Of het spelletje wel of niet eerlijk word gespeeld.. in de DSC.. volgens mij hebben we daar al een mega lange discussie over gehad. De kijk en insteek die je hebt Hielke daar kan ik me wel in vinden hoor daar niet van, maar het Downforce team lijken me geen amateurs ofzo.. zooitje van die 130i'tjes.. raceteam.. daar is serieus geld mee gemoeid.. de belangen zullen allicht veel groter zijn dan met een illegale auto proberen een podiumplaats te pakken.
We hebben het hier over een behoorlijk groot team, waar veel mensen hun tijd, inzet en geld in stoppen.. we hebben het niet over een einzelganger (hé Hielke

De rotzooi moet ook een beetje heel blijven.. elke week een 130i in de vangrail is ook niet de bedoeling.. daarnaast is er sprake van een leercurve.. Laurens is erg goed, Peter en Jitzse..moeten laten zien dat ze dat kunnen evenaren.. lukt dat niet ook geen probleem.. het gaat om het runnen van een bedrijf.. niet alleen om het jagen naar die beker voor de 1e plaats.
Peter vertelde me laatst dat het zo makkelijk praten is achter je PC scherm. voor ons allen,..totdat je daar op de grid staat, met 60 andere mongolen en zo hard als je kan op de eerst bocht aan komen rammen.. met voor, achter, links en rechts op 30 cm een andere mongool naast je.. dan wil je de billen wel even samenknijpen..
Er zijn mensen die die kunst perfect beheersen, maar er zijn ook mensen die heel veel plezier hebben aan het racen zelf, en hun overwinningen niet halen uit een podiumplaats, maar uit onderlinge racebattles.. op het scherpst van de snede.. en alles onder opperste concentratie.. ik neem mijn petje er voor af..
Downforce onderkent de punten waar winst valt te behalen, maar ze rijden als totaal nieuw team een stel gekke DF'ers.. eigenlijk toch maar mee voor pdiumplaatsen,, wat valt er eigenlijk nog te zeuren dan ?
De verhalen over veldvulling zijn ook zo vermoeiend, op een voetbal veld lopen ook altijd 10 man voor joker als er eentje de bal heeft ... EN TOCH heet het een TEAMSPORT en datzelfde is precies hetzelfde voor Downforce wat ook een team is.