Gisterenavond ipv de pappa-mobiel de GT gestart......wat een heerlijke roffel komt er uit die dubbele bayernse pijp! *(pijp is helemaal leeg)....de auto dans van links naar rechts bij stationair.....
De eerste meters zijn altijd weer wennen met een 'oude' auto de eerste meter denk ik altijd....is dit wat voor mij of toch maar alleen modern rijden *(je merkt altijd die 10jaar ontwikkeling)
'schat ik kom er zo aan ben er wel over een 40min....40? ...ja 40 *(normaal 10min.) De auto eerst op bedrijfstemeratuur gereden en 1 ding viel op.....het voorraam zit er niet goed in want die tocht ...
Remmen vallen tegen....grmblgrbml......is dit echt niets voor mij?
Power! ...... doortrekken wat een geluid heerlijk......hmmmm...toch iets voor mij?
rustig teruggereden naar huis hoi schat.....je hebt toch niet dat lelijke ding bij je? Ja! en dat is geen lelijk ding meer een GT ! En haal die RAV4 onder de carport vandaan....want de GT moet droog staan *(geintje).......dit is een beauty! een GT niet zo'n Japans aantallenhok......damnnnn ik draai door.....rustig rustig!
Vanochtend.....wakker......blijf je nog ff. gezellig bij ons...Max Senna en Caz Luca.....nou ik wil wil ff. ea. doen op de zaak.......ja tuurlijk....doe je aub. rustig aan we willen langer van je genieten! *(Margot is altijd als de dood als ik een blokje omga....heel vervelend *(ook voor mij....)
Warm rijden......en wat een lekker geluid....dammnnnn....
Heeeeeee....linksaf naar de zaak......duifjes....neeeeeeeeeee we gaan rechtdoor....de A1 op!
Olie 80 graden........bochtje links.....wat is dit dan!......hij drift
Ooohhh wat een heerlijk gevoel......ik kan weer driften....en ja het gaat ook nog *(als je dit 3 jaar niet gedaan hebt voelt het onwennig aan...maar ja ben pas 33 dus jong genoeg om het weer te leren :o
Snelweg op.....3,4,5 rustig 3000rpm......en dan volgas.....WAT! is ding dan bijna net zo snel als een 360 F1?????? wat een koppel.....160, 190, 230.....oke........A1 Bathmen afslag JAAAAAAAAAAA driften.....*(en de afrit voelt met 160 lekker aan)
Binnendoor door de Oxersteeg *(voor de bekenden) naar de zaak gereden.....
Wat een heerlijk dag om zo te beginnen....therapie noemen ze dat toch...subsidie?
ZE MAG NIET MEER WEG....ZE IS NIET TE KOOP!!!!
ps. veren zijn te slap...daar moeten we wat aan doen.....
werk ze!