Sorry mijn geneuzel over de M3...maar even een vraag....
Als ik andere schivjen+blokken wil....wat is het beste om te kopen..
kilometers per jaar 2500.
remmen + blokken
- duifjes.com
- Berichten: 8490
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Locatie: Fryslan
-
- Berichten: 831
- Lid geworden op: 09 aug 2006, 18:55
- Locatie: omg. sittard
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Hawk of Pagid remblokken zijn ook goed/beter ivm Ferrodo DS2500. Schijven zou ik lekker standaard laten. Anders Brakemax, kost geen drol en heb er zeer positieve ervaringen mee: www.autopartsonline.nl
Movit voor die km's is echt weggegooid geld. Pas als je 10.000 km per jaar op de Ring rijdt vind ik dat zinvol.
Remvloeistof wel ieder jaar verversen voor DOT 5.1
En teflon (volksmond: stalen) remleidingen monteren.
Movit voor die km's is echt weggegooid geld. Pas als je 10.000 km per jaar op de Ring rijdt vind ik dat zinvol.
Remvloeistof wel ieder jaar verversen voor DOT 5.1
En teflon (volksmond: stalen) remleidingen monteren.
- Bert ///M3
- Berichten: 9414
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
- Topfuel
- Berichten: 1916
- Lid geworden op: 21 aug 2006, 11:29
Ferodo blokken:
[img:233:150]http://www.cartuning-guide.com/images/ferodo.jpg[/img]
Tar-Ox schijven:
[img:200:194]http://www.awesome-gti.co.uk/images/taroxg88disc.jpg[/img]
DOT 5.1:
[img:225:221]http://www.rspeed.net/images/product/Fe ... eFluid.jpg[/img]
Stalen leidingen:
[img:328:211]http://www.vacmotorsports.com/db/images ... nekits.jpg[/img]
De kans op fading is zo nihil en je hebt een pak meer remvermogen door de betere schijven en blokken!
Als je voor een BBK ga zou ik voor AP Racing of Brembo gaan...
[img:512:384]http://www.amber-performance.co.uk/medi ... 122209.jpg[/img]
[img:400:265]http://www.carobu.com/assets/images/brembo-pic.gif[/img]
[img:233:150]http://www.cartuning-guide.com/images/ferodo.jpg[/img]
Tar-Ox schijven:
[img:200:194]http://www.awesome-gti.co.uk/images/taroxg88disc.jpg[/img]
DOT 5.1:
[img:225:221]http://www.rspeed.net/images/product/Fe ... eFluid.jpg[/img]
Stalen leidingen:
[img:328:211]http://www.vacmotorsports.com/db/images ... nekits.jpg[/img]
De kans op fading is zo nihil en je hebt een pak meer remvermogen door de betere schijven en blokken!
Als je voor een BBK ga zou ik voor AP Racing of Brembo gaan...
[img:512:384]http://www.amber-performance.co.uk/medi ... 122209.jpg[/img]
[img:400:265]http://www.carobu.com/assets/images/brembo-pic.gif[/img]
- Bert ///M3
- Berichten: 9414
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Tarox is in principe geen betere schijf als die BMW origineel op de 3,2L zet. Plus dat de originelen gewoon blanco zijn, geen groeven (vreten blokken) of gaten (scheuren) of andere onzin.
Stalen leidingen voegt niet heel veel toe, het is meer ter bescherming dat je leidingen niet beschadigen als je een keer door de grindbak ragt.
Ik rij met standaard 3,2L schijven, Castrol SRF remolie en Pagid geel blokken op het circuit en geen problemen mee. Maar die gele blokken zijn wat aan de prijs + overkill voor op de straat. Plus dat ze heel erg piepen als ze koud zijn.
Stalen leidingen voegt niet heel veel toe, het is meer ter bescherming dat je leidingen niet beschadigen als je een keer door de grindbak ragt.
Ik rij met standaard 3,2L schijven, Castrol SRF remolie en Pagid geel blokken op het circuit en geen problemen mee. Maar die gele blokken zijn wat aan de prijs + overkill voor op de straat. Plus dat ze heel erg piepen als ze koud zijn.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Edwin de Haas, matthyssie en 7 gasten