Welke auto had je gekocht als je huidige niet had bestaan ?
-
Toledo man
- duifjes.com
OKe....stelling is leuk...bij mij is het dan dus geen Toyota dus.... :
BMW 5-serie Touring
Audi A6 Avant errug mooi!
VW Multivan 7-persoon 174 pk DSG *(heb er niet zo veel mee maar lekker comfie en ruim en toch nog snel)
Chrysler 300 C Touring schiet me nog te binnen!
Dikke pick-up dubbel cabine Escalade of zo!
BMW 5-serie Touring
Audi A6 Avant errug mooi!
VW Multivan 7-persoon 174 pk DSG *(heb er niet zo veel mee maar lekker comfie en ruim en toch nog snel)
Chrysler 300 C Touring schiet me nog te binnen!
Dikke pick-up dubbel cabine Escalade of zo!
- duifjes.com
- Maik
@Hans: die instap valt reuze mee hoor. Ik kan mij nog de eerste keer instappen in de speedster herinneren, wat een onderneming!
Maar als je het 10 keer gedaan hebt gaat het al veel beter en weet je de juiste techniek, na 100 keer is het gewoon. Het lijkt zelfs alsof ik zelf er wat leniger door ben geworden!
Maar het went dus en dan sta je er weer vertelt van als iemand anders weer eens in je auto stapt, hoe moeilijk het is de eerste keer, en vaak ook erg lachwekkend!
Maar als je het 10 keer gedaan hebt gaat het al veel beter en weet je de juiste techniek, na 100 keer is het gewoon. Het lijkt zelfs alsof ik zelf er wat leniger door ben geworden!
Maar het went dus en dan sta je er weer vertelt van als iemand anders weer eens in je auto stapt, hoe moeilijk het is de eerste keer, en vaak ook erg lachwekkend!
- RVV
Rico v Velzen schreef:Ik denk zelf dat ik voor de e90 330i was gegaan. M3 was toen ook niet aan de orde, en nu achteraf een M3 opnoemen vind ik niet reeël.
hmm grappig hoe het gaat,
Anyway nieuwe ronden nieuwe kansen WAT als de M3 niet had bestaan ?
Z4 M coupe niet echt een optie want nieuwprijs is te hoog. Alternatief voor de M3 pphhfff.. dan toch maar de 335i ? Of een Z4 3 liter coupe ?
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
- RVV
- duifjes.com
@ Rico..... maar daar kun je niet een kinderwagen met wieg en 4 koffers in kwijt
die van mij wel......
Ik weet het luxeprobleem maar een 3-serie combi is mij veeeeeeel te klein ik wil niet liggen mieren met inladen van alle spullen...als de kids 5 6 jaar oud zijn heb je veel minder zooi nodig en dan ga ik wel weer voor een minder grote auto..... lees M5
Ik weet het luxeprobleem maar een 3-serie combi is mij veeeeeeel te klein ik wil niet liggen mieren met inladen van alle spullen...als de kids 5 6 jaar oud zijn heb je veel minder zooi nodig en dan ga ik wel weer voor een minder grote auto..... lees M5
- Michel P
De touring special voor de schelde GF lolRico v Velzen schreef:Daarom heb ik er nog een gezinsbak (325i touring) naastHans GP1630 schreef:Tja, ik hoor mijn vriendin al schelden... (maarja gaat ze maar met der eigen auto) Ik denk toch dat het beter is om 2 auto's te kopen.. 1 voor de fun (Lotus Exige) en een snelle diesel ofzo voor de kilometers..
@Jacco, pappa-mobiel (C Jacco)
Michel
-
Henry Hemmes
-
Henry Hemmes
Probleem is dat ik er niet mee overweg kan, En ik heb met veel plezier 3 jaar lang altijd in mijn cupra r gereden. Alleen wil je graag iets harder en dat wil wel met een evo, Maar ik ga toch maar weer voor een betrouwbare en snelle leon cupra met brembo's.Rico v Velzen schreef:Henry Hemmes schreef:Ik ga voor de nieuwe cupra, moet nu eerst maar even snel van mijn evo af.
:
:
:
:
:
:
Spijt:
- Cupra R
-
Andre
Hemmes ben je nou helemaal gek geworden.
Wij gaan samen naar een driftdag toe ik leer jou rijden met dat ding.
Rico heeft een M3 met een fantastisch sper die gebruikt ie ook niet maar ik bedoel dan ga je toch niet je auto meteen weer verkopen.
Geef het tijd. Een cupra R is leuk maar dat staat in de schaduw van zo n evo. Zodra er een driftdagje is schrijf ik ons in. Komt goed.
Rico heeft een M3 met een fantastisch sper die gebruikt ie ook niet maar ik bedoel dan ga je toch niet je auto meteen weer verkopen.
Geef het tijd. Een cupra R is leuk maar dat staat in de schaduw van zo n evo. Zodra er een driftdagje is schrijf ik ons in. Komt goed.
- RVV
LOL ik zit ook aan een cupra te denkenAndre schreef:Hemmes ben je nou helemaal gek geworden.