Rico v Velzen schreef:Ik denk zelf dat ik voor de e90 330i was gegaan. M3 was toen ook niet aan de orde, en nu achteraf een M3 opnoemen vind ik niet reeël.
De touring special voor de schelde GF lolRico v Velzen schreef:Daarom heb ik er nog een gezinsbak (325i touring) naastHans GP1630 schreef:Tja, ik hoor mijn vriendin al schelden... (maarja gaat ze maar met der eigen auto) Ik denk toch dat het beter is om 2 auto's te kopen.. 1 voor de fun (Lotus Exige) en een snelle diesel ofzo voor de kilometers..
Probleem is dat ik er niet mee overweg kan, En ik heb met veel plezier 3 jaar lang altijd in mijn cupra r gereden. Alleen wil je graag iets harder en dat wil wel met een evo, Maar ik ga toch maar weer voor een betrouwbare en snelle leon cupra met brembo's.Rico v Velzen schreef:Henry Hemmes schreef:Ik ga voor de nieuwe cupra, moet nu eerst maar even snel van mijn evo af.
:
:
:
:
:
:
Spijt:
LOL ik zit ook aan een cupra te denkenAndre schreef:Hemmes ben je nou helemaal gek geworden.
Wij gaan samen naar een driftdag toe ik leer jou rijden met dat ding.
Rico heeft een M3 met een fantastisch sper die gebruikt ie ook niet maar ik bedoel dan ga je toch niet je auto meteen weer verkopen.
Geef het tijd. Een cupra R is leuk maar dat staat in de schaduw van zo n evo. Zodra er een driftdagje is schrijf ik ons in. Komt goed.
Gebruikers op dit forum: Will F. en 4 gasten