !