Ruben schreef: Word nog bijna omgeluld door die FWD haters hier

Ok, toch maar even 1 serieuze, niet nar-post van mij vandaag...
Tenzij je Rico heet, moet je dit soort vraagstukken ook nooit op een forum plaatsen (die had denk stiekem z'n handtekening al staan voor hij z'n vraagstuk had gepost). Als 80% van de leden hier een 2CV had, was dat de ultieme rijderskar. in dit geval is het vaak een BMW. Als je jezelf eens een maandje afsluit van het internet en in die tijd een auto koopt op je gevoel kom je vaak op iets heel anders uit. Om mij heen is iedereen pro BMW. Niets op tegen, maar zodra je 1 seconden over een ander merk begint valt er altijd wel te zaniken over dingen die niet goed zijn waarom een BMW juist geweldig is. Tevens zijn veel mensen dan van mening dat de koper eigenlijk wil wat zij zelf willen. En dat is vaak niet het geval...
Bij m'n laatste zoektocht heb ik toen het er op aan kwam, bijna niemand verteld waar ik naar ging kijken. Krijg nog wel scheve gezichten tot op de dag van vandaag omdat ze de autokeus niet willen en / of kunnen begrijpen. Zal mij dan weer een rotzorg wezen, want de tijd is ongemerkt hard voorbij gegaan. Ik begrijp best dat iemand na een dag gebroken uit m'n wagen komt, maar zelf stap ik er dan fit uit en is de grimas op m'n smoelwerk na het rijden nog onvervalst groot.
Eigenijk moet je gewoon even voor jezelf bepalen waar jij zelf een 'wow-gevoel' bij krijgt. Dan zoek je uit wie zo'n wagen heeft en pb je hem / haar voor vragen, tips, waarom zij zelf zo gek zijn op die specifieke wagen, etc.. Werkt veel beter voor m'n gevoel.